http://www.tubantia.nl/re(...)title&refid=7.349050quote:ENSCHEDE - Artsen, verpleegkundigen, BHV-medewerkers: ruim 100 medewerkers van het MST stonden zaterdagmorgen klaar voor een grote toeloop 'slachtoffers' in het nieuwe ziekenhuis. Het ging op een rampoefening van het Enschedese ziekenhuis, de grootste ooit.
De medewerkers van het ziekenhuis werden onder meer geconfronteerd met een rampscenario waarbij zo'n 50 gewonde lotus-slachtoffers (acteurs) tegelijk naar het ziekenhuis kwamen voor hulp.
Evaluatie
Tijdens de oefening werd er gekeken naar de medische behandelcapaciteit en het logistieke proces in het nieuwe ziekenhuis. Zo bleken veel slachtoffers zich te melden bij de hoofdingang, terwijl ze eigenlijk de ingang van de spoedeisende hulp aan de zijkant van het ziekenhuis hadden moeten nemen.
Het MST is één van de 11 trauma-centra's in Nederland en speelt een belangrijke rol bij een ramp of crisis in Oost-Nederland. "Als ziekenhuis kijken we terug op een succesvolle oefening", schrijft het MST op haar website. "De komende periode wordt de nagebootste situatie uitvoerig geëvalueerd, om zo onder andere ons ‘ziekenhuis rampenopvang plan’ (ZiROP) nog verder aan te scherpen."
De rampoefening was maandenlang tot in de puntjes voorbereid. Zaterdagmorgen in alle vroegte werd die vervolgens uitgevoerd. Deze oefeninf betrof vooral veel 'slachtoffers' met klein letsel.
Precies. Ik sluit ook niet uit dat er gisteren een werkelijke ramp is geweest en dit als cover-up dient.quote:Op zondag 3 april 2016 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
Heel slim dit, als het ware 'hiding in plain sight'
ik welquote:Op zondag 3 april 2016 09:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Precies. Ik sluit ook niet uit dat er gisteren een werkelijke ramp is geweest en dit als cover-up dient.
Idd er was weer een hele wijk ontploft daar door een vuurwerkopslag plaats. Maar het was stil vuurwerk met een emp blast waardoor niemand van de slachtoffers wat op de sociale media heeft kunnen plaatsen.quote:Op zondag 3 april 2016 09:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Precies. Ik sluit ook niet uit dat er gisteren een werkelijke ramp is geweest en dit als cover-up dient.
Welkom in BNWquote:Op zondag 3 april 2016 12:19 schreef Dance99Vv het volgende:
Om daar gelijk allerlei dingen achter te zoeken vind ik wat vergezocht.
Dat zou je denken, maar hier op BNW leer je dat dat juist abnormaal is.quote:Op zondag 3 april 2016 12:19 schreef Dance99Vv het volgende:
waarom heb ik het idee dat de term false flag hier onterecht gebruikt is.
Het is vrij normaal dat eens in de zoveel tijd een oefening gehouden wordt, ook in ziekenhuizen.
Om daar gelijk allerlei dingen achter te zoeken vind ik wat vergezocht.
Ik denk dat je je in het brussel topic dan wel thuisvoeld, Wat gaat dat toch snel, dat nuchtere mensen veranderen in tin foil nuts .quote:Op zondag 3 april 2016 12:35 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moeten nog veel oefenen. Dit is overduidelijk nep. Hoe gek denken ze wel niet dat we zijn? Kijk naar hoe de spanbanden zijn vastgemaakt, dat kan toch niet? En waarom staan de hulpverleners achter de vrouw? Zo begeleid je een brandcard toch niet? En waarom horen we geen sirene? Het is toch een ambulance?
Niet dat ik hier overigens verstand van heb, maar dat doet niet ter zake.
Dit levert gewoon teveel vraagtekens op.
Nee , dit moet tot op de bodem uitgezocht worden, je weet toch dat bij iedere aanslag er een oefening aan vooraf ging, we zijn er nu in ieder geval vroeg bij.quote:
Dat zouden sommige BNW-users wel heel graag zien jaquote:Op zondag 3 april 2016 12:46 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wacht maar af, die topic titel is profetisch
Ja, vliegveld twente , treinen van en naar duitsland, de ideale plek voor een aanslag, heb je 2 vliegen in 1 klap (NL en D)quote:Op zondag 3 april 2016 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zouden sommige BNW-users wel heel graag zien ja
Tja, wees nu eerlijk, dit ligt er toch wel erg dik bovenop? Ze worden gewoon steeds brutaler en denken dat wij niks door hebben. Maar het kan gewoon geen toeval zijn dat het uitgerekend op die dag heeft plaatsgevonden. Dit is gewoon in opdracht gebeurd, Dit is maandenlang voorbereid.quote:Op zondag 3 april 2016 12:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik denk dat je je in het brussel topic dan wel thuisvoeld, Wat gaat dat toch snel, dat nuchtere mensen veranderen in tin foil nuts .
Ja ik vind het wel verdacht hoor, zo weinig foto's en echt een MSM cover up, Zal wel weer verzonnen zijn door de CIA en Mossad, chaos creeren tussen echt en nep, inderdaad het wordt steeds gekker.quote:Op zondag 3 april 2016 13:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, wees nu eerlijk, dit ligt er toch wel erg dik bovenop? Ze worden gewoon steeds brutaler en denken dat wij niks door hebben. Maar het kan gewoon geen toeval zijn dat het uitgerekend op die dag heeft plaatsgevonden. Dit is gewoon in opdracht gebeurd, Dit is maandenlang voorbereid.
Precies!quote:
Iedereen weet hier dat jullie daarvoor betaald worden, dus bespaar je de moeitequote:Op zondag 3 april 2016 13:39 schreef DeMolay het volgende:
Mischien moeten guyvie en ik maar ff poolshoogte nemen !
Ja het is een vaag filmpje maar was het enige dat ik kon vindenquote:Op zondag 3 april 2016 13:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies!
Terwijl er toch duidelijk een bord staat dat dat niet mag.
En waar komt die brandweerauto zo snel vandaan?
Toch raar dat er altijd alleen maar vage filmpjes zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 13:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja het is een vaag filmpje maar was het enige dat ik kon vinden
Ze hebben er zelfs een speciaal ziekenhuis voor nagebouwd. Het mag wat kosten blijkbaarquote:Op zondag 3 april 2016 13:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch raar dat er altijd alleen maar vage filmpjes zijn.
Dat is toch op zijn minst verdacht te noemen?
Het is geeneens HD beeld....
Ah okay, wist niet dat BNW deze kant op was gegaan.quote:Op zondag 3 april 2016 12:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nee , dit moet tot op de bodem uitgezocht worden, je weet toch dat bij iedere aanslag er een oefening aan vooraf ging, we zijn er nu in ieder geval vroeg bij.
50 lotus acteurs met lichte verwondingen, voor nederlandse begrippen de grootste oefening ooit! (in het oosten van het land)
Wat zeg je nuquote:Op zondag 3 april 2016 12:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar hier op BNW leer je dat dat juist abnormaal is.
Rampoefeningen zijn helemaal niet bedoeld om de hulpdiensten te laten oefenen voor echte rampen, maar bedoeld om de crisisacteurs te leren hoe ze bij false flags moeten acteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |