Ben je nou serieus?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die leerlingen voelden blijkbaar de noodzaak dit te doen, het is niet hun schuld dat het zover is gekomen.
Je geeft iets aan dat niet klopt. Het is niet "soms werkt het zo" het is te raar voor woorden. Je zal over iedereen gaan stemmen als klas. Hoe raar wordt het dan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:27 schreef embedguy het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo'n leuk punt wat ik aansneed.
Waarschijnlijk wel daarom is het ook zo ernstig dat het zover is gekomen, hun signalen werden duidelijk niet opgepikt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?Als 12 of 13 jarige weet je precies wat voor schade je aanricht met dit soort 'initiatieven'.
Men kiest er toch voor? Maak die leerlingen niet zielig maar zie wat dit doet bij een kind. Als je weggestemd wordt uit een klasquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die leerlingen voelden blijkbaar de noodzaak dit te doen, het is niet hun schuld dat het zover is gekomen.
Waarom zou alleen dat autistische kind slachtoffer zijn van de situatie, bijna die hele klas heeft getekend dat zegt toch wel wat over de problemen die die klas heeft ondervonden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men kiest er toch voor? Maak die leerlingen niet zielig maar zie wat dit doet bij een kind. Als je weggestemd wordt uit een klas
Zij is het slachtoffer toch? Men stemde over haar. Ik ga zo direct echt boos worden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom zou alleen dat autistische kind slachtoffer zijn van de situatie, bijna die hele klas heeft getekend dat zegt toch wel wat over de problemen die die klas heeft ondervonden.
Dan word je maar boos, zal mij een zorg zijn. Als dat kind die klas overlast bezorgde hebben die anderen er last van gehad, het is niet hun schuld dat dat kind in hun klas terecht is gekomen. Zonder verder verhaal wat er in die petitie staat en wat er precies aan de hand is vind ik het onterecht om die las te veroordelen. Pesten doe je meestal ook niet met een petitie die je stuurt naar de schoolleiding, dit zie ik duidelijk als noodkreet van de klas.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zij is het slachtoffer toch? Men stemde over haar. Ik ga zo direct echt boos worden.
Menen als jij praten dit gedrag gewoon goed. Daar gaat het dus mis met bepaalde kinderen van deze tijd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom zou alleen dat autistische kind slachtoffer zijn van de situatie, bijna die hele klas heeft getekend dat zegt toch wel wat over de problemen die die klas heeft ondervonden.
Als normaal kind hou je geen petitie. Dan ben je de weg al volkomen kwijt.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan word je maar boos, zal mij een zorg zijn. Als dat kind die klas overlast bezorgde hebben die anderen er last van gehad, het is niet hun schuld dat dat kind in hun klas terecht is gekomen. Zonder verder verhaal wat er in die petitie staat en wat er precies aan de hand is vind ik het onterecht om die las te veroordelen. Pesten doe je meestal ook niet met een petitie die je stuurt naar de schoolleiding, dit zie ik duidelijk als noodkreet van de klas.
Precies dus zijn die kinderen slachtoffer van de situatie, ze waren de weg kwijt en zagen geen oplossing.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als normaal kind hou je geen petitie. Dan ben je de weg al volkomen kwijt.
Maar je komt wel op het idee iemand anders slachtoffer te maken. Je hebt als kind toch ook wel enig idee dat iemand anders is? Ik leerde dat thuis wel.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Precies dus zijn die kinderen slachtoffer van de situatie, ze waren de weg kwijt en zagen geen oplossing.
Mee eens. Kutkinderen met een 'petitie' omdat dat tegenwoordig in is. Flikker een eind op. Degene die dat gestart is verdient inderdaad straf. Laat maar zitten voor de rest; die hebben deze shit niet bedacht.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:17 schreef Lothiriel het volgende:
Als ik die directeur was zou ik het volgende doen: iedereen die zo'n petitie ondertekent straffen en de initiatiefnemer van school trappen. Walgelijk pestgedrag. Dat heeft niks met autisme te maken. Wie dit goedpraat is zelf ziek in zijn of haar hoofd.
En ja, je moet weerbaar worden, of je nou autistisch bent of niet, maar dat praat dit soort pestgedrag op geen enkele manier goed toch? Dat mensen hier uberhaupt in mee kunnen gaan.
Tsja, als je op zo'n noodsituatie reageert met pestgedrag, mag je dat op geen enkele manier goedpraten vind ik. Of er nou iets aan gedaan werd of niet. Beetje lightversie van iemand in elkaar slaan omdat iemand je zondagsrust steeds verstoord en de gemeente daar niks aan doet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel daarom is het ook zo ernstig dat het zover is gekomen, hun signalen werden duidelijk niet opgepikt.
Ze zijn 15 of 16.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?Als 12 of 13 jarige weet je precies wat voor schade je aanricht met dit soort 'initiatieven'.
Het gaat over ouders. Ja. Dat weet je wel. Laat ik dit zelf maar wissen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Een petitie tegen een kind gaan we als normaal zien........quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:05 schreef Disana het volgende:
Het zou heel goed kunnen dat Wespensteek gelijk heeft en dat de kinderen inderdaad te veel last ondervonden van de aanwezigheid van het autistische kind in de klas. Uit het artikel blijkt niet dat het kind is gepest, ik vind een petitie geen pesten. Soms willen ouders te veel voor hun kinderen.
Wat moeten ze anders, als normaal les krijgen niet meer mogelijk is door de aanwezigheid van een kind met speciale noden?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een petitie tegen een kind gaan we als normaal zien........
Misschien gewoon opvoeden? Maar daar moet je niet mensen als jij voor hebben duidelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders, als normaal les krijgen niet meer mogelijk is door de aanwezigheid van een kind met speciale noden?
Ik heb het over de klasgenoten. Wat moeten die anders als ze er hinder van ondervinden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien gewoon opvoeden? Maar daar moet je niet mensen als jij voor hebben duidelijk.
Nooit een petitie beginnen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het over de klasgenoten. Wat moeten die anders als ze er hinder van ondervinden.
En je hoeft niet persoonlijk te worden.
Dat vraag ik niet. Ik vraag wat ze dan wel moeten doen als er kennelijk niet afdoende op hun welzijn in de klas wordt gelet. En ik stel die vraag niet aan jou, ik stel hem in het algemeen.quote:
Dat kan. Maar het gaat om die petitie. Dan sta je wel in het niets als kind. Dat een klas je weg wil hebben. En hoe komt men op het idee?quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag wat ze dan wel moeten doen als er kennelijk niet afdoende op hun welzijn in de klas wordt gelet. En ik stel die vraag niet aan jou, ik stel hem in het algemeen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |