Kun je ook doen maar als je je kat goed kent en hij is verder gezond, probeer het dan eerst zo voordat je met medicijnen aan de gang gaat en veel geld uitgeeft.quote:Op zondag 3 april 2016 19:12 schreef deadprez het volgende:
Ik zou denk ik langs een dierenarts gaan, maar dat ben ik.
Met deze mentaliteit kun je beter gewoon geen kat nemen.quote:Op zondag 3 april 2016 19:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Kun je ook doen maar als je je kat goed kent en hij is verder gezond, probeer het dan eerst zo voordat je met medicijnen aan de gang gaat en veel geld uitgeeft.
Ik heb mijn hele leven al katten en ben een ontzettende kattenliefhebber.quote:Op zondag 3 april 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met deze mentaliteit kun je beter gewoon geen kat nemen.
Ja dat blijkt.quote:Op zondag 3 april 2016 19:20 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven al katten en ben een ontzettende kattenliefhebber.
...quote:Op zondag 3 april 2016 19:22 schreef Loekie1 het volgende:
[..]Ik weet dat mijn kat het niet zo leuk vindt bij de dierenarts.
En dat is een reden om niet te gaan, ondanks je kat heel veel overgeeft? Ja echt een kattenliefhebber ben je..quote:Op zondag 3 april 2016 19:22 schreef Loekie1 het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met deze mentaliteit kun je beter gewoon geen kat nemen.
Het werkt, dus waarom niet? En hij vindt kittenbrokjes heerlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Onnodig kittenbrokjes geven slaat ook nergens op.
Ik heb al mijn hele leven contact met mensen, dus ik ben een goede dokter.quote:Op zondag 3 april 2016 19:20 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven al katten en ben een ontzettende kattenliefhebber.
Omdat het KITTENbrokjes zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 19:24 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het werkt, dus waarom niet? En hij vindt kittenbrokjes heerlijk.
Heb ik ook, maar die vindt ie niet lekker dus die zet ik erbij voor tussendoor.quote:Op zondag 3 april 2016 19:25 schreef Najieto het volgende:
Ik zou eerst eens beginnen met brokken zonder graan te geven.
Ja dat is vast goed voor de kat, kleine brokken geven die de kat gewoon heel door kan slikken.quote:Op zondag 3 april 2016 19:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Misschien juist daarom dat ie niet meer overgeeft.
Hij knabbelt ervan, ze zijn inderdaad kleiner maar ik denk dat het ook aan de samenstelling ligt. Meer vet heb ik gehoord, en dat heeft mijn kat dus nodig. Het is trouwens geen dikke kat dus hij kan dat extra vet wel hebben.quote:Op zondag 3 april 2016 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is vast goed voor de kat, kleine brokken geven die de kat gewoon heel door kan slikken.
En deze conclusies trek je allemaal zelf? Zonder dat je even een DA laat kijken? Misschien heeft de kat een grasspriet achter in haar keel zitten waardoor ze telkens kotst. Ik zou toch even na laten kijken.quote:Op zondag 3 april 2016 19:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hij knabbelt ervan, ze zijn inderdaad kleiner maar ik denk dat het ook aan de samenstelling ligt. Meer vet heb ik gehoord, en dat heeft mijn kat dus nodig. Het is trouwens geen dikke kat dus hij kan dat extra vet wel hebben.
Goh wie had dat nou verwacht, mijn katten staan altijd te juichen om die thermometer in hun kont te krijgen.quote:Op zondag 3 april 2016 19:22 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop echt met heel mijn hart dat jij geen kinderen hebt.quote:Op zondag 3 april 2016 19:30 schreef Loekie1 het volgende:
Nou, houdoe, ik hoop dat anderen er iets aan hebben.
Helaasquote:Op zondag 3 april 2016 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoop echt met heel mijn hart dat jij geen kinderen hebt.
Anders ik wel! Mijn jongenskutje is er ook niet vies vanquote:Op zondag 3 april 2016 19:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goh wie had dat nou verwacht, mijn katten staan altijd te juichen om die thermometer in hun kont te krijgen.
Nou ja, dan maar hopen dat ze daar wel wat geld voor overheeft. Want dat is natuurlijk waar het allemaal om gaat.quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 19:30 schreef Loekie1 het volgende:
Nou, houdoe, ik hoop dat anderen er iets aan hebben.
Waarom zou je boos worden?quote:Op zondag 3 april 2016 19:10 schreef Loekie1 het volgende:
Het is erg vervelend omdat je boos wordt op je kat
Ja, maar dan moet TS betalen. En dat wil TS niet.quote:Op zondag 3 april 2016 21:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Waarom zou je boos worden?
DA zou ook mijn eerste optie zijn. Beter uitsluiten dat er iets akeligs aan de hand is.
Wat TS wel of niet wil, dat weet ik niet. Maar als ik ergens graag geld aan uitgeef, dan is het aan de DA.quote:Op zondag 3 april 2016 21:32 schreef deadprez het volgende:
Ja, maar dan moet TS betalen. En dat wil TS niet.
Dus dan maar allemaal lulverhaaltjes eromheen verzinnen om het goed te praten dat ze niet naar de dierenarts gaat.
Lijkt me ook niet meer dan normaal.quote:Op zondag 3 april 2016 21:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat TS wel of niet wil, dat weet ik niet. Maar als ik ergens graag geld aan uitgeef, dan is het aan de DA.
Nou ik liever aan een iPhone hoor...quote:Op zondag 3 april 2016 21:42 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar als ik ergens graag geld aan uitgeef, dan is het aan de DA.
Snap ik ook niet zo goed. Je wordt toch ook niet boos op een kind dat kotst. Of TS wel?quote:Op zondag 3 april 2016 22:45 schreef killerkip69 het volgende:
Waarom zou je nou boos worden als de kat dat doet? Is al rottig genoeg...Beetje schrokken doen ze af en toe en als je ziet wat voor klein maagje zo'n kat heeft is dat toch niet zo vreemd.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 4 april 2016 07:51 schreef Lienekien het volgende:
Als het gaat om een oudere kat, kun je het beter met seniorvoeding proberen. Kittenvoer heeft een hoog eiwitgehalte voor katjes in de groei. Seniorvoer heeft juist een laag eiwitgehalte, omdat eiwit belastend is voor de nieren. Ik denk dat je met kittenvoer geven aan een oudere kat meer kwaad dan goed doet.
vroeger at een kat muizen en als die ze niet meer kon vangen ging de kat dood. Ze werden ook niet oudquote:Op maandag 4 april 2016 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Vroeger had je ook geen seniorenkattenvoer en volwassenkattenvoer en kittenkattenvoer, je had gewoon kattenvoer.
Gewoon euroshopper kattenvoer kopen. Lekker goedkoop en is eigenlijk gewoon puur rotzooi! Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 4 april 2016 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Vroeger had je ook geen seniorenkattenvoer en volwassenkattenvoer en kittenkattenvoer, je had gewoon kattenvoer.
Het is verzonnen door de markt en het is geen verbetering, vooral niet voor de seniorenkatten.
Als jij naast een kind aan tafel zit en dat kind krijgt een biefstukje en jij gortenpap, dan word je daar ook niet vrolijk van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |