In de praktijk betekent dat men in de recessie is bij een negatieve groei van het BBP voor 2 kwartalen (en langer). Dit gaat sowieso niet op voor zowel Nederland als voor de EU. Dus geen flauw idee waar jij een recessie vandaan haalt maar economisch gezien is daar geen sprake van.quote:Op maandag 4 april 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Recessie betekent letterlijk achteruitgang
Hoe zou Europa vooruitgang boeken economisch gezien met het binnenhalen van x-aantal vluchtelingen?
Oke, sorry verkeerd begrepenquote:Op maandag 4 april 2016 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Mijnis een reactie op flippiee, dat ik haar berichtje leuk vond. Waar heb je het over, serieus
Oke, duidelijkquote:Op maandag 4 april 2016 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In de praktijk betekent dat men in de recessie is bij een negatieve groei van het BBP voor 2 kwartalen (en langer). Dit gaat sowieso niet op voor zowel Nederland als voor de EU. Dus geen flauw idee waar jij een recessie vandaan haalt maar economisch gezien is daar geen sprake van.
Niet heel sterk voor de restquote:Op maandag 4 april 2016 15:26 schreef Crack_ het volgende:
En volgens mij is VOOR stemmen omdat iemand Rusland haat gewoon een inhoudelijk argument?
Ach deze hele referendum schijnt er al alleen te zijn omdat ze tegen de EU zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 15:26 schreef Crack_ het volgende:
En volgens mij is VOOR stemmen omdat iemand Rusland haat gewoon een inhoudelijk argument?
Ik zal mezelf wel verwarren met recessie en crisisquote:Op maandag 4 april 2016 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In de praktijk betekent dat men in de recessie is bij een negatieve groei van het BBP voor 2 kwartalen (en langer). Dit gaat sowieso niet op voor zowel Nederland als voor de EU. Dus geen flauw idee waar jij een recessie vandaan haalt maar economisch gezien is daar geen sprake van.
Terecht.quote:Op maandag 4 april 2016 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach deze hele referendum schijnt er al alleen te zijn omdat ze tegen de EU zijn.
Wie? Ukraine?quote:Op maandag 4 april 2016 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach deze hele referendum schijnt er al alleen te zijn omdat ze tegen de EU zijn.
Recessie heeft natuurlijk meerdere definities waaronder een economischequote:Op maandag 4 april 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal mezelf wel verwarren met recessie en crisis
De initatiefnemers van dat referendumquote:
Nee, daar heb je helemaal gelijk in.. maar het is wel gewoon inhoudelijkquote:
Ja, ik vroeg ook op werk van 'wat gaan jullie doen' en 75% wist niet waar het overging dusja.quote:Op maandag 4 april 2016 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 4 april 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal mezelf wel verwarren met recessie en crisis
Tegen de EU zijn. Niet Hitlers droom waar willen maken over 1 rijk.quote:
Nee die organisatie naast geen peil oid. Die wilden alleen maar een referendum omdat ze tegen de EU zijn. Het gaat ze echt niet om Oekrainequote:
Fantastisch. Beter is er ook een lage opkomst.quote:Op maandag 4 april 2016 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, daar heb je helemaal gelijk in.. maar het is wel gewoon inhoudelijk.
[..]
Ja, ik vroeg ook op werk van 'wat gaan jullie doen' en 75% wist niet waar het overging dusja.
deze referendum zeg wollahquote:Op maandag 4 april 2016 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je duits is wel sterk verbeterd zekerquote:Op maandag 4 april 2016 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gvd mijn Nederlands is echt nog niet om over naar huis te schrijven.
ga maar weer terug naar je eigen land danquote:Op maandag 4 april 2016 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gvd mijn Nederlands is echt nog niet om over naar huis te schrijven.
Een volk, een rijk, een leiderquote:Op maandag 4 april 2016 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegen de EU zijn. Niet Hitlers droom waar willen maken over 1 rijk.
zondequote:Op maandag 4 april 2016 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ben helaas een dag te laat terug om tegen te kunnen stemmen
wtf..quote:Op maandag 4 april 2016 18:35 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dochter-Vardy.dhtml
Sick
Jazeker, dikke vetklep.quote:Op maandag 4 april 2016 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uiteraard. Met jou ook, magere junk.
Social Media op z`n bestquote:
Welnee, hartstikke leuk ditquote:Op maandag 4 april 2016 18:39 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat we maar weer time-out moeten nemen, Haags.
Ik heb je nog geen 1 keer kanker horen zeggen dus het valt nog meequote:Op maandag 4 april 2016 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan hier de hele Haagse bijbel uitkotsen maar daar wordt niemand vrolijk van.
Zo zit ik ook niet in elkaar. Ben over het algemeen een nette jongen. Kan wel echt plat Haags praten maar dat doe ik niet al te vaak.quote:Op maandag 4 april 2016 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je nog geen 1 keer kanker horen zeggen dus het valt nog mee
quote:Op maandag 4 april 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo zit ik ook niet in elkaar. Ben over het algemeen een nette jongen. Kan wel echt plat Haags praten maar dat doe ik niet al te vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |