De toiletten op mijn werk zijn 137x zo schoon als in mijn studentenhuis. Dus.. lekker kakken!!!
Love it
Als het ECHT niet anders kan (als je moet, dan moet je) dan hang ik wel effe boven die pot.
Daar ga ik echt voor geen goud op zitten.
*rilt*
[sub]edit: typo[/sub]
[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakman op 26-11-2002 15:03]
quote:Echt heerlijk ik ga er gewoon een uur voor zitten...
Op dinsdag 26 november 2002 13:55 schreef sabyne het volgende:
Oooh dat vind ik zo erg he.....maarja soms moet je echt! Ik hoop dat het nog even duurt voordat er weer iemand naar de wc gaat aangezien ik gisteravond nogal zwaar heb getafelt!!!!
"Oost, west ... thuis schijt je 't best"
quote:Dat is zeker waar
Op dinsdag 26 november 2002 14:12 schreef realist_ik het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei:"Oost, west ... thuis schijt je 't best"
quote:Ik ook!!
Op dinsdag 26 november 2002 14:23 schreef Kizim het volgende:
Aangezien ik de enige vrouw ben hier in het mannengezelschap heb ik mijn eigen porseleinen troon
quote:Dat denk je...
Op dinsdag 26 november 2002 14:23 schreef Kizim het volgende:
Aangezien ik de enige vrouw ben hier in het mannengezelschap heb ik mijn eigen porseleinen troon
ik begin om 5 uur met laden, als ik daarmee klaar ben zijn net de poetsvrouwen klaar, en zet ik me ff half uurtje op die (dan nog) lekker fris ruikende pot, krantje erbij en kleien maar
alleen een nadeel, ik word s'weekends dus ook wakker rond een uur of 6 s'morgens en mijn pot thuis is onverwarmd
maargoed, betaald poepen roeleert
maaruh oost, west, thuis schijt het nog altijd het best!
:)
Sowieso kan ik het niet ophouden tot ik thuis ben hoor, van die koffie hier ga ik altijd aan de race
quote:Praat geen poep!
Op dinsdag 26 november 2002 15:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jeetje ik hoor hier mensen die een kwartier moeten wachten tot ze klaar zijn, ik ben altijd in no time klaar, +/- 1 minuut ofzo....
quote:Nee het is echt waar joh
Op dinsdag 26 november 2002 15:50 schreef PoTTTenkijker het volgende:[..]
Praat geen poep!
.
quote:heb ik ook, langer als 3 min. zal het zelden duren.
Op dinsdag 26 november 2002 15:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jeetje ik hoor hier mensen die een kwartier moeten wachten tot ze klaar zijn, ik ben altijd in no time klaar, +/- 1 minuut ofzo....
Op mijn werk is er een aparte wc voor de managers
Helaas ontbreekt het bij ons op het toilet wel aan lectuur. Ik heb ergens gewerkt waar ze een krantenrek op het toilet hadden hangen met de telegraaf, een autoblad en de elsevier! Daar zouden meer bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen!
quote:LOL, dat was in mijn tijd nog niet. Je kon toen rustig drie keer op een dag een kwartiertje op de wc zitten!
Op dinsdag 26 november 2002 17:16 schreef da_rippah het volgende:
tja als vakkenvuller bij de albert hein heb je niet zoveel rechten: sinds kort moet je VRAGEN of je naar de wc mag.. d.i.v.m. diefstal door eigen personeel.
Ze zeggen altijd wel dat je mag natuurlijk, maar ze letten wel op de tijd.
Dus een half uurtje zitten schijten kan ik wel vergeten...
quote:Op mijn school hebben we van die grote oude wc's met van die balvormige lampen die meestal stuk zijn en als je een keer de wc deur IETS te hard dicht doet wil je meteen naar buiten rennen en schuilen voor de grote enge balvormige lampen die voor je geval je achterna komen omdat je ze hebt gestoord tijdens de rust en het schroef je waar ze mee vastzitten afbreekt.
Op dinsdag 26 november 2002 15:45 schreef Brombeer het volgende:
Aangezien ik nog gewoon op school zit, vervang ik werk maar door school. En dat is echt geweldig.
De WC's zijn hier op een mystierieuze wijze schoon dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Maar het mooiste is dat er speakertjes in de WC(plafond) hangen zodat je lekker op een muziekje kan schijten. Heerlijk!!!!
zo oud.
Ik krtijg nu trouwens wel zin om te schijten.
zo effe doen.
thuis lekker op m'n gemak kakken
quote:Bob schildert dan ook in de buitenlucht.
Op dinsdag 26 november 2002 18:07 schreef Bob.Ross het volgende:
Poepen op 't werk is zoooooo NOT donethuis lekker op m'n gemak kakken
quote:Eikel! Daar heb ik echt een hekel aan.
Op dinsdag 26 november 2002 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Schijten op het werk, in zo'n klein pleetje, en dan bijvoorkeur een zwaar shaggie erbij roken...
Leuk als daarna je niet rokende collega moet
quote:Als baggeren op het werk not-done was, dan zouden er alleen maar urinoirs zijn.
Op dinsdag 26 november 2002 20:29 schreef nicci het volgende:
is al een topic over... schijten op het werk is gewoon not done, blijf ik bij....
quote:Als er iets erger is dan een penetrante (al dan niet vloeibare) kak-lucht, dan is het wel die lucht in combinatie met gerook
Op dinsdag 26 november 2002 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Schijten op het werk, in zo'n klein pleetje, en dan bijvoorkeur een zwaar shaggie erbij roken...
Leuk als daarna je niet rokende collega moet
quote:Nee hoor... Er zijn namelijk ook mensen die het niet snappen.
Op dinsdag 26 november 2002 23:45 schreef webshepherd het volgende:[..]
Als baggeren op het werk not-done was, dan zouden er alleen maar urinoirs zijn.
quote:....op die manier; dan vind ik de lucht van eerlijke poep vermengd met de goedkope lucht van een (airwick/breeze) luchtverfrisser 7,2 x zo ranzig....
Op dinsdag 26 november 2002 23:48 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Als er iets erger is dan een penetrante (al dan niet vloeibare) kak-lucht, dan is het wel die lucht in combinatie met gerook
![]()
![]()
quote:Onbegrijpelijk. Hou je je poep op tot je weg mag of meld je je meteen ziek?
Op dinsdag 26 november 2002 20:29 schreef nicci het volgende:
is al een topic over... schijten op het werk is gewoon not done, blijf ik bij....
quote:Als het dan ECHT niet anders kan...
Op dinsdag 26 november 2002 23:56 schreef Vibromass het volgende:[..]
Onbegrijpelijk. Hou je je poep op tot je weg mag of meld je je meteen ziek?
quote:Oh, je hebt smetvrees. Op zich zijn er wel behandelingen voor dergelijke dwangneuroses.
Op dinsdag 26 november 2002 23:59 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Als het dan ECHT niet anders kan...
Plee eerst volhangen met plee-papier -OF- Hangen boven de pot.
quote:Toch...
Op woensdag 27 november 2002 00:02 schreef Vibromass het volgende:[..]
Oh, je hebt smetvrees. Op zich zijn er wel behandelingen voor dergelijke dwangneuroses.
Ik heb vandaag zelfs 2 keer gepoept in de baas zijn tijd!
Heerlijk is dat, helemaal als je uit gaat rekenen hoeveel geld je hebt verdiend in die tijd
Kortom poepen op het werk roeleert
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
er is niks beter dan poepen in de baas zijn tijd.
quote:Op dinsdag 26 november 2002 14:04 schreef Blapiet het volgende:
Je klinkt een beetje alsof dit als een soort uitje ziet.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:45 schreef jogy het volgende:
Kakken op het werk is gewoon heerlijk, zeker als je aan de racekak zit zodat er gewoon bruine spetters boven de spoelrand achterblijven. Eerst een zooi papier erin dumpen zodat je anus niet natgeplonst wordt, en dan voordat de kak eruit komt eerst nog een waarschuwings signaal geven aan degene die een deurtje naast je zit, zo'n keiharde ruft dat de deurklink trilt
.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:14 schreef Lucille het volgende:
Heel toevallig vandaag gekregen in mijn mailbox, met dank aan mijn engelse collega die tegenover me zit.
HOW TO POO AT WORK: SURVIVAL GUIDE
- lap txt -
Het is elke dag weer een hoogtepunt als ik even mag kakken van de baas hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje alsof dit als een soort uitje ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |