ik bedoelde alleen maar dat hij zo het besef verloor en mijn posts niet meer kon lezen, ik bedoelde het alleen maar goed .. jeetjequote:Op zondag 3 april 2016 18:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Met twee dichtgeslibde halsslagaders is de kans erg groot dat je overlijdt in een verkeersongeluk. Heb derhalve een TR gezet.
hoop dat er boter op je sokken zit en dat je uitglijdtquote:Op zondag 3 april 2016 18:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klopt ben internetheldjeopsokken zonder guns om mijn woorden te backuppen
dikke TR dus he... straks breek ik mijn heup... jeetjequote:Op zondag 3 april 2016 18:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoop dat er boter op je sokken zit en dat je uitglijdt
laten we het hopenquote:Op zondag 3 april 2016 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dikke TR dus he... straks breek ik mijn heup... jeetje
en nog een TR... echt niet normaal ditquote:
Zo, Anja ik heb de rijst weggegooid zullen we nu peukie doen?quote:Op zondag 3 april 2016 18:09 schreef Che_ het volgende:
Rijst niet bewaren of opwarmen
Hollandse wijsheid
Heb je daar een wapen voor of doe je dat met je vuisten?quote:Op zondag 3 april 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik kidnap je andijvie... ik care niet
ik blaas jequote:Op zondag 3 april 2016 18:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je daar een wapen voor of doe je dat met je vuisten?
oh wow steek je ook nog zijn knuffel in de fik?quote:Op zondag 3 april 2016 18:13 schreef HPLC het volgende:
Zo gesliced, nu er over heen pissen, als de bitch die ik ben
Ik ga toch geen knuffel stamppot maken ;squote:Op zondag 3 april 2016 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh wow steek je ook nog zijn knuffel in de fik?
ja weet ik veel, ik care toch niet manquote:Op zondag 3 april 2016 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga toch geen knuffel stamppot maken ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |