Naja, als je in de bajes hebt gezeten dan gaat het allemaal wat minder makkelijk. Ik ken jouw situatie niet, maar als je een 'brave burger' bent is er niks aan de hand.quote:Op maandag 4 april 2016 14:56 schreef Superwoman1999 het volgende:
[..]
Ja en of je de afgelopen jaren naar Irak of een omliggend land geweest bent.
Dus ook als ik bv naar Australië ga kan ik gewoon het vliegtuig pakken en moet ik niet wachten tot er een screening is gedaan op strafbare feiten?
Okeequote:Op maandag 4 april 2016 15:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, als je in de bajes hebt gezeten dan gaat het allemaal wat minder makkelijk. Ik ken jouw situatie niet, maar als je een 'brave burger' bent is er niks aan de hand.
Je moet wel een visum aanvragen, maar als Nederlander heb je waarschijnlijk die al binnen 24 uur in bezit. Zonder geldig visum kom je het vliegtuig niet eens in, aldus www.border.gov.au.
Kun je wel van Maastricht naar Groningen vliegen zonder ID kaart? Vraag ik me af.quote:Op zondag 3 april 2016 15:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Transfer is je vervoer van en naar het vliegveld (zowel thuis als op je bestemming). Die moet je zelf regelen.
Heb je wel een identiteitskaart? Want daarmee kun je binnen Europa reizen. Als je die ook niet hebt (wat al illegaal an sich is) dan kun je geen vliegreis buiten NL maken.
En kijk verder eens in het topic speciaal over srprs.me wat een paar posts eerder werd genoemd. Daarin staan al wat ervaringen en dan hoeven mensen het niet dubbel te typen.
Er valt dus niet te zeggen of een visa snel gaat of niet, dat ligt aan jouw situatie en aan het land waar je heen gaat, de vraag is dus te algemeen. Een visa naar Noord Korea duurt meestal wel even, een visa voor Turkije koop je voor 10 euro op het vliegveld in Turkije zelf.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:06 schreef Superwoman1999 het volgende:
[..]
Okee
Ja ik heb bij de Blokker gewerkt en dan doen ze eerst een onderzoek met een register.ik moest daardoor een paar weken wachten voordat ik kon werken.
En ik ken iemand die bij de Burger King op Schiphol werkt en dan moet de marechaussee een heel onderzoek doen wat ook echt heel lang duurt. (En als je een keer lippenstift hebt gestolen bij de Kruidvat mag je er niet werken vertelde ze, gaat ver)
Maar met VISA gaat het wel snel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |