abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161863966
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 01:44 schreef Cue_ het volgende:
Nouja , officieel was t pas 1 dag uit met z'n vriendin toen hij mij meevroeg...

En mbt wat goed voelt. Ben niet zo heel goed in alles wat met gevoel te maken heeft. En te lang vrijgezel om te weten hoe t is om naar iets langdurige te streven. Geen idee of dat wel in me zit.
Vanwaar 'te' lang vrijgezel als ik vragen mag?

Het is ook nergens voor nodig om daar over na te denken. Je moet alleen maar denken aan die volgende date. En ook daarna, als je denkt ''hey lijkt me leuk om hem nog eens weer te zien.'' Dan spreek je nog eens af. Je kunt gewoon met iemand af blijven spreken zolang je het leuk vind. Je hoeft niet meteen te denken over of het iets langdurigs uit moet komen.
  maandag 2 mei 2016 @ 08:44:38 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161864814
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 02:20 schreef Fripsel het volgende:

Blijkbaar ben je al die tijd in zijn hoofd blijven spoken ;) zulke dingen gebeuren. Hij handelt er wel netjes naar vind ik.
Dat zeker :)
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 03:30 schreef RamonZwiggelaar het volgende:

Vanwaar 'te' lang vrijgezel als ik vragen mag?

Het is ook nergens voor nodig om daar over na te denken. Je moet alleen maar denken aan die volgende date. En ook daarna, als je denkt ''hey lijkt me leuk om hem nog eens weer te zien.'' Dan spreek je nog eens af. Je kunt gewoon met iemand af blijven spreken zolang je het leuk vind. Je hoeft niet meteen te denken over of het iets langdurigs uit moet komen.
Doel erop dat ik merk dat ik elk contact als iets vluchtigs zie en mij daar ook zo op in stel. Merk het al bv in wat ik van iemand onthou. Op het moment zelf ben ik enorm geintresseerd, maar een dag later ben ik het gesprek grotendeels al kwijt (en nee, komt niet altijd door de drank :+ ) Of dat ik me makkelijker aanpas, omdat het toch enkel om dat ene moment gaat.
En dat ik goed bijhou wat de ander misschien wel/niet voor mij voelt en ik hierdoor minder/meer afstand neem afhankelijk van wat ik ermee wil.

Begrijp me niet verkeerd, probeer het ook niet te (over)analyseren. Zijn gewoon gedachten die langskomen en soms wel handig zijn om eens over na te denken om mogelijk wat wel of juist niets mee te doen :)
  maandag 2 mei 2016 @ 14:39:36 #153
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_161871752
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zeker :)

[..]

Doel erop dat ik merk dat ik elk contact als iets vluchtigs zie en mij daar ook zo op in stel. Merk het al bv in wat ik van iemand onthou. Op het moment zelf ben ik enorm geintresseerd, maar een dag later ben ik het gesprek grotendeels al kwijt (en nee, komt niet altijd door de drank :+ ) Of dat ik me makkelijker aanpas, omdat het toch enkel om dat ene moment gaat.
En dat ik goed bijhou wat de ander misschien wel/niet voor mij voelt en ik hierdoor minder/meer afstand neem afhankelijk van wat ik ermee wil.

Begrijp me niet verkeerd, probeer het ook niet te (over)analyseren. Zijn gewoon gedachten die langskomen en soms wel handig zijn om eens over na te denken om mogelijk wat wel of juist niets mee te doen :)
Hee wat leuk om te lezen Cue, hoop dat het met bevrijdingsdag ook leuk uitpakt, omstandigheden zijn dan ook erg gezellig :)
Was hij jou ook wel eens opgevallen in de kroeg? Heb niet het hele verhaal gevolgd maar dit is een nieuwe date toch?

Wat je schrijft over té lang vrijgezel zijn is best wel herkenbaar. Overigens kan ik je vertellen dat het snel weer went maar ik ervaar nu zelf hoe lekker het is om even weer een paar dagen alleen te zijn als het opeens allemaal sneller gaat. Even weer in je eigen huis/alleen in je huis en weer iets uitvoeren want ik kom echt tot niks nu en dat vind ik vervelend :P Stom hé ;) De balans moet nog even gevonden worden.
Ondertussen ben ik hartstikke blij ermee O+ Gun het jou gewoon ook heel erg. Have fun!
pi_161871934
Edit: foutje
  maandag 2 mei 2016 @ 14:53:13 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161872090
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2016 14:39 schreef eefje801 het volgende:
Hee wat leuk om te lezen Cue, hoop dat het met bevrijdingsdag ook leuk uitpakt, omstandigheden zijn dan ook erg gezellig :)
Was hij jou ook wel eens opgevallen in de kroeg? Heb niet het hele verhaal gevolgd maar dit is een nieuwe date toch?

Wat je schrijft over té lang vrijgezel zijn is best wel herkenbaar. Overigens kan ik je vertellen dat het snel weer went maar ik ervaar nu zelf hoe lekker het is om even weer een paar dagen alleen te zijn als het opeens allemaal sneller gaat. Even weer in je eigen huis/alleen in je huis en weer iets uitvoeren want ik kom echt tot niks nu en dat vind ik vervelend :P Stom hé ;) De balans moet nog even gevonden worden.
Ondertussen ben ik hartstikke blij ermee O+ Gun het jou gewoon ook heel erg. Have fun!
Het was wel wederzijdse aantrekkingskracht op bepaald punt, en is idd nieuwe date, niets van eerdere verhalen hier. Al heb ik vaak dat die aantrekkingskracht verdwijnt naarmate ik iemand beter leer kennen :+

Volgens mij heb jij vaker nog echt gedate dan ik / minder lange tijd echt alleen gezeten, maar kan me vergissen.

Tnx, ach tis weer eens wat nieuws / leuks tussendoor. Zullen wel zien hoe het loopt he. Genoeg beren op de weg die ik voor nu gewoon negeer :)
pi_161883086
Mijn date komt eind juni naar Nederland, ticket is zojuist geboekt. :)
  dinsdag 3 mei 2016 @ 13:33:24 #157
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_161895316
Vorige week donderdag leuke date gehad. Was nog wat gammel na koningsnacht en -dag maar het was al eens eerder uitgesteld, dus toch maar door laten gaan. Op de foto's al een bloedmooie dame om te zien, en via tinder/over de app hadden we gewoon leuke gesprekken. Alleen nooit echt lang en met lange tussenpozen, ze is duidelijk niet zo van het appen. En druk. Heel druk. Maar ze nam wel zelf het initiatief tot een drankje, dus dat was mooi. Verder vanwege bovenstaande eigenlijk niet heel veel verwachtingen van.

Maar wonder boven wonder klikte het echt enorm leuk. Hebben gezellig gegeten en in een biercafé tot sluitingstijd lekker zitten kletsen (en ze houdt dus van speciaalbier, bonuspunten). Enorm veel zelfde interesses, en naast dus bloedknap ook nog eens lekker nerdy, houdt van Marvel, Star wars, enz.:P Ze vertelde dat ik sinds lange tijd haar eerste date was en aan aandacht had ze dus blijkbaar niets tekort, gezien haar tinder-meldingen (maar zelf swipet ze blijkbaar niet vaak rechts). Had echt een beetje een 'out of my league gevoel' maar ze is echt enorm down to earth.

Tijdens de date hintte en vroeg zij zelf al richting een tweede date, nou wat mij betreft kan ze zoveel dates krijgen als ze wil :P Nadat we het café uitgeveegd waren wilde ze dus eigenlijk niet dat het al einde date was, dus ze stelde voor met haar mee te gaan naar haar stad, dus samen trein gepakt, daar dus nog een borreltje gedronken en toen bij haar thuis geëindigd, nog wat verder gekletst en geslapen (niets gebeurd overigens, maar al wel zo fijn om samen wakker te worden :o).

Helaas moest ze vroeg weer op, dus uiteindelijk station opgezocht, beide andere trein in, zij moest nog rennen voor de hare om op tijd te zijn (we hebben nog wel even liggen snoozen om zo lang mogelijk te rekken), dus niet echt lekker afscheid kunnen nemen, Beetje abrupt. Rest van het weekend wist ik dat ze superdruk was omdat ze jarig was, dus niet zo heel veel gesproken. Wel al gepolst wat ze er van vond en of er een vervolg in zat, en daar was ze gelukkig positief over.

Helaas is het dus wel pas over bijna 2,5 week... ze zat bomvol qua afspraken, en schijnbaar niets wat verzet kan worden. Past wel in de voorgaande trend dat ze toen ook al zo druk was, maar dat knaagt ergens toch een beetje. Valkuil bij mezelf is dat ik niet al te hard van stapel moet lopen, en dat kan ik inmiddels wel redelijk in de hand houden, maar ik merk dat ze toch een beetje het hoofd op hol heeft gebracht. En het feit dat ik haar dan pas weer zie en dat ze dus ook niet zo van het appen is, maakt het best wel moeilijk. Wil haar ook niet constant onderspammen, zeker niet met het risico om drammerig/pusherig/needy over te komen.

Laat nu dus maar even het initiatief bij haar, al vind ik dat wel moeilijk, want het liefst wil ik gewoon wat meer gesprekken hebben en het liefst haar gewoon weer zien. Eigenlijk wil ik dit gewoon niet verknallen, maar het lijkt allemaal iets te mooi om waar te zien. Oh well....
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:12:05 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161901022
Klinkt goed!
Al zal je jezelf wel wat moeten inhouden, aangezien je anders ook niet de reacties terugkrijgt van haar die je graag zou willen (bv kortaf ivm drukte)
Maar dat wend vanzelf als er een paar dagen voorbij zijn (heb ik tenminste )
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:37:29 #159
416020 K44S
The bearded man
pi_161901509
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 13:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Vorige week donderdag leuke date gehad. Was nog wat gammel na koningsnacht en -dag maar het was al eens eerder uitgesteld, dus toch maar door laten gaan. Op de foto's al een bloedmooie dame om te zien, en via tinder/over de app hadden we gewoon leuke gesprekken. Alleen nooit echt lang en met lange tussenpozen, ze is duidelijk niet zo van het appen. En druk. Heel druk. Maar ze nam wel zelf het initiatief tot een drankje, dus dat was mooi. Verder vanwege bovenstaande eigenlijk niet heel veel verwachtingen van.

Maar wonder boven wonder klikte het echt enorm leuk. Hebben gezellig gegeten en in een biercafé tot sluitingstijd lekker zitten kletsen (en ze houdt dus van speciaalbier, bonuspunten). Enorm veel zelfde interesses, en naast dus bloedknap ook nog eens lekker nerdy, houdt van Marvel, Star wars, enz.:P Ze vertelde dat ik sinds lange tijd haar eerste date was en aan aandacht had ze dus blijkbaar niets tekort, gezien haar tinder-meldingen (maar zelf swipet ze blijkbaar niet vaak rechts). Had echt een beetje een 'out of my league gevoel' maar ze is echt enorm down to earth.

Tijdens de date hintte en vroeg zij zelf al richting een tweede date, nou wat mij betreft kan ze zoveel dates krijgen als ze wil :P Nadat we het café uitgeveegd waren wilde ze dus eigenlijk niet dat het al einde date was, dus ze stelde voor met haar mee te gaan naar haar stad, dus samen trein gepakt, daar dus nog een borreltje gedronken en toen bij haar thuis geëindigd, nog wat verder gekletst en geslapen (niets gebeurd overigens, maar al wel zo fijn om samen wakker te worden :o).

Helaas moest ze vroeg weer op, dus uiteindelijk station opgezocht, beide andere trein in, zij moest nog rennen voor de hare om op tijd te zijn (we hebben nog wel even liggen snoozen om zo lang mogelijk te rekken), dus niet echt lekker afscheid kunnen nemen, Beetje abrupt. Rest van het weekend wist ik dat ze superdruk was omdat ze jarig was, dus niet zo heel veel gesproken. Wel al gepolst wat ze er van vond en of er een vervolg in zat, en daar was ze gelukkig positief over.

Helaas is het dus wel pas over bijna 2,5 week... ze zat bomvol qua afspraken, en schijnbaar niets wat verzet kan worden. Past wel in de voorgaande trend dat ze toen ook al zo druk was, maar dat knaagt ergens toch een beetje. Valkuil bij mezelf is dat ik niet al te hard van stapel moet lopen, en dat kan ik inmiddels wel redelijk in de hand houden, maar ik merk dat ze toch een beetje het hoofd op hol heeft gebracht. En het feit dat ik haar dan pas weer zie en dat ze dus ook niet zo van het appen is, maakt het best wel moeilijk. Wil haar ook niet constant onderspammen, zeker niet met het risico om drammerig/pusherig/needy over te komen.

Laat nu dus maar even het initiatief bij haar, al vind ik dat wel moeilijk, want het liefst wil ik gewoon wat meer gesprekken hebben en het liefst haar gewoon weer zien. Eigenlijk wil ik dit gewoon niet verknallen, maar het lijkt allemaal iets te mooi om waar te zien. Oh well....
Leest leuk!
Ik ben jaloers op je :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:53:59 #160
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_161901937
Dank, maar er gaan hier nog lang geen vlaggen uit... Eigenlijk overheerst nu nog de angst op een teleurstelling. Maar goed, eerst maar eens zien hoe de komende 2,5 weken lopen en of de tweede date dan doorgaat (had een Star Wars marathon voorgesteld :P). Het is zo jammer dat het face 2 face contact zó'n groot verschil is met dit app-contact... Daar ga ik toch erg door twijfelen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 19:11:10 #161
416020 K44S
The bearded man
pi_161902402
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Dank, maar er gaan hier nog lang geen vlaggen uit... Eigenlijk overheerst nu nog de angst op een teleurstelling. Maar goed, eerst maar eens zien hoe de komende 2,5 weken lopen en of de tweede date dan doorgaat (had een Star Wars marathon voorgesteld :P). Het is zo jammer dat het face 2 face contact zó'n groot verschil is met dit app-contact... Daar ga ik toch erg door twijfelen.
Gewoon genieten.
Van de 9/10 tinder dates van mij is er nooit een relatie uit gekomen
  dinsdag 3 mei 2016 @ 19:16:15 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161902522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Zolang je weet dat daarin t contact anders is, hoef je t ook niet persoonlijk te nemen.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 19:45:35 #163
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_161903205
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:11 schreef K44S het volgende:

[..]

Gewoon genieten.
Van de 9/10 tinder dates van mij is er nooit een relatie uit gekomen
Ja achja, dat is een beetje het probleem, de date was genieten, maar 2,5 week van dit valt niet onder de noemer 'genieten' ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zolang je weet dat daarin t contact anders is, hoef je t ook niet persoonlijk te nemen.
Daar heb je ook gelijk in. Al weet je dus ook niet het verschil als ze 2,5 week stil is en dan alsnog afhaakt ;) Dat weet je weer wel als eerst het contact frequenter en spontaner was en het dan ineens een beetje doodbloedt. Dan weet je eigenlijk vaak al genoeg.

Maar goed, ik ga het proberen niet te overanalyseren. Zonder verwachtingen maar doorkomen, zo niet, jammer.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 19:57:35 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161903528
Echt, 1 date gehad dus met die man. Uhm laten we hem Biosman noemen. Zit op tennissen en kent hierdoor een ouddate van mijn, voor de bekenden, achterbuurjongen.
Blijkbaar hebben ze samen getennist vandaag en heeft Biosman t blijkbaar al over mij gehad :')
(We hadden t kort over tennissen gehad, dat t me wel leuk leek, en toen ik hoorde waar hij t deed, liet ik kort vallen dat een ouddate van mij daar dus ook tennist en bleek al snel dat hij buurjongen dus ook kende)

Vind dat soort dingen altijd zo vaag. Maargoed, accepteren en negeren :+
pi_161903638
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Uhm laten we hem Biosman noemen.
Noem hem gewoon man want van die rare bijnaampjes krijg ik kriebels.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:01:37 #166
416020 K44S
The bearded man
pi_161903650
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:45 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ja achja, dat is een beetje het probleem, de date was genieten, maar 2,5 week van dit valt niet onder de noemer 'genieten' ;)

[..]

Daar heb je ook gelijk in. Al weet je dus ook niet het verschil als ze 2,5 week stil is en dan alsnog afhaakt ;) Dat weet je weer wel als eerst het contact frequenter en spontaner was en het dan ineens een beetje doodbloedt. Dan weet je eigenlijk vaak al genoeg.

Maar goed, ik ga het proberen niet te overanalyseren. Zonder verwachtingen maar doorkomen, zo niet, jammer.
Was ook niet om de pret te bederven en indd om je idee er over rustig te houden.

Ik ken mensen die aan Tinder een relatie hebben overgehouden.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 20:02:33 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161903669
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 20:01 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Noem hem gewoon man want van die rare bijnaampjes krijg ik kriebels.
En ik van verkleinwoorden :+
  woensdag 4 mei 2016 @ 19:17:51 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161926714
Zouden morgen gaan lunchen, maar vind t te mooi weer, dus maar voorgesteld om vanavond nog even drankje te doen in de stad.
pi_161954014
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 01:21 schreef RamonZwiggelaar het volgende:

[..]

- Langzamer praten
- Pauzes laten vallen
- Oogcontact
- Cheesy lachen
- Lichte aarnakingen
Nieuwe nick of antwoord je voor -0- nu?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 07:08:36 #170
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_161956782
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 19:17 schreef Cue_ het volgende:
Zouden morgen gaan lunchen, maar vind t te mooi weer, dus maar voorgesteld om vanavond nog even drankje te doen in de stad.
En hoe was het?

Waarom zou je niet met mooi weer kunnen gaan lunchen eigenlijk? Is toch juist lekker?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 09:25:33 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161957588
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 07:08 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En hoe was het?

Waarom zou je niet met mooi weer kunnen gaan lunchen eigenlijk? Is toch juist lekker?
Doelde op de woensdagavond dat het mooi weer was, dus goed voor terrasje ;)

Gezellig gekletst op t terras, ook wat later samen met wat andere mensen die we kenden. Tijdens het vertellen van een verhaal ofzo ging t even kort over drankgebruik van mij en zei hij iets in de trand van "daar moeten we misschien ook iets aan gaan doen" :X . Op een gegeven moment was hij wat dronken aan het raken. Toen naar de stamkroeg gegaan, raak ik daar in gesprek met een bekende. Blijkbaar raakte die bekende mij aan ofzo, of teveel, maar ineens hield date de hand van die kerel tegen. Zo van, blijf van haar af :X
Toen ben ik vooral in gesprek gebleven met die andere kerel en is date uiteindelijk weggegaan. Ja ook niet netjes van mij, maar was met hem wel even klaar en had een erg serieus gesprek met die bekende die ik niet al te vaak zag.

De volgende dag waren hij en ik beiden brak, hij wou nog wel afspreken, maar dat heb ik afgezegd.

Oftewel, dit gaat niets worden lijkt me zo :+
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:18:50 #172
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_161961129
Klinkt een klein beetje als voorbarig misplaatste jaloezie, aangewakkerd door iets teveel drankgebruik... als is het wel apart als zo'n date ineens uitloopt op een uitje met allerlei bekenden ;)

Nu was ik er niet bij dus ik weet niet of dat door iedereen met plezier werd ontvangen, maar het lijkt me ook een rare wending als de insteek een 1 op 1 date was (als dat al zo was dan). Maar dat kun alleen jij beoordelen ;)

Geeft maar wel eens te meer aan dat je voorzichtig aan moet zijn met drank op een date... als je dan van dit soort fratsen uithaalt verknal je een beetje je eigen kansen. Ook geen optie om hem een misstapje te 'vergeven' of was het sowieso al een no go zonder dit voorval?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 13:29:58 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161961332
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Klinkt een klein beetje als voorbarig misplaatste jaloezie, aangewakkerd door iets teveel drankgebruik... als is het wel apart als zo'n date ineens uitloopt op een uitje met allerlei bekenden ;)
Je weet dat als je naar die twee kroegen gaat dat je beiden bekenden tegen gaat komen en dat je daar ook bij aansluit / zij bij jou. Hij koos ze beiden zelf uit.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Geeft maar wel eens te meer aan dat je voorzichtig aan moet zijn met drank op een date... als je dan van dit soort fratsen uithaalt verknal je een beetje je eigen kansen. Ook geen optie om hem een misstapje te 'vergeven' of was het sowieso al een no go zonder dit voorval?
Dat je dronken bent maakt me niet uit, kan harstikke gezellig zijn. Daarbij is hij sowieso al 6 stappen verder in het datingverhaal dan ik.
Dus in die zin maakt gister niet zo veel uit qua handelingen, meer dat je gewoon merkt dat het het in z'n algemeen het al niet gaat worden.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:06:02 #174
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_161961974
Helder verhaal dan lijkt me :)
  vrijdag 6 mei 2016 @ 16:39:37 #175
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_161965628
Nou.. helder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')