Ts heeft zn oordeel al klaar alvorens het tot poging-tot-contact komt.quote:Op zondag 10 april 2016 21:15 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als vrouwen je altijd negeren wordt je eenmaal gefrustreerd en nijg je naar wraak in vorm van tijdens de vierdaagsefeesten een aantal premium girls af te schieten
quote:
Kerel, ik heb het over zeilen, niet over een kelder. In een kelder komen licht getinte brunettes met donkerkleurige ogen niet het best tot hun recht. Hun pigmentaanmaak wordt in een kelder niet optimaal gestimuleerd. Daarom wil ik leuke dingen buiten met ze doen.quote:Op zondag 10 april 2016 21:13 schreef spiritusbus het volgende:
Toch maar even het hele topic gelezen![]()
Het zou me niets verbazen als hij over 10 jaar wordt opgepakt, omdat er een dozijn vrouwen opgelost in zoutzuur in zijn kelder liggen.
Maar zij niet met jouquote:Op zondag 10 april 2016 21:18 schreef AquaPur het volgende:
Daarom wil ik leuke dingen buiten met ze doen.
Weet ik nog niet, ik heb de mail nog niet verstuurd. Ik kan niet tegen afwijzingen, vermoed ik zo. Tot nu toe ben ik nul keer afgewezen en dat is me meer lief dan contact met een leuke vrouw.quote:Op zondag 10 april 2016 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar zij niet met jou [ afbeelding ]
Ik ken TS wat beter en hij werd altijd genegeerd door leuke meisjes. Ook al wisten zij zijn oordelen nog niet.quote:Op zondag 10 april 2016 21:17 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ts heeft zn oordeel al klaar alvorens het tot poging-tot-contact komt.
Dat is toevallig het idool van TS.quote:
No shit.quote:Op zondag 10 april 2016 21:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ken TS wat beter en hij werd altijd genegeerd door leuke meisjes. Ook al wisten zij zijn oordelen nog niet.
Inderdaad, niet afgewezen, maar telkens als gedag zeg bij aanvang van college zijn die vrouwen zo duf en tam. Ze negeren me terwijl ze 's avonds losgaan. Hypocriet vind ik dat. Maar ze kunnen mijn enthousiasme en sociale skills niet handelen, alleen met alcohol op.quote:Op zondag 10 april 2016 21:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik ken TS wat beter en hij werd altijd genegeerd door leuke meisjes. Ook al wisten zij zijn oordelen nog niet.
Die meiden missen echt heel wat. Een hele leuke, goed uitziende en slimme jongen die tenminste niet vreemd gaat, wat van je van de jongens die bij een studentenvereniging zitten niet kan zeggen. Het is toch romantisch, met z'n tweeën in een zeilboot.quote:Op zondag 10 april 2016 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar zij niet met jou [ afbeelding ]
Je bent in de war met syndroomquote:
Nee. Ook deze TS in zijn diverse gedaantes heeft meermalen zijn bewondering voor die moorddadige mafkees uitgesproken.quote:
Lopen wel altijd moeilijk veel chicks rond tijdens vierdaagsefeesten nimmaquote:Op zondag 10 april 2016 21:15 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als vrouwen je altijd negeren wordt je eenmaal gefrustreerd en nijg je naar wraak in vorm van tijdens de vierdaagsefeesten een aantal premium girls af te schieten
Vrouwen zijn vrij eenvoudig te beďnvloeden en zijn dus ook het eerste doelwit om de maatschappij via hen uit te hollen. Het positieve is dat ze ongeacht de boodschap eenvoudig te beďnvloedden zijn, dus dit gedrag is ook eenvoudig terug te draaien.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:48 schreef topdeck het volgende:
Tregte klahcgt
Sws vrouwen die helemaal naar de tering gaan door marxistische hersenspoeling
Pure, mooie, bescheiden, christelijke dames vind je bijna nergens meer. Het is nu allemaal feministische Bagger geworden met dikke wijven met hun felgekleurde haarstijlen
De degeneratie gaat alleen maar verder wanneer we weg blijven slippen van onze conservatieve en christelijke normen en waarden.
Je kunt nu lachen, maar je zult straks zien hoe je vrouwtje later vreemdgaan met Achmed want dat is progressief en multicultureel!! xD. Of dat ze dik wordt, oranje gekleurde haar heeft, piercing, tatoeages, mannen haat etc., dan zul je beseffen wtf feministische Bagger met onze samenleving doet. Geniet nu maar nog van de mooie dames om je heen, want die zul je niet meer zien als het zo door gaat.
Dat ik mijzelf als een 'supreme gentleman' zie, wil niet zeggen dat alle handelingen die E.T. ondernam, nu ook automatisch door mij zullen worden ondernomen omdat ik toevallig de zelfde term gebruik.quote:Op zondag 10 april 2016 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ook deze TS in zijn diverse gedaantes heeft meermalen zijn bewondering voor die moorddadige mafkees uitgesproken.
Maar dat zijn altijd de types die voor sexy Sebastiaan gaan, prominent bestuurslid van Ovum Novum, uiteraard universitaire studie, goed in sport en de onhandige hbo'er Erno-BE negeren, dus heeft geen zin om daar naar toe te gaan.quote:Op zondag 10 april 2016 21:26 schreef Drizzy_ het volgende:
[..]
Lopen wel altijd moeilijk veel chicks rond tijdens vierdaagsefeesten nimma
Wie is 'ze'? Waarom maak jij zo veel aannames? Ik heb bijvoorbeeld geen designer glasses, geen BMW en ik neem ook geen filmpjes van mezelf op. Ik vind mezelf wel geweldig, maar niet zoals E.T. het beschrijft.quote:Op zondag 10 april 2016 21:31 schreef Copycat het volgende:
Jaja, dat zeggen ze allemaal. Tot het doodraaimoment anders bewijst.
Waarom eigenlijk?quote:
Hij is eenmaal geen werkloze tokkiequote:
Wat schattig dat je het steeds voor je vriendje opneemt.quote:
Ze zijn die doorgedraaide mafkeesjes die op gefrustreerd geweld overstappen. Waar ik jou op een gegeven moment ook wel toe zie behoren. Het gaat niet om uiterlijk of materiële zaken, maar om enge inborst.quote:Op zondag 10 april 2016 21:36 schreef AquaPur het volgende:
Wie is 'ze'? Waarom maak jij zo veel aannames? Ik heb bijvoorbeeld geen designer glasses, geen BMW en ik neem ook geen filmpjes van mezelf op. Ik vind mezelf wel geweldig, maar niet zoals E.T. het beschrijft.
Ah zo. Hoe schat jij de toekomst in voor de andere maagdelijke musketiers, syndroom en Deezertje? Zullen zij eveneens op 'gefrustreerd geweld overstappen'?quote:Op zondag 10 april 2016 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn die doorgedraaide mafkeesjes die op gefrustreerd geweld overstappen. Waar ik jou op een gegeven moment ook wel toe zie behoren. Het gaat niet om uiterlijk of materiële zaken, maar om enge inborst.
Musketiers? Muizen, bedoel je.quote:Op zondag 10 april 2016 21:42 schreef AquaPur het volgende:
Ah zo. Hoe schat jij de toekomst in voor de andere maagdelijke musketiers, syndroom en Deezertje? Zullen zij eveneens op 'gefrustreerd geweld overstappen'?
Als de Verenigde Maagden Alliantie (VMA) een boekhandel waar premium girls werken bestormenquote:Op zondag 10 april 2016 21:42 schreef AquaPur het volgende:
[..]
Ah zo. Hoe schat jij de toekomst in voor de andere maagdelijke musketiers, syndroom en Deezertje? Zullen zij eveneens op 'gefrustreerd geweld overstappen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |