SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral DOMDOMDOMDOM.quote:
hahaha dat is niet erg slim van hemquote:Op zondag 3 april 2016 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral DOMDOMDOMDOM.
De schaap had een worm in zn darmen waardoor ie ziek was geworden, en drizzt willde dat op eten
lamsvlees wel neem ik aan?quote:Op zondag 3 april 2016 13:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee niet echt, nooit de mogelijkheid gekregen
Belfastquote:
Had het minder verwachtquote:Op zondag 3 april 2016 13:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kies je zelf voor om daar heen te gaan
ahahaha ;pquote:
Ik weet alleen dat ze wel eens darten in Belfast.quote:Op zondag 3 april 2016 13:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ahahaha ;p
de lokale voetbalclub hier ligt er altijd in de allereerste voorronde van de EL al uit geloof ik
Oh, dat moet ik eens in de gaten houden dan.quote:Op zondag 3 april 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze wel eens darten in Belfast.
Woon je er?quote:Op zondag 3 april 2016 13:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, dat moet ik eens in de gaten houden dan.
Mja, heeft ook zo z;'n nadelen. Zodra het boven de 25 graden wordt kan ik eigenlijk maar beter binnen blijvenquote:Op zondag 3 april 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ikhad toch wel een andere stad in europa gekozen met wat mooier weer toto.
quote:Op zondag 3 april 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
14 april komt de Premier League naar Belfast!!!!!
Voor hoe lang?quote:Op zondag 3 april 2016 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of nou ja, ik 'woon' in een hotel op het momentheb vanmiddag kamerbezichtiging tho
http://www.ssearenabelfast.com/betway-premier-league-darts-1quote:
Zolang het bevalt eigenlijkquote:
Had em gevonden ja. Nice.quote:Op zondag 3 april 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.ssearenabelfast.com/betway-premier-league-darts-1
Robert Thornton v Peter Wright
Raymond van Barneveld v Phil Taylor
James Wade v Adrian Lewis
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Raymond van Barneveld v Robert Thornton
die kamerbezichtiging die ik straks heb is in een loyalistenwijk zo te zienquote:Op zondag 3 april 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Hier wel wat mooie loyalisten muziek.
[ afbeelding ]
Dat is goed.quote:Op zondag 3 april 2016 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die kamerbezichtiging die ik straks heb is in een loyalistenwijk zo te zien
tegen onafhankelijkheid zijnquote:Op zondag 3 april 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Hier wel wat mooie loyalisten muziek.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |