Gaat de EU gewoon geld kosten hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 11:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Alsof je zelf wat van dat verdrag merkt
Dat maakt mij nooit echt zo veel uit. Onze willie kocht laatst een boot voor een half miljoenquote:Op maandag 4 april 2016 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat de EU gewoon geld kosten hoor.
En dat is relevant hoe?quote:Op maandag 4 april 2016 11:23 schreef richolio het volgende:
Onze willie kocht laatst een boot voor een half miljoen
Klinkt alsof je opgeeftquote:Op maandag 4 april 2016 11:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lukt de EU al niet in oost-europa landen die lid zijn.
Kan me voorstellen dat veel jongeren daar het wel willen, die zou ik graag helpen (ook al weet je niet zeker of het gaat werken)quote:Op maandag 4 april 2016 11:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Het volk wil ook helemaal geen anti-discriminatie wetten daar joh.
Dat ik zelf toch geen fuck merk van hoe de EU zijn geld uitgeeft, of ze veel of weinig geld hebben en ook bij dit verdrag het me niet uit gaat maken.quote:
Sorry, dan begrijp je de oost-uropese cultuur niet zo bijzonder erg.quote:Op maandag 4 april 2016 11:24 schreef richolio het volgende:
Kan me voorstellen dat veel jongeren daar het wel willen,
Ahaquote:Op maandag 4 april 2016 11:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat ik zelf toch geen fuck merk van hoe de EU zijn geld uitgeeft, of ze veel of weinig geld hebben en ook bij dit verdrag het me niet uit gaat maken.
Zoiets kost nou eenmaal geld ja, dan is dat maar zo
Nee, realistisch over het begrip democratie brengen.quote:
Aha. Ja, dan zou ik ook wel voor bodemloze putten in Oost-Europa stemmen.quote:Op maandag 4 april 2016 11:25 schreef richolio het volgende:
Dat ik zelf toch geen fuck merk van hoe de EU zijn geld uitgeeft, of ze veel of weinig geld hebben en ook bij dit verdrag het me niet uit gaat maken.
Jeejquote:Op maandag 4 april 2016 13:17 schreef Sked het volgende:
Je mag verlengen!
met een telefoon of Sim Only
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op maandag 4 april 2016 14:05 schreef Onnoman het volgende:
even research gedaangvd ik opende dit op stageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gevaarlijk'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ik stem wel blanco anders, fuck dat hele referendumquote:Op maandag 4 april 2016 11:33 schreef JanCees het volgende:
Het is wel raadgevend maar het zou wel een farce zijn als het verdrag tegen de uitslag van het referendum ingaat
even research gedaanEen aantal van die dames zijn me toch too muchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even research gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Partijen waar ik het dichtst bij sta zijn voor maar ga toch tegen stemmen.quote:Op maandag 4 april 2016 14:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik stem wel blanco anders, fuck dat hele referendum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |