Beetje roodheid en jeuk. Eventueel wat gekke afscheiding.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zijn de kenmerken daarvan dan? Ik voldeed wel aan de kenmerken van chlamydia/gonorroe.
Jeukende eikel. Wit spul. Dacht ik.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zijn de kenmerken daarvan dan? Ik voldeed wel aan de kenmerken van chlamydia/gonorroe.
Dat is voor mij hetzelfde he.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je het dus aldan kan je nog wel durven maar als je geen band hebt met diegene is het al een stuk lastiger
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje roodheid en jeuk. Eventueel wat gekke afscheiding.
Ik had geen jeuk en het was groen.quote:
Na 5 jaar vol afwijzingen leer je het vanzelf af hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan best kloppen wat je zegt, maar ik heb niet het idee dat nou heel veel mannen het uberhaupt proberen hoor![]()
.
Ontsteking in je plasbuis ?quote:
quote:De afscheiding kan echter ook worden veroorzaakt doordat de eikel en de urinebuis geļrriteerd zijn, bijvoorbeeld door zeep, badschuim of andere stoffen.
Je hebt anders een vriendin? Of snap ik niet?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na 5 jaar vol afwijzingen leer je het vanzelf af hoor.
Maar lieve schatquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is voor mij hetzelfde he.
Ik heb geen one night standjes, ik heb gewoon seksvriendjes.
En als ik dit seksvriendje niet had, dan had ik alweer iemand anders in mijn hoofd als je maar duuuurft. En beetje geil doet, zodat de ander geil wordt. Voila. Ja nee echt fokkie, het is wel makkelijker dan dat jij denkt iig
.
Ja want jij bent tyfus lelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar lieve schat
Je bent een aantrekkelijke meid
Dat is gewoon een verschil. Dat heeft niks met onzekerheid te maken of met boehoehoe vrouwen hebben het makkelijkdat is gewoon een verschil
Het is niet dat ik haar heb hoeven versieren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt anders een vriendin? Of snap ik niet?![]()
Ja, dat zal het vast geweest zijn. Iemand anders zei ook dat het psychisch geweest kan zijn.quote:
Die is gekquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat zal het vast geweest zijn. Iemand anders zei ook dat het psychisch geweest kan zijn.
Ik vermoed dat je toch een initiatief hebt genomen, enige vorm van initiatief is namelijk erg atypisch voor mij. :$quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet dat ik haar heb hoeven versieren.
Gelukkig.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet dat ik haar heb hoeven versieren.
Gelukkig.
Blijkbaar was je toen niet lelijk. Al heb je natuurlijk jongens die įlles pakkenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
WAAR GAAT DIT OVER
Zelfs toen ik lelijk was had ik seks hoor, rot op met je aantrekkelijkheid alsjeblieft![]()
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja want jij bent tyfus lelijk inderdaad.
Kijk. Daar heb je het al.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik krijg gewoon super mega tering zelfverzekerheidsgevoel dingens van onzekere jongens.
Dat is wel mijn voordeel denk ik, echt die jongens die je niet durven aan te raken en dan doen alsof je half prof bent. Dat vind ik leuk
Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ik naast je ging zitten met wijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je toch een initiatief hebt genomen, enige vorm van initiatief is namelijk erg atypisch voor mij. :$
Maar dat is na jarenlang contact.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |