Dat begin ik me toch af te vagen, met name Dido.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:00 schreef Urb het volgende:
Ok maar alsnog zullen ze best apetrots zijn toch.
Ojaquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begin ik me toch af te vagen, met name Dido.
Ze is nota bene zijn 'zakelijk manager'.
Ander woord voor bewindvoerster...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begin ik me toch af te vagen, met name Dido.
Ze is nota bene zijn 'zakelijk manager'.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Oja![]()
![]()
En wat Room wel kan, paaldansen en luchtfietsen.![]()
[ afbeelding ]
Gifje Mazaru
dat was nur en kort demonstratie en fake hij heeft gelachtquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Oja![]()
![]()
En wat Room wel kan, paaldansen en luchtfietsen.![]()
[ afbeelding ]
Gifje Mazaru
Toch wel een bezig bijtje he die man, jammer van dat overdreven quizmaster gedoe dan weer wel.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:05 schreef Ebinas het volgende:
Gabs tegen Bronno: Het boeit me ook niet, ik wacht tot je klaar bent met praten.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
dat miste ik, over dat lullen van hem?
Zijn pa zal wel komen heeft hij gezegd, ook een neefje en nichtje en nog wat, maar dat week in niet meerquote:
Zuur stuk vreten die Gabs, hoewel ik me voor kan stellen dat je gek word daar maar toch die zit al maanden haar tijd uit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:05 schreef Ebinas het volgende:
Gabs tegen Bronno: Het boeit me ook niet, ik wacht tot je klaar bent met praten.
Dat is al bekend gemaakt ze gaat van de zomerquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Zuur stuk vreten die Gabs, hoewel ik me voor kan stellen dat je gek word daar maar toch die zit al maanden haar tijd uit.
Nouja nog een week als het een beetje meezit, maar mss word het nog wat gerekt voor wat extra centjes ofzo.
In dit geval kan ik haar geen ongelijk geven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Zuur stuk vreten die Gabs, hoewel ik me voor kan stellen dat je gek word daar maar toch die zit al maanden haar tijd uit.
Nouja nog een week als het een beetje meezit, maar mss word het nog wat gerekt voor wat extra centjes ofzo.
ZZ Top of Lynyrd Skynyrdquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vind het raar dat hij nog geen mail heeft gehad van mensen met èèn been...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |