Sierd is niet zo slim hequote:Op zaterdag 2 april 2016 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Hij wilde wel fluiten maar wachtte voordeel af
doe donderschokquote:
geeft te veel gele kaartenquote:
Deze kon hij wel geven imo, maar in het algemeen ben ik het met je eens jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
bedanktquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zit Davy er even flink naast zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl het eigenlijk best knap is dat hij ergens naast gaat zittenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Leuk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl het eigenlijk best knap is dat hij ergens naast gaat zitten
quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wist niet ze zoveel spelers missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |