quote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
STERF ADELHEID MET JE NEUKRECLAME.
Ik vermoed HolleederGodquote:
Alle crematoria hier in de buurt zijn van Yarden.quote:Op maandag 4 april 2016 23:00 schreef Sked het volgende:
Ik heb met mijn vader afgesproken dat we nooit zaken doen met Yarden.
Toen ze stierf, lag ik naast haar.quote:Op maandag 4 april 2016 23:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
man had alzheimer en wist zich geen wens meer te herinneren
Alle restjes die ze meenam zaten in die schildklier.quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een dikke kantinevrouw maar ''ze had het aan dr schildklier''
Poetin is natuurlijk ook geen zuivere koffie.quote:Op maandag 4 april 2016 23:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Leuk feitje in de Panama-papers: Putin wordt afgeschilderd als grote boeman maar tot dusver komt zijn naam er niet in voor, enkel die van homies uit zijn posse, Doroshenko daarentegen zit er vuistdik in.
Ok bedankt Jortquote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
Zitten vast wat figuren uit de Quote bij
Wij kijken ookquote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
Zitten vast wat figuren uit de Quote bij
zuivere wodkaquote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Poetin is natuurlijk ook geen zuivere koffie.
Bonnie St. Claire weet niet eens wat belasting is en wat ontduiken betekent.quote:Op maandag 4 april 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch lekker man. Lekker speculeren over mensen en uiteindelijk blijkt dat Bonnie St. Claire belasting ontduikt.
Zondagochtend. Dank u wel.quote:Op maandag 4 april 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Wat
Ik genoot altijd van deze man op zaterdagochtend, hilarisch matig
Ik ookquote:Op maandag 4 april 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Wat
Als hij op tv is slaap jij nog.quote:
Ik ga niet kijken, weet toch al wat ik ga stemmenquote:Op maandag 4 april 2016 23:04 schreef Paxcon het volgende:
Ohja morgen Oekrainedebat toch? Wordt smullen.
Oh totaal niet, maar hij wordt hier afgeschilderd als DE dader, terwijl dat dus niet zo is.quote:Op maandag 4 april 2016 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Poetin is natuurlijk ook geen zuivere koffie.
NEE zekerquote:Op maandag 4 april 2016 23:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, weet toch al wat ik ga stemmen
Zondag nog gekeken. Zelfmoord.quote:Op maandag 4 april 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Wat
Een open boek.quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zaterdagochtend, zondagochtend, maakt het uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |