Maar ik zie de titels welquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:32 schreef Blaadjes het volgende:
Ow kut typefoutsorry scrum.
Dance? Jogy komt hier toch nooit
srummiequote:Op vrijdag 1 april 2016 22:16 schreef Scrummie het volgende:
Hahaha.. ik ben wel benieuwd wat er nu stond
TT
Hoe vaak wordt die uitgezonden per jaar?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook
Maar is op TV. RTL, meer voor mannen.
Dat is die humor film toch? Met Lichtkogel?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt die uitgezonden per jaar?
Ben nu Er Ist Wieder Da aan het downloaden.. Toch maar eens kijken of het wat is..
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is die humor film toch? Met Lichtkogel?
Hou niet zo van humor.
Oh serieus? Ik heb juist andersomquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:51 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Mjah ik weet ook niet of ik er om zal kunnen lachen zonder jointje.
Vind films en series allemaal niet zo leuk meer nu
Behalve Suits & House of Cards. Maar TWD valt me op een of andere manier zwaar tegen nu
Jij vindt het allemaal geweldig zonder te roken?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh serieus? Ik heb juist andersom. TWD vind ik nog altijd geweldig. En ik wil House of Cards ook gaan kijken maar kijk nu ook al Orphan Black.
Met en zonder roken; geweldig. Ik ben echt een TWD fanboy.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij vindt het allemaal geweldig zonder te roken?
Misschien moet ik er ff weer inkomenHele tijd niet gekeken..
Oeh, die Orphan Black zou ik ook nog downloaden iddhendig sjieke seizoenstorrents
The Pacific heb ik maar 2 afleveringen ofzo van gezien, vond ik echt tegenvallen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:28 schreef Blaadjes het volgende:
The pacific was wel beetje tegenvaller na bob. Bob is echt goed!
Mehh, heb dat toch minder nuquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met en zonder roken; geweldig. Ik ben echt een TWD fanboy.
En Orphan Black is ook tof.
Aww poediequote:
Wat had je in de planning dan?quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:46 schreef Scrummie het volgende:
En ik wou uitgebreid gaan koken vanavond, maar heb er nu al geen zin meer in. Dat word iets in de oven. Denk ik. Of misschien iets makkelijks maken. Hmmmm. Moeilijke kwesties, zo op de zaterdagmiddag.
DITquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:45 schreef Scrummie het volgende:
MATCHDAY overigens. Vanavond lekker op 't bankie Feyenoord kijken
Thats how we roll.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Mehh, heb dat toch minder numaar ga het zeker afkijken
Alle 3 seizoenen ff gedownload. Fuck Brein. COME AND GET ME
[..]
uiteraardquote:Aww poediezonnetje komt wel weer
[..]
Niets nog, en dat is gelijk ook het probleem. Kan niets bedenkenquote:Wat had je in de planning dan?
Gaan ze weer verliezen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:45 schreef Scrummie het volgende:
MATCHDAY overigens. Vanavond lekker op 't bankie Feyenoord kijken
Hmmquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Thats how we roll.
[..]
uiteraard
[..]
Niets nog, en dat is gelijk ook het probleem. Kan niets bedenken
Ja, iets met kip is wel lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmiets met kip?
Ik ga meestal gewoon recepten opzoeken en wat me het lekkerst lijkt word gekookt
We hebben al een aantal wedstrijden niet meer verlorenquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:52 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Gaan ze weer verliezen?![]()
Je kan beter gaan koken beleef je meer plezier aan![]()
Goede middag
Kipfiletjes kort aanbakken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, iets met kip is wel lekker. Meestal dan. Hmmm ik kijk nog even.
Dat bedoel ik dan wordt het saaiquote:Op zaterdag 2 april 2016 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hebben al een aantal wedstrijden niet meer verloren
Eerst m'n koffie opdrinken. Dan ff plantsoendiensten in de tuin.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:05 schreef schommelstoel het volgende:
Ga verdomme allemaal eens naar buiten met dit lekkere weer!![]()
Neem nog één koffie en wij gaan hier aan de wandel![]()
Goedemiddag overigens!
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Eerst m'n koffie opdrinken. Dan ff plantsoendiensten in de tuin.
Lekker boogschietenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:05 schreef schommelstoel het volgende:
Goedemiddag overigens!
Deze ga ik binnenkort een keer doenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Kipfiletjes kort aanbakken.
Tomatenpuree mengen met oregano, zout, peper en tomatenblokjes en wat cayennepeper.
Bodempje mengsel in een ovenschaal, daar de kipfiletjes op leggen en de rest van je mengsel erover gieten. Paar plakken mozarella erbovenop en zo'n 15-20-25 minuten in de oven
Kan ook nog knoflook (![]()
![]()
) door. Genot.
Het is dat ik al spaghetti op het menu heb, anders ...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Kipfiletjes kort aanbakken.
Tomatenpuree mengen met oregano, zout, peper en tomatenblokjes en wat cayennepeper.
Bodempje mengsel in een ovenschaal, daar de kipfiletjes op leggen en de rest van je mengsel erover gieten. Paar plakken mozarella erbovenop en zo'n 15-20-25 minuten in de oven
Kan ook nog knoflook (![]()
![]()
) door. Genot.
Ben al buiten geweest. Mag ik nu weer naar boven?quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:05 schreef schommelstoel het volgende:
Goedemiddag overigens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |