Het oordeel is gewoon niet aan kinderen. Wat een school besluit kan anders zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:47 schreef embedguy het volgende:
[..]
Maar wat als de volwassenen die hierover gaan niet de beslissing nemen?
De toekomst van de hele klas (en de toekomst van klassen van opvolgende jaren) deels laten verneuken?
Onzin verkondigen mag. Hou het in redelijkheid.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:50 schreef trein2000 het volgende:
Jaroon, het leven buiten je zolderkamertje is hard. Get used to it. Ik vind het een begrijpelijk intitiatief.
Ok, een begrijpelijke mening.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het oordeel is gewoon niet aan kinderen. Wat een school besluit kan anders zijn.
Het is aan de school en niet de leerling. Ik bepaalde veel op school. Niet wie er in mijn klas zat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:54 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ok, dus de leerlingen moeten maar braaf toezien hoe hun toekomst deels wordt verneukt omdat die gene die de verantwoording zou moeten nemen, besluit om niet de verantwoording te nemen?
Je begrijpt dat dat niet bepaald reëel is? Leerlingen zijn geen makke kudde schapen...
Dat is iets. Maar zoals je dan ook weet was er eerst speciaal onderwijs. Nu niet meer. Maar het gaat vaak wel heel goed.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:56 schreef Sunshower het volgende:
Het verbaast mij dat jullie ervanuit gaan dat dat meisje voor problemen in de klas zorgde of te veel aandacht vroeg. Ik lees dat helemaal niet. Ik lees dat ze 'anders' was en als puber ben je een makkelijk doelwit als je niet bij de grote groep hoort/wil horen.
Ik heb een zoon met autisme en houd mijn hart vast voor als hij na de zomervakantie naar het voortgezet onderwijs gaat. Op de basisschool is hij nog geliefd.
Heb je helemaal gelijk in maar je begrijpt dat dit in dit geval niet echt reëel is? Leerlingen zijn geen kudde makke schapen...quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is aan de school en niet de leerling. Ik bepaalde veel op school. Niet wie er in mijn klas zat.
Dat was ik ook niet. Een mak schaap. Maar ik ging ook nooit keihard oordelen over iemand. Op gebied van geloof heb ik dat wel gedaan. In redelijkheid.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:58 schreef embedguy het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in maar je begrijpt dat dit in dit geval niet echt reëel is? Leerlingen zijn geen kudde makke schapen...
Nee, ik ga ga er van uit dat als een leerling niet hinderlijk aanwezig is dergelijke petities niet door de hele klas worden ondertekent.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:56 schreef Sunshower het volgende:
Het verbaast mij dat jullie ervanuit gaan dat dat meisje voor problemen in de klas zorgde of te veel aandacht vroeg. Ik lees dat helemaal niet. Ik lees dat ze 'anders' was en als puber ben je een makkelijk doelwit als je niet bij de grote groep hoort/wil horen.
Ik heb een zoon met autisme en houd mijn hart vast voor als hij na de zomervakantie naar het voortgezet onderwijs gaat. Op de basisschool is hij nog geliefd.
Ga er vanuit dat iemand gewoon anders is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, ik ga ga er van uit dat als een leerling niet hinderlijk aanwezig is dergelijke petities niet door de hele klas worden ondertekent.
Het is idd ook niet heelveel meer als gissen hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 18:56 schreef Sunshower het volgende:
Als iemand gewoon anders is word een petitie niet massaal ondertekent. Leerlingen zijn geen idioten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat iemand gewoon anders is.
Ja waarom zou alleen dat ene kind belangrijk zijn?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je blijft hameren op die klas. Wat mogelijk is en was weet ik ook niet.
Leerlingen bepalen het beleid niet. Dat moet je misschien kinderen meegeven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als iemand gewoon anders is word een petitie niet massaal ondertekent. Leerlingen zijn geen idioten.
Die gehele klas maakt er een probleem van. Zij niet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja waarom zou alleen dat ene kind belangrijk zijn?
Over het algemeen kennen kinderen ook mededogen, zeker als ze goed wordt uitgelegd wat er aan de hand is, dus ik denk niet dat je je al te veel zorgen hoeft te maken. Dat hier iets anders aan de hand is, lijkt me wel duidelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:56 schreef Sunshower het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:58 schreef Moonah het volgende:
Het meisje is trouwens eerder al opgesloten geweest in het fietsenhok...
Lijkt mij logisch al weet ik niet of dat kind gelukkig was op die school en in die klas, noch of ze haar gevraagd hebben of ze ook wil tekenen. Maakt verder voor het probleem ook weinig uit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die gehele klas maakt er een probleem van. Zij niet.
Het betreffende artikel. Doorklikken naar de 'vrouw'pagina (staat een linkje bij).quote:
Nee, maar ze mogen wel hun mening uiten c.q. Inspraak hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Leerlingen bepalen het beleid niet. Dat moet je misschien kinderen meegeven.
Nee, zij is kennelijk het probleem van om en nabij 25 mensen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 19:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die gehele klas maakt er een probleem van. Zij niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |