en de V&D?quote:Op zondag 3 april 2016 15:26 schreef Steven184 het volgende:
Er is 1 VDB, 1 VDB2 en 1 VDB3.
VDD zal wel nooit meer mogen rijden.
Hij was veel te lang en breed voor Langeveld en ik dacht toch echt het hoofd van van Baarle te zien.quote:Op zondag 3 april 2016 15:27 schreef TheArt het volgende:
Ik heb ff teruggekeken, maar het zou toch Van Baarle kunnen zijn bij VDB3. Kijken of we zo wat een beter beeld kunnen krijgen.
Het is inderdaad Van Baarle. Nu veel beter op dat beeld te zien.quote:Op zondag 3 april 2016 15:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was veel te lang en breed voor Langeveld en ik dacht toch echt het hoofd van van Baarle te zien.
De lengte van VDB3 dacht mij denken dat het van Baarle was. Langeveld lijkt een dwerg naast Stijn.quote:Op zondag 3 april 2016 15:27 schreef TheArt het volgende:
Ik heb ff teruggekeken, maar het zou toch Van Baarle kunnen zijn bij VDB3. Kijken of we zo wat een beter beeld kunnen krijgen.
De Ween is er een van?quote:Op zondag 3 april 2016 15:29 schreef franklop het volgende:
Nog twee man van Roompot in het peloton, die hebben echt een topdag
Ik ga het raam wagenwijd openzetten.quote:Op zondag 3 april 2016 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Thomas opgeschoven.
Stijn gaat er zo een eind aan maken.
Tiesj ook dnfquote:Op zondag 3 april 2016 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stand van zaken is dus dat Krek eruit is. Hoe is het met Tiesj Benoot? Vanmarcke ook al gevallen las ik
Stybar kan geen +250km koers winnenquote:Op zondag 3 april 2016 15:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Etixx kan maar best voor Stybar of Trentin gaan.
Maar er was toch bericht dat er Britse wielergoden genoemd werden in een dopingzaak?quote:Op zondag 3 april 2016 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Ibarguren heeft gefaald. De toorn van Lefevere zal niet genadig zijn.
Ik vond 'm wel redelijk ogen. Paterberg is echt een kutding. Denk dat de Kwaremont hem beter ligt.quote:Op zondag 3 april 2016 15:29 schreef TheArt het volgende:
Boom lijkt me er alweer redelijk door te zitten. Het oogt absoluut niet meer zoals net op de Oude Kwaremont.
Nee, dat bleek al vaak in Roubaix met al die finales die hij daar steeds rijdt.quote:
De Pater ligt hem inderdaad niet echt, maar toch oogde hij daar niet echt geweldig. Hij zat wel redelijk van voren. Dat is wel positief.quote:Op zondag 3 april 2016 15:31 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel redelijk ogen. Paterberg is echt een kutding. Denk dat de Kwaremont hem beter ligt.
Klopt nog nooit gewonnen iddquote:Op zondag 3 april 2016 15:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, dat bleek al vaak in Roubaix met al die finales die hij daar steeds rijdt.
Eufemiano Fuentes kan deze week een belletje verwachten.quote:Op zondag 3 april 2016 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Ibarguren heeft gefaald. De toorn van Lefevere zal niet genadig zijn.
quote:Op zondag 3 april 2016 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Ze kunnen Stijn inderdaad maar beter zichzelf laten oproken in zijn eentje, kan hij in de finale ook geen domme dingen meer doen.
Met een beetje fantasie zag je in dat witte zijn knieschijf.quote:Op zondag 3 april 2016 15:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
een zwart gat in zijn knie en dnf
Eens, geen beeld dus ging volledig op commentaar af.quote:
1 bonk spierenquote:Op zondag 3 april 2016 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Greipel met zijn 120 kilo over die steile muurtjes.
Sep is niet goed genoeg voor de Belgen?quote:Op zondag 3 april 2016 15:37 schreef Pedroso het volgende:
Greg en Benoot zijn uitgevallen en Boonen valt tegen, dus geen beeld van de groep Cance / Sagan
Halve Ollanderquote:Op zondag 3 april 2016 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sep is niet goed genoeg voor de Belgen?
Ik dacht dat je net zei dat die het lastig had op de vorige heuvelquote:Op zondag 3 april 2016 15:39 schreef TheArt het volgende:
Weening rijdt Stuyven eraf
Boom oogt wel heel makkelijk zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |