abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2016 @ 11:22:22 #1
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161139540
Lieve FOK!'ertjes,

In KLB wordt er over vanalles geklaagd. Maar eigenlijk komen de klachten op hetzelfde neer: mensen zijn ongelukkig omdat ze een doodsaai leven leiden. Ook mensen die zeggen dat ze wel interessante dingen doen zijn saai. Dat komt omdat er tegenwoordig zoveel te doen is, dat je 99% van de dingen links moet laten liggen om andere dingen eindeloos te blijven repeteren.

Het grootste gedeelte van de dag vullen we in met werk. Werk is over het algemeen doodsaai en als je een beetje pech hebt, leidt het tot niets. In je gedachten vervul je taken voor een salaris aan het einde van de maand, maar in feite verruil je je leven voor geld. Er zijn goede mensen die zich maandelijks 160 uur het vuur uit de sloffen rennen voor nog geen twee rooien bruto. Dat mag je bijna slavernij noemen.

De tijd die je overhoudt, besteed je aan ontspannende activiteiten. Een biertje drinken met vrienden in de kroeg, bijvoorbeeld. Veel nuttelozer kan je je overgebleven levensuren niet besteden. Als je tien keer naar dezelfde kroeg bent geweest met dezelfde mensen, is het doodsaai om nog een elfde keer naar dezelfde plek terug te keren, om daarna met dezelfde mensen over dezelfde onderwerpen te praten, terwijl je het het geld uitgeeft dat je eerder verdiend had door vijf dagen in de week acht uur per dag op te offeren.

Het is dus van groot belang dat je goed nadenkt over de zaken waar je je mee bezig houdt, want de kans is groot dat je al je dagen vergooit. En de tijd is ongenadig, die tikt onverstoorbaar door. Je kan dus beter vormend bezig zijn: schrijf een boek, composeer een muziekstuk of maak een kunstwerk. Want literatuur, muziek en kunst hebben eeuwigheidswaarde. Maar omdat de meeste mensen hier niet toe in staat zijn, zou ik het gezinsleven adviseren. Een gezin geeft de normale mens richting en duiding in zijn leven. Daarnaast heeft de voortzetting van je geslacht ook een bepaalde eeuwigheidswaarde, want je hebt bijgedragen aan de mensheid. En dat is altijd nog beter dan je hele leven verspild te hebben aan zinloze, repeterende bezigheden.

Klacht: de eindeloze saaiheid van alles...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_161139637
Een gezin is ook saai, na 100 keer je vrouw batsen wil je ook iets anders/jongers.
pi_161139643
Wel eens een buttplug geprobeerd?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 3 april 2016 @ 11:31:53 #4
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_161139675
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 11:22 schreef Geelman het volgende:
Lieve FOK!'ertjes,

In KLB wordt er over vanalles geklaagd. Maar eigenlijk komen de klachten op hetzelfde neer: mensen zijn ongelukkig omdat ze een doodsaai leven leiden. Ook mensen die zeggen dat ze wel interessante dingen doen zijn saai. Dat komt omdat er tegenwoordig zoveel te doen is, dat je 99% van de dingen links moet laten liggen om andere dingen eindeloos te blijven repeteren.

Het grootste gedeelte van de dag vullen we in met werk. Werk is over het algemeen doodsaai en als je een beetje pech hebt, leidt het tot niets. In je gedachten vervul je taken voor een salaris aan het einde van de maand, maar in feite verruil je je leven voor geld. Er zijn goede mensen die zich maandelijks 160 uur het vuur uit de sloffen rennen voor nog geen twee rooien bruto. Dat mag je bijna slavernij noemen.

De tijd die je overhoudt, besteed je aan ontspannende activiteiten. Een biertje drinken met vrienden in de kroeg, bijvoorbeeld. Veel nuttelozer kan je je overgebleven levensuren niet besteden. Als je tien keer naar dezelfde kroeg bent geweest met dezelfde mensen, is het doodsaai om nog een elfde keer naar dezelfde plek terug te keren, om daarna met dezelfde mensen over dezelfde onderwerpen te praten, terwijl je het het geld uitgeeft dat je eerder verdiend had door vijf dagen in de week acht uur per dag op te offeren.

Het is dus van groot belang dat je goed nadenkt over de zaken waar je je mee bezig houdt, want de kans is groot dat je al je dagen vergooit. En de tijd is ongenadig, die tikt onverstoorbaar door. Je kan dus beter vormend bezig zijn: schrijf een boek, composeer een muziekstuk of maak een kunstwerk. Want literatuur, muziek en kunst hebben eeuwigheidswaarde. Maar omdat de meeste mensen hier niet toe in staat zijn, zou ik het gezinsleven adviseren. Een gezin geeft de normale mens richting en duiding in zijn leven. Daarnaast heeft de voortzetting van je geslacht ook een bepaalde eeuwigheidswaarde, want je hebt bijgedragen aan de mensheid. En dat is altijd nog beter dan je hele leven verspild te hebben aan zinloze, repeterende bezigheden.

Klacht: de eindeloze saaiheid van alles...
^O^
pi_161139683
quote:
Want literatuur, muziek en kunst hebben eeuwigheidswaarde.
Echt waar? Ik denk dat de meeste literatuur, muziek en kunst gewoon de vergetelheid ingaan. Alleen de stukken die door die saaie burgerlui alsmaar worden herkauwd, krijgen enigszins eeuwigheidswaarde.
Dat was hem dan, tot de volgende keer.
pi_161139685
Ik haal veel voldoening uit mijn werk.
pi_161139707
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 11:32 schreef Fraaa het volgende:

[..]

Echt waar? Ik denk dat de meeste literatuur, muziek en kunst gewoon de vergetelheid ingaan. Alleen de stukken die door die saaie burgerlui alsmaar worden herkauwd, krijgen enigszins eeuwigheidswaarde.
Zoals het nummer "Imagine".
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161139808
Marcuse one dimensional man. Ik kan hem aanraden.
  zondag 3 april 2016 @ 11:46:54 #9
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161139941
Het leven gaat niet over je footprint verdubbelen met je mislukte nageslacht of al het mislukt nageslacht vermoeien met je mislukte creaties. De eindeloze saaiheid is het doel en de weg. Stop met zwoegen.
  zondag 3 april 2016 @ 11:48:36 #10
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161139978
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 11:46 schreef frietenstamp het volgende:
Het leven gaat niet over je footprint verdubbelen met je mislukte nageslacht of al het mislukt nageslacht vermoeien met je mislukte creaties. De eindeloze saaiheid is het doel en de weg. Stop met zwoegen.
Misschien heb je gelijk, maar die gedachte vind ik te nihilistisch.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 3 april 2016 @ 11:49:43 #11
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_161140003
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 11:33 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Zoals het nummer "Imagine".
pi_161140090
Het is maar net wat voor naam je het beestje geeft.

Noem een kleurplaat een schilderij, noem een lap tekst literatuur, en het klinkt opeens als iets heel diepzinnigs waarvan het opeens oké is om je hele leven daar aan op te hangen.

Terwijl als je dat uitkleedt naar wat het nu eigenlijk daadwerkelijk is ( muziek, een schilderij, literatuur), dan is het eigenlijk ook niet veel meer dan bullshit, gehuld in een heel interessant klinkende mantel. Interessant gemaakt doordat sommige mensen er heel (quasi) diepzinnig over kunnen doen.

Verder denk ik dat een eenvoudig leven, het mooiste leven is :) Backpacken, reizen, ferrari rijden, vijfsterrenhotels : Je hebt het allemaal wel gezien na een tijdje. Maak het jezelf vooral niet te moeilijk..
  zondag 3 april 2016 @ 12:00:11 #13
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161140212
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 11:53 schreef El_Chili het volgende:
Het is maar net wat voor naam je het beestje geeft.

Noem een kleurplaat een schilderij, noem een lap tekst literatuur, en het klinkt opeens als iets heel diepzinnigs waarvan het opeens oké is om je hele leven daar aan op te hangen.

Terwijl als je dat uitkleedt naar wat het nu eigenlijk daadwerkelijk is ( muziek, een schilderij, literatuur), dan is het eigenlijk ook niet veel meer dan bullshit, gehuld in een heel interessant klinkende mantel. Interessant gemaakt doordat sommige mensen er heel (quasi) diepzinnig over kunnen doen.

Verder denk ik dat een eenvoudig leven, het mooiste leven is :) Backpacken, reizen, ferrari rijden, vijfsterrenhotels : Je hebt het allemaal wel gezien na een tijdje. Maak het jezelf vooral niet te moeilijk..
Ik keek laast naar een boom, en eigenlijk vond ik dat ook een kunstwerk. Klinkt misschien wat raar, maar het onderschrijft je stelling. Wat er simpelweg al is, is misschien wel het mooiste.
pi_161140226
De eindeloze saaiheid en betekenisloosheid is juist de hele bedoeling van het leven. Je bent constant bezig om een steen een heuvel op te duwen, ben je aan de top, dan duw je een nieuwe steen naar boven. Na een x aantal stenen ga je dood en heb je er helemaal niks meer aan. (en wat had het voor zin tijdens je leven?) Maar als er tijdens de rit geen stenen meer zijn om op te duwen wordt je depressief en lusteloos.
En inderdaad, als je nog geen 2000 euro per maand verdient wordt het heel erg saai.
  zondag 3 april 2016 @ 12:22:22 #15
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161140704
quote:
Dat komt omdat er tegenwoordig zoveel te doen is, dat je 99% van de dingen links moet laten liggen om andere dingen eindeloos te blijven repeteren.
Er moet helemaal niets. Er kan zoveel tegenwoordig dat je alles maar één keer hoeft te doen in je leven. Beter lees je mijn gedachtegoed en levensvisie nog eens door. Een concrete uitwerking van mijn gedachtegoed:
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 10:58 schreef AquaPur het volgende:
Het liefst zou willen gaan zeilen met een paar mooie internationale studentes met donkerkleurige haren en ogen, zonder makeup, piercings, tattoos en andere onfrisse zaken. Ze moeten ook niet aan relaties of seks willen doen, eraan denken of ooit een relatie of seks hebben gehad. Het samenzijn in een zeilboot met de meest pure, onschuldige en mooie vrouwen gaat gepaard met de symboliek van de Ark van Noach: de beste mensen vertegenwoordigd op één boot. Daarbij gaan mogelijk tijdens het zeilen hun haren door de felle wind behoorlijk in de knoop zitten. Uiteraard hoop ik na zo'n zeiltocht hun haren te mogen uitkammen en wassen.
Uiteraard valt hier veel op te variëren, zoveel nationaliteiten binnen de uni dat ik een PhD ga doen en voor eeuwig zal zijn vergezeld door internationale brunettes. Ook variatie qua activiteit: fietstocht maken, samen jammen, stedentripje, chillen etc. Je bent gewoon afgestompt. Had iedereen maar mijn enthousiasme en sociale vaardigheden, dan hoefde al die contactgestoorden niet via clubjes elkaar te leren kennen. Gewoon zoals op de basisschool, gewoon chillen met z'n allen. Het achterlijk streven van iedereen naar relaties en seks werkt een asociale maatschappij in de hand, waar iedereen alleen maar aan hun kleffe partner denkt. De TS is daar een goed voorbeeld van.
  zondag 3 april 2016 @ 12:38:09 #16
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161141108
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 12:22 schreef AquaPur het volgende:

[..]

Er moet helemaal niets. Er kan zoveel tegenwoordig dat je alles maar één keer hoeft te doen in je leven. Beter lees je mijn gedachtegoed en levensvisie nog eens door. Een concrete uitwerking van mijn gedachtegoed:

[..]

Uiteraard valt hier veel op te variëren, zoveel nationaliteiten binnen de uni dat ik een PhD ga doen en voor eeuwig zal zijn vergezeld door internationale brunettes. Ook variatie qua activiteit: fietstocht maken, samen jammen, stedentripje, chillen etc. Je bent gewoon afgestompt. Had iedereen maar mijn enthousiasme en sociale vaardigheden, dan hoefde al die contactgestoorden niet via clubjes elkaar te leren kennen. Gewoon zoals op de basisschool, gewoon chillen met z'n allen. Het achterlijk streven van iedereen naar relaties en seks werkt een asociale maatschappij in de hand, waar iedereen alleen maar aan hun kleffe partner denkt. De TS is daar een goed voorbeeld van.
In de postmoderne samenleving is veel collectiviteitszin vernietigd. Jouw gedachte is mooi, maar in de praktijk niet uitvoerbaar. Of je moet deelnemen aan een commune, wellicht kan je dan wel een soort eenheid scheppen tussen mensen.
  Forum Admin zondag 3 april 2016 @ 13:44:07 #17
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_161142671
2000 dat is toch bijstandsniveau?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_161143741
Ja no shit sherlock. Als je alles gaat middelen, wordt alles saai. Daarom focus ik me op de kleine uitschieters. Als je leven een aaneenschakeling van mooie momentjes wordt, valt de saaiheid er vanzelf tussenuit. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_161144049
quote:
Daarnaast heeft de voortzetting van je geslacht ook een bepaalde eeuwigheidswaarde, want je hebt bijgedragen aan de mensheid.
Echt een heel zinvolle bijdrage, er zijn immers nog lang niet genoeg mensen op deze aardkloot 8)7
pi_161144101
Daarom escapisme <3
  zondag 3 april 2016 @ 15:13:15 #21
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161144718
Ga mindfulness doen. Dan kan saaiheid nooit meer saai zijn!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_161144776
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 12:01 schreef SjefCock het volgende:
De eindeloze saaiheid en betekenisloosheid is juist de hele bedoeling van het leven. Je bent constant bezig om een steen een heuvel op te duwen, ben je aan de top, dan duw je een nieuwe steen naar boven. Na een x aantal stenen ga je dood en heb je er helemaal niks meer aan. (en wat had het voor zin tijdens je leven?) Maar als er tijdens de rit geen stenen meer zijn om op te duwen wordt je depressief en lusteloos.
En inderdaad, als je nog geen 2000 euro per maand verdient wordt het heel erg saai.
Hoi, Sisyphus.
pi_161144805
Maar goed, OT; individualisme is een ziekte. Werken voor het/een collectief zou me veel meer plezier doen en motivatie geven; de illusie van vooruitgang.
  zondag 3 april 2016 @ 15:25:32 #24
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_161144956
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 14:28 schreef Sarasi het volgende:
Ja no shit sherlock. Als je alles gaat middelen, wordt alles saai. Daarom focus ik me op de kleine uitschieters. Als je leven een aaneenschakeling van mooie momentjes wordt, valt de saaiheid er vanzelf tussenuit. O+
:')
pi_161144981
Hier hebben ze drugs voor uitgevonden. Onterechte klacht.
pi_161145049
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 15:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hier hebben ze drugs voor uitgevonden. Onterechte klacht.
Letterlijk dit inderdaad
pi_161145250
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 13:44 schreef Pharkus het volgende:
2.000?
pi_161145385
Wat een topic! _O_
  zondag 3 april 2016 @ 16:16:46 #29
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_161146070
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 13:44 schreef Pharkus het volgende:
:')
#FreeHat
  zondag 3 april 2016 @ 16:21:02 #30
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161146178
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Geelman het volgende:

[..]

In de postmoderne samenleving is veel collectiviteitszin vernietigd. Jouw gedachte is mooi, maar in de praktijk niet uitvoerbaar. Of je moet deelnemen aan een commune, wellicht kan je dan wel een soort eenheid scheppen tussen mensen.
Bedankt voor je reactie Geelman. Het leven in een commune behoort inderdaad tot mijn gedachtegoed. Vrouwen horen zich niet te binden aan één man, relaties en seks moeten worden vermeden, tenzij voor voortplanting bestemd. Even zo snel mogelijk voortplanten en dan kinderen afstaan aan een tehuis waar kinderen door professionals worden opgevoed. De ouders kunnen hun vrije bestaan weer oppakken, een relatie is dus niet nodig tussen man en vrouw. De kinderen groeien met leeftijdsgenoten op en er ontstaat cohesie. Dat is goed, dat voorkomt dat er verwende individuen zijn zoals de meeste studenten zijn die vrijwel allemaal contactgestoord zijn. Met cohesie bedoel ik niet die gasten die bij de studentenclubjes gaan, zoals roeiverenigingen om te zuipen en te neuken. Dat is schraal. Rechtdoor roeien zonder te sturen is sowieso schraal en geestdodend, iets dat we niet moeten willen. Clubjes waar wel cohesie is zoals de Komsomol zijn uiteraard wel goed. Dat kunnen de meeste studenten wel gebruiken ipv dat ze "bestuurservaring" opdoen bij een veredelde zuipkeet.
pi_161146302
quote:
15s.gif Op zondag 3 april 2016 16:09 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik niet snappen...jij kan elaboraten?
Inside joke. Gewoon Googlen.
pi_161146348
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 16:21 schreef AquaPur het volgende:
zijn zoals de meeste studenten zijn die vrijwel allemaal contactgestoord zijn.
Ik voorspel een nieuwe Ritmo. Als ik jou was zou ik heel goed omspringen met je privé gegevens.
  zondag 3 april 2016 @ 16:41:56 #33
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_161146747
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 16:21 schreef AquaPur het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie Geelman. Het leven in een commune behoort inderdaad tot mijn gedachtegoed. Vrouwen horen zich niet te binden aan één man, relaties en seks moeten worden vermeden, tenzij voor voortplanting bestemd. Even zo snel mogelijk voortplanten en dan kinderen afstaan aan een tehuis waar kinderen door professionals worden opgevoed. De ouders kunnen hun vrije bestaan weer oppakken, een relatie is dus niet nodig tussen man en vrouw. De kinderen groeien met leeftijdsgenoten op en er ontstaat cohesie. Dat is goed, dat voorkomt dat er verwende individuen zijn zoals de meeste studenten zijn die vrijwel allemaal contactgestoord zijn. Met cohesie bedoel ik niet die gasten die bij de studentenclubjes gaan, zoals roeiverenigingen om te zuipen en te neuken. Dat is schraal. Rechtdoor roeien zonder te sturen is sowieso schraal en geestdodend, iets dat we niet moeten willen. Clubjes waar wel cohesie is zoals de Komsomol zijn uiteraard wel goed. Dat kunnen de meeste studenten wel gebruiken ipv dat ze "bestuurservaring" opdoen bij een veredelde zuipkeet.
Serieus man, wat een rare denkbeelden heb jij zeg
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  zondag 3 april 2016 @ 16:42:04 #34
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161146756
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2016 16:26 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik voorspel een nieuwe Ritmo. Als ik jou was zou ik heel goed omspringen met je privé gegevens.
Ritmo even opgezocht: die gast pleit dat 18-jarigen die thuishoren in feestbestemmingen in de zomer ergens in Spanje of Griekenland. Dat heeft weinig van doen met mij. Ik ben een heer van stand, ik ben dus niet in een discotheek te vinden. Ik heb niks met deze vleselijke verlangens zo opzichtig tentoon te spreiden. Waarom moet ik zorgvuldig met mijn privé gegevens omspringen? Ik heb hier geen rekeningen openstaan met Fokkers die deze op fysieke gaan vereffenen met mij.

Zie ook mijn andere topic dat van een andere voorspelling ook al niks klopt: KLB / Vrouwen stellen mij teleur en zijn moeilijk bereikbaar
  zondag 3 april 2016 @ 16:43:28 #35
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161146811
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 16:41 schreef Pirtdator het volgende:

[..]

Serieus man, wat een rare denkbeelden heb jij zeg
Ik hoop een PhD traject te gaan volgen zodat ik nog vijf jaar een plausibele reden heb om mij te vergezellen van jonge blaadjes. Zou de TS ook moeten proberen. Dan verdwijnt die saaiheid wel.
  zondag 3 april 2016 @ 17:01:39 #36
451005 Grems
Clown World
pi_161147289
Terechte klacht.

MAAR: klagen over de eindeloze zinloosheid van het leven en de slavernij die loonwerker zijn is en dan mensen aanraden kinderen te nemen zodat deze cyclus zich nogmaals kan voltrekken :')
pi_161147716
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 16:42 schreef AquaPur het volgende:
Ritmo even opgezocht: die gast pleit dat 18-jarigen die thuishoren in feestbestemmingen in de zomer ergens in Spanje of Griekenland. Dat heeft weinig van doen met mij. Ik ben een heer van stand, ik ben dus niet in een discotheek te vinden. Ik heb niks met deze vleselijke verlangens zo opzichtig tentoon te spreiden. Waarom moet ik zorgvuldig met mijn privé gegevens omspringen? Ik heb hier geen rekeningen openstaan met Fokkers die deze op fysieke gaan vereffenen met mij.

Zie ook mijn andere topic dat van een andere voorspelling ook al niks klopt: KLB / Vrouwen stellen mij teleur en zijn moeilijk bereikbaar
Ritmo was niet zoals hij zichzelf voordeed, noch ben jij dat. Als je hier ontmaskerd wordt, dan is dat een nogal vuile aangelegenheid, 'heer van stand'. ;)
  zondag 3 april 2016 @ 17:16:02 #38
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161147779
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ritmo was niet zoals hij zichzelf voordeed, noch ben jij dat. Als je hier ontmaskerd wordt, dan is dat een nogal vuile aangelegenheid, 'heer van stand'. ;)
Vertel op, ik wil de smeuïge details horen over Ritmo. Was hij zelf een metal freak met wolven t-shirt?
Nogal bombastisch taalgebruik heb je met 'ontmaskeren' en 'vuile aangelegenheid'. Hooguit heb ik wat details weggelaten uit mijn relaas om herkenning te voorkomen.
pi_161147810
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 17:16 schreef AquaPur het volgende:
Vertel op, ik wil de smeuïge details horen over Ritmo. Was hij zelf een metal freak met wolven t-shirt?
Nogal bombastisch taalgebruik heb je met 'ontmaskeren' en 'vuile aangelegenheid'. Hooguit heb ik wat details weggelaten uit mijn relaas om herkenning te voorkomen.
Geheel terecht ook. Maar ik zie dit geval liever helemaal uit de klauwen lopen dan dat ik je verhalen ga voorkauwen.
  zondag 3 april 2016 @ 17:36:46 #40
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161148366
quote:
7s.gif Op zondag 3 april 2016 17:13 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
pi_161148609
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 17:36 schreef AquaPur het volgende:
Waar baseer je dat op?
Het gebrek aan subtiliteit. Het overduidelijke geknutsel aan je internet identiteit door je opvallende taalgebruik.
  zondag 3 april 2016 @ 18:22:51 #42
455783 AquaPur
Zo puur als water
pi_161149554
quote:
6s.gif Op zondag 3 april 2016 17:43 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Het gebrek aan subtiliteit. Het overduidelijke geknutsel aan je internet identiteit door je opvallende taalgebruik.
We gaan wel verder over jouw aantijgingen gebaseerd op je onderbuikgevoelens in mijn eigen topic.
pi_161150424
TS zoek een nieuwe hobby!

Ookal heb je de hele dag de tijd, je trekt toch vaak naar die vaardigheden toe waar je gelijkgestemden vindt en goed in bent.

Qua werk heb je gelijk... 40 uur verplichtingen verrichten en vooral eenzijdig zelfde plek, mensen, routine.
  zondag 3 april 2016 @ 23:02:03 #44
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161159058
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 18:56 schreef faf het volgende:
TS zoek een nieuwe hobby!

Ookal heb je de hele dag de tijd, je trekt toch vaak naar die vaardigheden toe waar je gelijkgestemden vindt en goed in bent.

Qua werk heb je gelijk... 40 uur verplichtingen verrichten en vooral eenzijdig zelfde plek, mensen, routine.
Ik ga brood bakken. Ik heb er net een documentaire gezien en dat lijkt mij nu echt een eerzame bezigheid.
pi_161167745
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2016 23:02 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik ga brood bakken. Ik heb er net een documentaire gezien en dat lijkt mij nu echt een eerzame bezigheid.
Wat doe je jezelf aan :')
  maandag 4 april 2016 @ 18:35:50 #46
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161173269
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2016 13:51 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Wat doe je jezelf aan :')
Lekker brood bakken!
pi_161174572
Bedankt voor uw advies, o alwijze Geelman :')
pi_161174608
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 18:35 schreef Geelman het volgende:

[..]

Lekker brood bakken!
Pudding broodjes _O_
  dinsdag 5 april 2016 @ 08:12:44 #49
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161188467
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2016 19:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Bedankt voor uw advies, o alwijze Geelman :')
Geen dank!

M'n brood is trouwens goed gelukt.
  dinsdag 5 april 2016 @ 08:40:52 #50
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_161188662
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 11:46 schreef frietenstamp het volgende:
^O^
pi_161188702
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 11:30 schreef MrSalazar het volgende:
Wel eens een buttplug geprobeerd?
Ik neem aan dat je dit als TIP bedoeld en dan ga ik er maar meteen van uit dat jij degelijks in de weer bent met dat soort anus speeltjes _O-

Heel goed dat je er eerlijk voor uit komt er is natuurlijk niks mis met een beetje mannen liefde en seks speeltjes.

Hoe reageerde je familie ? :+
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 5 april 2016 @ 10:33:02 #52
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_161190161
TS heeft teveel het gevoel zich ieder moment van de dag gelukkig te moeten voelen. Dit lukt niemand, waardoor TS zich regelmatig een faalhaas voelt en hierdoor nog ongelukkiger wordt. Vicieuze cirkel, uiteindelijk leidend tot zelfmoord danwel drugsverslaving. Leuk je gekend te hebben, TS.
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:02:07 #53
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_161200266
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 10:33 schreef PietPossum het volgende:
TS heeft teveel het gevoel zich ieder moment van de dag gelukkig te moeten voelen. Dit lukt niemand, waardoor TS zich regelmatig een faalhaas voelt en hierdoor nog ongelukkiger wordt. Vicieuze cirkel, uiteindelijk leidend tot zelfmoord danwel drugsverslaving. Leuk je gekend te hebben, TS.
En dit net na de dood van Wim Brandt... ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')