SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Mijn grootste probleem is dat ik thuis gewoon altijd honger hebquote:
Ik vind dat blonde zelf mooier, en beter bij je staan. Maar goed, jij moet er mee lopen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om nu weer helemaal witblond te gaan zoals twee jaar terug ofzo, als je dat nog weet misschien?![]()
Is dat beter denkje?!Of vind je kort geowon niks?
![]()
Ik twijfel namelijk ook om het gewoon tot winter toch kort te houden, want zomerrrr
God, ik wou je alleen een compliment geven om je mooie ogen. Maar op deze manier.. Tsssquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ogen zijn niet zo boeiend irl, valt niet echt op blablabla. En op die pic wel, dus gewoon toeval.. goed licht weet ik het
Ik heb het ook tegen mezelfquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
TR voor de microagressie van Fokkie met zijn tt
Ja, nouja dit donkere heb ik nu al weer lang gehad denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem is dat ik thuis gewoon altijd honger heb
Op werk enzo eet ik niks
[..]
Ik vind dat blonde zelf mooier, en beter bij je staan. Maar goed, jij moet er mee lopen.
Niet een groot fan van kort haar, maar kan best mooi staan.
Weet uit ervaring dat lang haar best kut is.
Ohnee sorry, ik ben heel blij met het compliment maar moet gewoon weel eerlijk vermelden dat dat misschien vertekenend beeld isquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:17 schreef Divje het volgende:
[..]
God, ik wou je alleen een compliment geven om je mooie ogen. Maar op deze manier.. Tsss
Meestal is het toch wel wat minder. Maar dan snoep ik wel meer volgens mij, deze week echt bijna niet gedaan. Dus het zit vast wel goed. Voel me alleen zo vol steeds.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik vind het moeilijk om te zeggen of dat veel is of niet Lokje, als dat voor jouw doen veel is dan ja, jammer volgende week beetje inhouden en anders niet en blablabal
Volgens mij heb ik wel ergens gehoord wat voor liedje zij gaan meebrengen, maar weet het zo niet meer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Heb je gehoord van Wit Rusland en eurosongfestival Lokkie?! En kaneel kan ook 24ste GoT kijken dus gezellig
ohja, wat irritantquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn kindjes probeerden vandaag allemaal fa2's met me uit te halen voor 1 april.
Gelukkig trapte ik er niet in
Wel verzadigd vol of heb je ook nog hongergevoel?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal is het toch wel wat minder. Maar dan snoep ik wel meer volgens mij, deze week echt bijna niet gedaan. Dus het zit vast wel goed. Voel me alleen zo vol steeds.
[..]
Volgens mij heb ik wel ergens gehoord wat voor liedje zij gaan meebrengen, maar weet het zo niet meer.
Ah leuk.
Nee meer een opgeblazen gevoel terwijl ik nog wel trek heb.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, wat irritant
goedzo
[..]
Wel verzadigd vol of heb je ook nog hongergevoel?
Nee Wit Rusland moet nog toestemming krijgen om te mogen optreden want hij wil wolven meenemen en naakt optreden enzo![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het doorgaatquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee meer een opgeblazen gevoel terwijl ik nog wel trek heb.
Hehehe.
Was vast nodig, want als hun nummer niet saai was had ik het vast onthouden.
Naakt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, wat irritant
goedzo
[..]
Wel verzadigd vol of heb je ook nog hongergevoel?
Nee Wit Rusland moet nog toestemming krijgen om te mogen optreden want hij wil wolven meenemen en naakt optreden enzo![]()
![]()
![]()
Welk is huidige ook alweer?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
En zal ik die foto als profielfoto doen op fb of huidige leuker? Ja die huidige al zo oud.. of ja niet perse oud maar is niet meer hoe het is
Nieuwe. Omdat je er nu zo uit ziet. Vind beide leuke foto's.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
En zal ik die foto als profielfoto doen op fb of huidige leuker? Ja die huidige al zo oud.. of ja niet perse oud maar is niet meer hoe het is
Ja naakt zal wel niet lukken.. ofjawel drie jaar geleden was toch ook naaktquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Crack_ het volgende:
En Fokkie wat bedoelde je nou met die vanaf 15e erin zitteeeen?! Wat een spanning!
lang haar, eigenlijk niet echt maartje foto want kijk niet echt vrolijkquote:
Okequote:Op vrijdag 1 april 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe. Omdat je er nu zo uit ziet. Vind beide leuke foto's.
Ja, dus omdat ik 3 jaar lang met dezelfde persoon seks heb gehad heb ik nu makkelijker seks met andere?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was je relatie nie vergeten. Ik bedoelde gewoon vanaf je 15de continu seksueel actief geweest. Ofwel relatie ofwel losse contact mja. Dan zit je toch in een flow ofzo, dan gaat het denk ik vanzelf wat makkelijker. Plus aantrekkelijkheid natuurlijk.
Dusja dat
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Maar het durven is niet zo makkelijk toch?
Klopt, maar snap niet hoe dat ineens makkelijker zou zijn voor mij omdat ik seks heb en thats it?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Moest even opzoeken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lang haar, eigenlijk niet echt maartje foto want kijk niet echt vrolijk
Ja op deze foto ook niet vrolijk maar die ander meer streng en deze naturel![]()
Ziet er wel uit als een goede faggotquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is hij je type denk je?
[ afbeelding ]
Tuurlijk is het alsnog gewoon durven, weet ik. Maar ook nog wel wat andere factoren natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dus omdat ik 3 jaar lang met dezelfde persoon seks heb gehad heb ik nu makkelijker seks met andere?
Ik zei; seks is makkelijk, je moet gewoon durven
Klopt toch ook gewoon? Misschien dat het voor mij 'makkelijker' is omdat ik nog wel weet hoe het voelt oid, maar is alsnog gewoon durven? want contact maken is hetzelfde want nogmaals, drie jaar zelfde gast?![]()
Ik denk dat het als vrouw sowieso al veel makkelijker is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt, maar snap niet hoe dat ineens makkelijker zou zijn voor mij omdat ik seks heb en thats it?
Dan is het alsnog nieuw contact en open en bloot alles moeten geven blablablalbla alles nieuw
Vies eng.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ja dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het als vrouw sowieso al veel makkelijker is.
Ja, dat denk ik dus van niet. Ik denk dat het gewoon is hoe jij jezelf open stelt en dan moet het altijd wel lukken, ja oke vrouw vast makkelijker maar mannen lijkt me niet veel moeilijker.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het als vrouw sowieso al veel makkelijker is.
ja kutquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest even opzoeken.
Ik vind degene die je nu hebt echt erg mooi. Stuk mooier dan foto die je net liet zien.
[..]
Ziet er wel uit als een goede faggot
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Helemaal irl makkelijk, ALS JE DURFT DAN HE. Als je die stap durft te zetten, is het makkelijk..
Ja, iedere man zal antwoorden met 'ja is goed' als hij mogelijkheid heeft zowat.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
Hoe een man reageert op een vrouw die daar initatief in neemt is vaak anders dan een vrouw die reageert op een initiatiefnemende man.
Allicht.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus van niet. Ik denk dat het gewoon is hoe jij jezelf open stelt en dan moet het altijd wel lukken, ja oke vrouw vast makkelijker maar mannen lijkt me niet veel moeilijker.
Volgens mij wordt hier door sommige ook wel onderschat hoeveel vrouwen wel seks zouden willen maar niet durven, ga pakken mannen
Ja nee klopt, kei makkelijk voor mij.quote:
Maar baseer je dat dan op hoe jij erop reageert of hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedere vrouw zal antwoorden met 'ja' als ze zin heeft in seks en er gewoon klikje is. Hoeft nog geen eens vriendschappelijk maar vertrouwen blabla en tadaa
Die vrouwen willen volgens mij allemaal met hetzelfde selecte groepje mannen seks, want de kansen voor de rest ernstig laat slinken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus van niet. Ik denk dat het gewoon is hoe jij jezelf open stelt en dan moet het altijd wel lukken, ja oke vrouw vast makkelijker maar mannen lijkt me niet veel moeilijker.
Volgens mij wordt hier door sommige ook wel onderschat hoeveel vrouwen wel seks zouden willen maar niet durven, ga pakken mannen
Geen idee, moet je hem vragen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We verwachten je al.
Hoe is het met je chlamydia?
Nee, tuurlijk nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar baseer je dat dan op hoe jij erop reageert of hoe weet je dat zo zeker?
Kan best kloppen wat je zegt, maar ik heb niet het idee dat nou heel veel mannen het uberhaupt proberen hoorquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vrouwen willen volgens mij allemaal met hetzelfde selecte groepje mannen seks, want de kansen voor de rest ernstig laat slinken.
Had je geen schimmelinfectie? Dat kan namelijk gewoon vanzelf weggaan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:34 schreef Etsu het volgende:
Klachten zijn in ieder geval weg, kan ook wel kloppen want we zijn een week verder.
Gonorroe heeft langer nodig.
Maar ik snap dus nog steeds niet waarom de soa test zei dat het negatief was.
Daar heb je het dus alquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet
Dat baseer ik op mijn studentenleven van zes jaar, op wat mijn vriendinnen en vrienden zeggen en wat je om je heen ziet/hoort.
En meestal zijn t gewoon vrienden van elkaar, of gewoon echt neukertjes. Niet heel erg vaak ONS-jes. Dus misschien is dat het wel, je moet niet enkel durven maar ook wel vriendschap hebben met een vrouw.
omdat het geen soa is? Of omdat soa test fout is, één van de twee he. Lijkt me niet al te moeilijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:34 schreef Etsu het volgende:
Klachten zijn in ieder geval weg, kan ook wel kloppen want we zijn een week verder.
Gonorroe heeft langer nodig.
Maar ik snap dus nog steeds niet waarom de soa test zei dat het negatief was.
Wat zijn de kenmerken daarvan dan? Ik voldeed wel aan de kenmerken van chlamydia/gonorroe.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je geen schimmelinfectie? Dat kan namelijk gewoon vanzelf weggaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |