Maar ik zie de titels welquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:32 schreef Blaadjes het volgende:
Ow kut typefoutsorry scrum.
Dance? Jogy komt hier toch nooit
srummiequote:Op vrijdag 1 april 2016 22:16 schreef Scrummie het volgende:
Hahaha.. ik ben wel benieuwd wat er nu stond
TT
Hoe vaak wordt die uitgezonden per jaar?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook
Maar is op TV. RTL, meer voor mannen.
Dat is die humor film toch? Met Lichtkogel?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt die uitgezonden per jaar?
Ben nu Er Ist Wieder Da aan het downloaden.. Toch maar eens kijken of het wat is..
quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is die humor film toch? Met Lichtkogel?
Hou niet zo van humor.
Oh serieus? Ik heb juist andersomquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:51 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Mjah ik weet ook niet of ik er om zal kunnen lachen zonder jointje.
Vind films en series allemaal niet zo leuk meer nu
Behalve Suits & House of Cards. Maar TWD valt me op een of andere manier zwaar tegen nu
Jij vindt het allemaal geweldig zonder te roken?quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh serieus? Ik heb juist andersom. TWD vind ik nog altijd geweldig. En ik wil House of Cards ook gaan kijken maar kijk nu ook al Orphan Black.
Met en zonder roken; geweldig. Ik ben echt een TWD fanboy.quote:Op vrijdag 1 april 2016 23:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij vindt het allemaal geweldig zonder te roken?
Misschien moet ik er ff weer inkomenHele tijd niet gekeken..
Oeh, die Orphan Black zou ik ook nog downloaden iddhendig sjieke seizoenstorrents
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |