SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerSOONY
Gabs en Rowena gaan toch trouwen...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Bjorn heeft nu even geen tijd.Hij is een rondje aan het doen. 'Ik ben nu aan het bellen voor het vrijgezellenfeest.'
Welk vrijgezellenfeest!?
Voor Gabs en Rowquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Bjorn heeft nu even geen tijd.Hij is een rondje aan het doen. 'Ik ben nu aan het bellen voor het vrijgezellenfeest.'
Welk vrijgezellenfeest!?
Ja natuurlijk dat moet perse vandaag omdat ie nu de grote jongen uit moet hangen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Welk vrijgezellenfeest!?
En Rowena is vrijgezel. Stom van me, helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gabs en Rowena gaan toch trouwen...
Wat een simpel gedoe weer.....quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Rowena is vrijgezel. Stom van me, helemaal vergeten.
Datdus, da's bij Bjorn Prio #1 vrouwen op iNet glurenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:17 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dat moet perse vandaag omdat ie nu de grote jongen uit moet hangen.
Daar heeft ie op andere dagen geen tijd voor dan moet ie n.l. wijven kieken!!!
Nog 4 dagenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:18 schreef Scherzo het volgende:
Bjorn loopt als een kamp politieagent rond om iedereen in de gaten te houden en hier en daar te commanderen en bekritiseren... Zijn tijd zit er al lang op...
Hope so...quote:
Hope so...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:19 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Maar het gaat nog een heel feest worden daar want er staan er nu teveel op om leider te worden lijkt mij!!!
Dus dat gaat nog fijn botsen lijkt mij!
Vooral het kostenplaatje zou weleens een dingetje kunnen worden...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:21 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, aan alle kanten frustratie!
Wat een arrogante klerelijer is dat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
We krijgen 7 pagina's gejuich als die lamlul weggaat zeg
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:22 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Wat een arrogante klerelijer is dat.
Een Cos feestje als Bjurren weggaat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dat vind ik nou een naar bericht.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:23 schreef puzziepie het volgende:
Ik las hier gister in de cos dat Bjorn er over denkt om misschien tot de zomer te blijven
Ik denk wel iets meerquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Hahaha wij denken het zelfdequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:23 schreef puzziepie het volgende:
Ik las hier gister in de cos dat Bjorn er over denkt om misschien tot de zomer te blijven
dat ik die ooit zielig kon vindenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:22 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Wat een arrogante klerelijer is dat.
Dat was mijn 1 April grapquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:23 schreef puzziepie het volgende:
Gisteren was 1 april. Alles van gisteren is een grapjequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:23 schreef puzziepie het volgende:
quote:
Vandaag is er niks grappigs meer aan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was 1 april. Alles van gisteren is een grapje
sterker nog,ze worden steeds rotter lijkt het welquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:24 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik kom niet meer bij want elke keer gaan ze zeggen dat de rotte appels er uit zijn, maar er komen net zo hard weer nieuwe rotte appels in of zijn er nog!
Ja, precies.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
sterker nog,ze worden steeds rotter lijkt het wel
Misschien drukt de Push Up op haar borstkastjequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:26 schreef mazaru het volgende:
Waarom slaat niemand dat ellendige genepkuch van die doos eens even grondig los?
Alle slettebakken verzamelenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
sterker nog,ze worden steeds rotter lijkt het wel
Of was het eergisterenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was 1 april. Alles van gisteren is een grapje
Haar push up onderbroek?quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien drukt de Push Up op haar borstkastje
Allergisch voor kipfilet.........quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien drukt de Push Up op haar borstkastje
Oh vandaar dat ze het steeds over haar kont heeft. Ze wil complimentenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ze het steeds over haar kont heeft. Ze wil complimenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |