SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Mijn grootste probleem is dat ik thuis gewoon altijd honger hebquote:
Ik vind dat blonde zelf mooier, en beter bij je staan. Maar goed, jij moet er mee lopen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om nu weer helemaal witblond te gaan zoals twee jaar terug ofzo, als je dat nog weet misschien?![]()
Is dat beter denkje?!Of vind je kort geowon niks?
![]()
Ik twijfel namelijk ook om het gewoon tot winter toch kort te houden, want zomerrrr
God, ik wou je alleen een compliment geven om je mooie ogen. Maar op deze manier.. Tsssquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn ogen zijn niet zo boeiend irl, valt niet echt op blablabla. En op die pic wel, dus gewoon toeval.. goed licht weet ik het
Ik heb het ook tegen mezelfquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
TR voor de microagressie van Fokkie met zijn tt
Ja, nouja dit donkere heb ik nu al weer lang gehad denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem is dat ik thuis gewoon altijd honger heb
Op werk enzo eet ik niks
[..]
Ik vind dat blonde zelf mooier, en beter bij je staan. Maar goed, jij moet er mee lopen.
Niet een groot fan van kort haar, maar kan best mooi staan.
Weet uit ervaring dat lang haar best kut is.
Ohnee sorry, ik ben heel blij met het compliment maar moet gewoon weel eerlijk vermelden dat dat misschien vertekenend beeld isquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:17 schreef Divje het volgende:
[..]
God, ik wou je alleen een compliment geven om je mooie ogen. Maar op deze manier.. Tsss
Meestal is het toch wel wat minder. Maar dan snoep ik wel meer volgens mij, deze week echt bijna niet gedaan. Dus het zit vast wel goed. Voel me alleen zo vol steeds.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik vind het moeilijk om te zeggen of dat veel is of niet Lokje, als dat voor jouw doen veel is dan ja, jammer volgende week beetje inhouden en anders niet en blablabal
Volgens mij heb ik wel ergens gehoord wat voor liedje zij gaan meebrengen, maar weet het zo niet meer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Heb je gehoord van Wit Rusland en eurosongfestival Lokkie?! En kaneel kan ook 24ste GoT kijken dus gezellig
ohja, wat irritantquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn kindjes probeerden vandaag allemaal fa2's met me uit te halen voor 1 april.
Gelukkig trapte ik er niet in
Wel verzadigd vol of heb je ook nog hongergevoel?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal is het toch wel wat minder. Maar dan snoep ik wel meer volgens mij, deze week echt bijna niet gedaan. Dus het zit vast wel goed. Voel me alleen zo vol steeds.
[..]
Volgens mij heb ik wel ergens gehoord wat voor liedje zij gaan meebrengen, maar weet het zo niet meer.
Ah leuk.
Nee meer een opgeblazen gevoel terwijl ik nog wel trek heb.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, wat irritant
goedzo
[..]
Wel verzadigd vol of heb je ook nog hongergevoel?
Nee Wit Rusland moet nog toestemming krijgen om te mogen optreden want hij wil wolven meenemen en naakt optreden enzo![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het doorgaatquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee meer een opgeblazen gevoel terwijl ik nog wel trek heb.
Hehehe.
Was vast nodig, want als hun nummer niet saai was had ik het vast onthouden.
Naakt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, wat irritant
goedzo
[..]
Wel verzadigd vol of heb je ook nog hongergevoel?
Nee Wit Rusland moet nog toestemming krijgen om te mogen optreden want hij wil wolven meenemen en naakt optreden enzo![]()
![]()
![]()
Welk is huidige ook alweer?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
En zal ik die foto als profielfoto doen op fb of huidige leuker? Ja die huidige al zo oud.. of ja niet perse oud maar is niet meer hoe het is
Nieuwe. Omdat je er nu zo uit ziet. Vind beide leuke foto's.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
En zal ik die foto als profielfoto doen op fb of huidige leuker? Ja die huidige al zo oud.. of ja niet perse oud maar is niet meer hoe het is
Ja naakt zal wel niet lukken.. ofjawel drie jaar geleden was toch ook naaktquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:21 schreef Crack_ het volgende:
En Fokkie wat bedoelde je nou met die vanaf 15e erin zitteeeen?! Wat een spanning!
lang haar, eigenlijk niet echt maartje foto want kijk niet echt vrolijkquote:
Okequote:Op vrijdag 1 april 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nieuwe. Omdat je er nu zo uit ziet. Vind beide leuke foto's.
Ja, dus omdat ik 3 jaar lang met dezelfde persoon seks heb gehad heb ik nu makkelijker seks met andere?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was je relatie nie vergeten. Ik bedoelde gewoon vanaf je 15de continu seksueel actief geweest. Ofwel relatie ofwel losse contact mja. Dan zit je toch in een flow ofzo, dan gaat het denk ik vanzelf wat makkelijker. Plus aantrekkelijkheid natuurlijk.
Dusja dat
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Maar het durven is niet zo makkelijk toch?
Klopt, maar snap niet hoe dat ineens makkelijker zou zijn voor mij omdat ik seks heb en thats it?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Moest even opzoeken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lang haar, eigenlijk niet echt maartje foto want kijk niet echt vrolijk
Ja op deze foto ook niet vrolijk maar die ander meer streng en deze naturel![]()
Ziet er wel uit als een goede faggotquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is hij je type denk je?
[ afbeelding ]
Tuurlijk is het alsnog gewoon durven, weet ik. Maar ook nog wel wat andere factoren natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dus omdat ik 3 jaar lang met dezelfde persoon seks heb gehad heb ik nu makkelijker seks met andere?
Ik zei; seks is makkelijk, je moet gewoon durven
Klopt toch ook gewoon? Misschien dat het voor mij 'makkelijker' is omdat ik nog wel weet hoe het voelt oid, maar is alsnog gewoon durven? want contact maken is hetzelfde want nogmaals, drie jaar zelfde gast?![]()
Ik denk dat het als vrouw sowieso al veel makkelijker is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt, maar snap niet hoe dat ineens makkelijker zou zijn voor mij omdat ik seks heb en thats it?
Dan is het alsnog nieuw contact en open en bloot alles moeten geven blablablalbla alles nieuw
Vies eng.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ja dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het als vrouw sowieso al veel makkelijker is.
Ja, dat denk ik dus van niet. Ik denk dat het gewoon is hoe jij jezelf open stelt en dan moet het altijd wel lukken, ja oke vrouw vast makkelijker maar mannen lijkt me niet veel moeilijker.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het als vrouw sowieso al veel makkelijker is.
ja kutquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest even opzoeken.
Ik vind degene die je nu hebt echt erg mooi. Stuk mooier dan foto die je net liet zien.
[..]
Ziet er wel uit als een goede faggot
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Helemaal irl makkelijk, ALS JE DURFT DAN HE. Als je die stap durft te zetten, is het makkelijk..
Ja, iedere man zal antwoorden met 'ja is goed' als hij mogelijkheid heeft zowat.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
Hoe een man reageert op een vrouw die daar initatief in neemt is vaak anders dan een vrouw die reageert op een initiatiefnemende man.
Allicht.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus van niet. Ik denk dat het gewoon is hoe jij jezelf open stelt en dan moet het altijd wel lukken, ja oke vrouw vast makkelijker maar mannen lijkt me niet veel moeilijker.
Volgens mij wordt hier door sommige ook wel onderschat hoeveel vrouwen wel seks zouden willen maar niet durven, ga pakken mannen
Ja nee klopt, kei makkelijk voor mij.quote:
Maar baseer je dat dan op hoe jij erop reageert of hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedere vrouw zal antwoorden met 'ja' als ze zin heeft in seks en er gewoon klikje is. Hoeft nog geen eens vriendschappelijk maar vertrouwen blabla en tadaa
Die vrouwen willen volgens mij allemaal met hetzelfde selecte groepje mannen seks, want de kansen voor de rest ernstig laat slinken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus van niet. Ik denk dat het gewoon is hoe jij jezelf open stelt en dan moet het altijd wel lukken, ja oke vrouw vast makkelijker maar mannen lijkt me niet veel moeilijker.
Volgens mij wordt hier door sommige ook wel onderschat hoeveel vrouwen wel seks zouden willen maar niet durven, ga pakken mannen
Geen idee, moet je hem vragen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We verwachten je al.
Hoe is het met je chlamydia?
Nee, tuurlijk nietquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar baseer je dat dan op hoe jij erop reageert of hoe weet je dat zo zeker?
Kan best kloppen wat je zegt, maar ik heb niet het idee dat nou heel veel mannen het uberhaupt proberen hoorquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vrouwen willen volgens mij allemaal met hetzelfde selecte groepje mannen seks, want de kansen voor de rest ernstig laat slinken.
Had je geen schimmelinfectie? Dat kan namelijk gewoon vanzelf weggaan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:34 schreef Etsu het volgende:
Klachten zijn in ieder geval weg, kan ook wel kloppen want we zijn een week verder.
Gonorroe heeft langer nodig.
Maar ik snap dus nog steeds niet waarom de soa test zei dat het negatief was.
Daar heb je het dus alquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet
Dat baseer ik op mijn studentenleven van zes jaar, op wat mijn vriendinnen en vrienden zeggen en wat je om je heen ziet/hoort.
En meestal zijn t gewoon vrienden van elkaar, of gewoon echt neukertjes. Niet heel erg vaak ONS-jes. Dus misschien is dat het wel, je moet niet enkel durven maar ook wel vriendschap hebben met een vrouw.
omdat het geen soa is? Of omdat soa test fout is, één van de twee he. Lijkt me niet al te moeilijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:34 schreef Etsu het volgende:
Klachten zijn in ieder geval weg, kan ook wel kloppen want we zijn een week verder.
Gonorroe heeft langer nodig.
Maar ik snap dus nog steeds niet waarom de soa test zei dat het negatief was.
Wat zijn de kenmerken daarvan dan? Ik voldeed wel aan de kenmerken van chlamydia/gonorroe.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je geen schimmelinfectie? Dat kan namelijk gewoon vanzelf weggaan.
Beetje roodheid en jeuk. Eventueel wat gekke afscheiding.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zijn de kenmerken daarvan dan? Ik voldeed wel aan de kenmerken van chlamydia/gonorroe.
Jeukende eikel. Wit spul. Dacht ik.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zijn de kenmerken daarvan dan? Ik voldeed wel aan de kenmerken van chlamydia/gonorroe.
Dat is voor mij hetzelfde he.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je het dus aldan kan je nog wel durven maar als je geen band hebt met diegene is het al een stuk lastiger
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje roodheid en jeuk. Eventueel wat gekke afscheiding.
Ik had geen jeuk en het was groen.quote:
Na 5 jaar vol afwijzingen leer je het vanzelf af hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan best kloppen wat je zegt, maar ik heb niet het idee dat nou heel veel mannen het uberhaupt proberen hoor![]()
.
Ontsteking in je plasbuis ?quote:
quote:De afscheiding kan echter ook worden veroorzaakt doordat de eikel en de urinebuis geïrriteerd zijn, bijvoorbeeld door zeep, badschuim of andere stoffen.
Je hebt anders een vriendin? Of snap ik niet?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na 5 jaar vol afwijzingen leer je het vanzelf af hoor.
Maar lieve schatquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is voor mij hetzelfde he.
Ik heb geen one night standjes, ik heb gewoon seksvriendjes.
En als ik dit seksvriendje niet had, dan had ik alweer iemand anders in mijn hoofd als je maar duuuurft. En beetje geil doet, zodat de ander geil wordt. Voila. Ja nee echt fokkie, het is wel makkelijker dan dat jij denkt iig
.
Ja want jij bent tyfus lelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar lieve schat
Je bent een aantrekkelijke meid
Dat is gewoon een verschil. Dat heeft niks met onzekerheid te maken of met boehoehoe vrouwen hebben het makkelijkdat is gewoon een verschil
Het is niet dat ik haar heb hoeven versieren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt anders een vriendin? Of snap ik niet?![]()
Ja, dat zal het vast geweest zijn. Iemand anders zei ook dat het psychisch geweest kan zijn.quote:
Die is gekquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat zal het vast geweest zijn. Iemand anders zei ook dat het psychisch geweest kan zijn.
Ik vermoed dat je toch een initiatief hebt genomen, enige vorm van initiatief is namelijk erg atypisch voor mij. :$quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet dat ik haar heb hoeven versieren.
Gelukkig.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet dat ik haar heb hoeven versieren.
Gelukkig.
Blijkbaar was je toen niet lelijk. Al heb je natuurlijk jongens die álles pakkenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
WAAR GAAT DIT OVER
Zelfs toen ik lelijk was had ik seks hoor, rot op met je aantrekkelijkheid alsjeblieft![]()
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja want jij bent tyfus lelijk inderdaad.
Kijk. Daar heb je het al.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik krijg gewoon super mega tering zelfverzekerheidsgevoel dingens van onzekere jongens.
Dat is wel mijn voordeel denk ik, echt die jongens die je niet durven aan te raken en dan doen alsof je half prof bent. Dat vind ik leuk
Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ik naast je ging zitten met wijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je toch een initiatief hebt genomen, enige vorm van initiatief is namelijk erg atypisch voor mij. :$
Maar dat is na jarenlang contact.quote:
Mwah, ik denk dat je alleen maar 'niet lelijk' hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje
Nee
Dat zeg ik ook niet. Maar als het op casual seks aankomt denk ik dat het anders os als je gewoon average bent of knap. Maar dat kan ook aan mij liggen
Ja, dat was het ook wel.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Blijkbaar was je toen niet lelijk. Al heb je natuurlijk jongens die álles pakken![]()
sorry
Ik denk dat het meest belangrijk is hoe je doet, niet perse op seks uit zijn maar ook wel die persoon zelf beetje waarderen blabla.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje
Nee
Dat zeg ik ook niet. Maar als het op casual seks aankomt denk ik dat het anders os als je gewoon average bent of knap. Maar dat kan ook aan mij liggen
Mjah dat is zoiets als eczeem krijgen als je gestrest bent.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
psychosomatic zei ie.
Begrijp niet zoveel van wat het is, zal wel.
Allemaal wijn op je slang in de ochtend.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ik naast je ging zitten met wijn.
Het volgende moment dat ik me kan herinneren dat daarop volgt, zal ik hier maar niet plaatsen.
En op de bank. En op het kussen. En overalquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Allemaal wijn op je slang in de ochtend.![]()
Ik ben er gewoon te lang uitquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat was het ook wel.
[..]
Ik denk dat het meest belangrijk is hoe je doet, niet perse op seks uit zijn maar ook wel die persoon zelf beetje waarderen blabla.
Maar weet je wat ook wel is, als je dat niet kan is het alsnog onmogelijk. Misschien kun je dit wel niet, want moet je ook wel gewoon in je hebben en dan ja, beetje onmogelijk ja dus dan niet makkelijk.
Oh, nou dan zal het vast ontsteking zijn geweest.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah dat is zoiets als eczeem krijgen als je gestrest bent.
Ja, geil he.quote:
Ja, je moet het indd wel beetje kunnen.. en durven. Maar als je dat niet kan ja nee ja dan houdt het beetje opquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het laatste dat ik me kan herinneren is dat ik naast je ging zitten met wijn.
Het volgende moment dat ik me kan herinneren dat daarop volgt, zal ik hier maar niet plaatsen.
[..]
Maar dat is na jarenlang contact.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, alleen dat ik wat dat betreft niet goed ben.
Of ik heb jarenlang de verkeerde vrouwen getroffen Kan ook.
Ja dit dus, en ik bedoel met makkelijk misschien 'kun je gewoon leren' oid maar je moet het ook wel in je hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je alleen maar 'niet lelijk' hoeft te zijn.
Maar je moet wel aan bepaalde andere eisen voldoen. Een beetje seksuele uitstraling uitdragen en wat lef hebben ofzo.
Ben daar maar blij mee denk ik, hahaquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon te lang uit
Ik weet ook serieus gewoo niet meer of ik überhaupt behoefte hebt aan een en ander![]()
dat is best apart
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
Ja, geil he.
En gewoon ook nog wel gezellig.
Die zekerheid is wel fijn jaquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, nou dan zal het vast ontsteking zijn geweest.![]()
Maar toch wel fijn dat ik meteen weet dat ik het iig niet heb na al die jaren
Je zou toch je ex zien? En dan hebben jullie geil en gezellig gedaan?quote:
Maar dat je nooit een poging doet om dat te veranderen zegt toch niets over hoe moeilijk of makkelijk het voor je zou zijn als je dat wel zou doen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon te lang uit
Ik weet ook serieus gewoo niet meer of ik überhaupt behoefte hebt aan een en ander![]()
dat is best apart
Hij was vast onzeker. Daar geilt ze volgens mij wel op.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je ex zou toch langskomen? En dan hebben jullie geil en gezellig gedaan?
Nou ja, ik vind het niet helemaal 'natuurlijk' ofzo. Ik ben 26, al jaren droogstaand. Dan wil je toch weer wat zou je denkenquote:
Nadat ik een avondlang denigrerende smsjes had ontvangen, ben ik maar definitief opgehouden met versieren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, je moet het indd wel beetje kunnen.. en durven. Maar als je dat niet kan ja nee ja dan houdt het beetje op
Ja, als ik tegen jou zeg dat hij komt puur voor de seks dan is het antwoord dat het geil was toch niet heel bijzonder, of wel?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je ex zou toch langskomen? En dan hebben jullie geil en gezellig gedaan?
Ik ga even kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, als ik tegen jou zeg dat hij komt puur voor de seks dan is het antwoord dat het geil was toch niet heel bijzonder, of wel?
Of je hebt gemist dat ik dit zei in de chat, maar het staat er wel. Gisteren 13:50
Hm.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat je nooit een poging doet om dat te veranderen zegt toch niets over hoe moeilijk of makkelijk het voor je zou zijn als je dat wel zou doen?
Dat is ook geilquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij was vast onzeker. Daar geilt ze volgens mij wel op.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm.
Dit is wel een goed punt inderdaad
Jij zou 't dus niks aan vinden als zo'n superzelfverzekerde vent je wel zou willen domineren?quote:
Jawel, ik zou eerder gek woorden als zo'n gastje onzeker blijft. Eerste keer is leuk, daarna moet het wel gewoon weer normaal wordenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:49 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jij zou 't dus niks aan vinden als zo'n superzelfverzekerde vent je wel zou willen domineren?
Niks, gaat enkel over de eerste keerquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er positief aan onzekere mannen dan?
Ik vind het vooral zonde.
;s ;squote:Op vrijdag 1 april 2016 18:49 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jij zou 't dus niks aan vinden als zo'n superzelfverzekerde vent je wel zou willen domineren?
Ahhhzo.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, ik zou eerder gek woorden als zo'n gastje onzeker blijft. Eerste keer is leuk, daarna moet het wel gewoon weer normaal worden![]()
Minder blowenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:50 schreef Etsu het volgende:
ik heb echt een kortetermijngeheugen, ik wist niet meer dat crack het gezegd had
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:52 schreef Fok-it het volgende:
Oke, eten. Genoeg sekstalk voor vandaag
Dag dag
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben soms wel eens benieuwd naar reacties van vrouwen als ik een soort van seks met ze zou willen.
Welke soort?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben soms wel eens benieuwd naar reacties van vrouwen als ik een soort van seks met ze zou willen.
Wat?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil opblaasdildo, echt zo tering graag ik wil het.
quote:
Geen penetratie of iets, maar gewoon meer soort van uitgebreid voorspel. Beetje haar ontdekken en alles.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen penetratie of iets, maar gewoon meer soort van uitgebreid voorspel. Beetje haar ontdekken en alles.
En waarom koop je het niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets voor jou Lokje?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat is volgens mij ook wel leuker dan penetratie enzo met nieuw iemand en zeker als je maar een keertje doet, denkkkk ikquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen penetratie of iets, maar gewoon meer soort van uitgebreid voorspel. Beetje haar ontdekken en alles.
Ja maar weet ook echt niet meer wat er aan de hand is. Heb dit nog nooit zo gehad en vind het echt rete irritant want ja, het is er gewoonquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een opblaasbare dildo voor een dp.109,- !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets voor jou Lokje?oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een opblaasbare dildo voor een dp.Mwah, denk het niet. :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets voor jou Lokje?
Lijkt me na twee maanden wel vervelend worden hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar weet ook echt niet meer wat er aan de hand is. Heb dit nog nooit zo gehad en vind het echt rete irritant want ja, het is er gewoon.
Maar echt zeer overdreven, echt heel overdreven. Kan niet ophouden.
Nee maar als we het er toch over hebben, het is echt irritant?![]()
op de meest irritante momenten geil en dan kan ik ook echt even aan niks anders denken en ja weet ik het, ja kan niet uitleggen maar soms ook echt even in de weg. Meestal wel fijn en welkom.. maar ja weet niet. Sinds twee maanden oid dit
Na de eerste keer zijn ze ook niet meer interessant.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook wel leuker dan penetratie enzo met nieuw iemand en zeker als je maar een keertje doet, denkkkk ik
Dan hou ik mijn geld in mijn zak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Klopt, ik ga het ook kopen.. maar ik moet eerst kijken hoe het met mijn geld zit.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom koop je het niet?
ZO duur is het niet zie ik.
Ja, ik normaal ook wel maar het kan me ook allemaal niet meer schelen. Ik weet het niet, maar dat heb ik sowieso wel op dit moment. Beetje leeg, heb soms ook het idee dat ik dit maar doe zodat ja weet ik het, ik weer iets ga voelen ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me na twee maanden wel vervelend worden hoor.
Maar ik heb ook wel eens zo'n weekje ertussen zitten waarin het erger is dan normaal, maar hou het meestal maar voor mezelf.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:01 schreef Divje het volgende:
wtf.Oke danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ieder z'n ding.quote:
Vind je me erg frigide?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na de eerste keer zijn ze ook niet meer interessant.
Heb wel eens zulke dingen voorgesteld aan een fokster. Zij stond daar wel positief tegenover.
[..]
Dan hou ik mijn geld in mijn zak.
Glaasje chocomelquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ieder z'n ding.
Of drank er inleuk voor een erotisch feestje oid.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:01 schreef Divje het volgende:
wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag je het toch voor je verjaardagquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt, ik ga het ook kopen.. maar ik moet eerst kijken hoe het met mijn geld zit.
Het is nu toch wel echt bijna op, want rekening van 700 euro voor die autoooo.
En het is meer, het is alsnog wel 50 euro en heb ik dat er voor over? Weet niet weet nietttVergeleken met bepaalde foksters wel.quote:
Verder niet
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hmmm. Dat kan.quote:
Heb ook wel eens gehad dat er chocoladesaus van me werd afgelikt, ik vond het zo tyfus ranzig echt gadverdamme manquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmm. Dat kan.
Chocola & seks is overigens geen geweldige combi.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehad dat er chocoladesaus van me werd afgelikt, ik vond het zo tyfus ranzig echt gadverdamme man![]()
![]()
en dan dat hoofd onder de chocola
![]()
maar is het dan verder wel leuk om te doen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gelikt javieze plakbende als je niet snel genoeg likt.
nope!quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar is het dan verder wel leuk om te doen?
Dus je eigen sperma ervan af likken is een no-go?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:09 schreef Divje het volgende:
[..]
nope!
likken wel.. maar.. tjah, niet met plakkerige substanties
Dat is dan weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je eigen sperma ervan af likken is een no-go?
Ach, een keer gedaan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is dan weer een ander verhaal
Bedoel meer spul zoals chocosaus of iets anders met suiker/smaakjes.
Je eigen eraf likken?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, een keer gedaan.
Zij vond het niks.
Nee oké. Die zoete rommel moet je links laten liggen als je in bed belandtquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vond zij wel leuk.
Doelde op zoete rommel.
Mja, als ik opgewonden ben vind ik alles wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee oké. Die zoete rommel moet je links laten liggen als je in bed belandt
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, als ik opgewonden ben vind ik alles wel leuk eigenlijk.
De smaak of de structuur? Of in het algemeen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind sperma best wel vies. Vergeleken bij vloeistoffen die wel bedoeld zijn om te drinken.
hahahahaahahh lokjequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, geitenkaas vind ik ook best vies en toch gaat het zonder enige bedenkingen naar binnen.
Lekkere fatty van mequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, geitenkaas vind ik ook best vies en toch gaat het zonder enige bedenkingen naar binnen.
Het smaakt een beetje als zeepachtige dunne snot zoals het uit een loopneus komt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:14 schreef Divje het volgende:
[..]Same
Maar die zoete rommel dus echt nóóit weer.
[..]
De smaak of de structuur? Of in het algemeen?
Zei ik toch.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Zag een foto van mezelf met blond lang haar, godverdomme lekkerwijf
Mjah, de ene keer was 't wat ziltiger dan de ander. Maar ik walg er niet van zoals veel mannen zeggen die het nog nooit geproeft hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:14 schreef Crack_ het volgende:
wel nice, dacht dat bijna iedereen eigen sperma vies vond. Dat zal nog steeds wel zo zijn en jullie toevallig uitzondering maar nice
Zeepachtig?!quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het smaakt een beetje als zeepachtige dunne snot zoals het uit een loopneus komt.
Okeeeee... Dat ligt hopelijk aan jouw ervaring en niet aan de man waarvan het afkomstig isquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het smaakt een beetje als zeepachtige dunne snot zoals het uit een loopneus komt.
Ja, het heeft echt iets zepigs over zich. Of hoe noem je het, een basisch smaakje.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeepachtig?!
Dat dunne snot wel ja, dat is ook niet fijn.
En als het in douche is en in aanraking met water oid dan doeiiii, ga maar door het putje
Probeer eens met goed warm/heet water..quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeepachtig?!
Dat dunne snot wel ja, dat is ook niet fijn.
En als het in douche is en in aanraking met water oid dan doeiiii, ga maar door het putje
welkequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Zag een foto van mezelf met blond lang haar, godverdomme lekkerwijf
http://sexuelegezondheidman.nl/hoe-kun-je-meer-sperma-produceren/quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou het wel tof vinden als er wat meer uitkwam.
Goeie shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Lang geleden :$quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Maar vertrouw maar niet op mijn herinneringen hoor, ik weet niet eens meer van wanneer die zijn.
Heb wel eens zo'n schema gevolgd. Het hielp wel.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:18 schreef Divje het volgende:
[..]
http://sexuelegezondheidman.nl/hoe-kun-je-meer-sperma-produceren/
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Goeie shit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het echt niet meer boven halen nuquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het heeft echt iets zepigs over zich. Of hoe noem je het, een basisch smaakje.
Poeeee. Zolang het elektronisch is en je er flink op los kan gaan is het wel okayquote:
Precies 6? Altijd?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens zo'n schema gevolgd. Het hielp wel.
Maar in plaats van 6 stralen, komen er dan 6 dikke stralen uit.
Deed wel een beetje pijn.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Poeeee. Zolang het elektronisch is en je er flink op los kan gaan is het wel okay
Van Hardwell tot Kygo en Major Lazer tot Technoboy. Maar vooral House (lekker breed begrip)
Maar 70's/80's vind ik ook erg leuk, af en toe lekker rock/metal luisteren en sporadisch reggae.
Muziek van de Balkan vind ik ook tof
En de oldskool Nederhop natuurlijk
Dutjes zijn wel lekkerrrquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:25 schreef JanCees het volgende:
Zou ik een dutje doen voor het uitgaan
ben pici moe
Nee, maar ongeveer.quote:
denk ik dat ik me geen zorgen hoef te maken.quote:According to parameters developed by the World Health Organization, the average volume of ejaculate for men is 3.7 ml, or roughly three-quarters of a teaspoonful.
Oh dat soort dingen voelen wel goed.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
Iemand van school wil mn scriptie lezen want interesse![]()
![]()
wat leuuuuk
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ongeveer.
Als ik dit zie:
[..]
denk ik dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Ja, en gewoon dat je daar zo lang je best voor hebt gedaan en dat je dat dan ook beetje kan delenquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen voelen wel goed.![]()
Ja, is wel leuk dat er dan ook echt interesse naar is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en gewoon dat je daar zo lang je best voor hebt gedaan en dat je dat dan ook beetje kan delen
is 't wat?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]breed ja, en dat nummer wat je nu ophebt zal ik eens luisteren
[..]
Dutjes zijn wel lekkerrr
Heb jij ook het idee dat er minder uitkomt naarmate je ouder wordt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb me een tijd blind gestaard op de hoeveelheden in porno.. Dan leek m'n eigen productie zo verdomde weinig
Hmm.. Nooit bij nagedacht eigenlijk. Als ik 2 weken niet masturbeer zit ik denk ik wel op de hoeveelheid die ik ook op m'n 16de spoot.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij ook het idee dat er minder uitkomt naarmate je ouder wordt?
Determinanten van het waarom eet men vlees + linear regression lijntje van kennis schadelijke effecten vlees op natuur in verband met hoeveelheid vlees dat men eetquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, is wel leuk dat er dan ook echt interesse naar is.
Waar gaat je scriptie over?
Ik ergerde me aan de woorden 'spoon me' en verder, ik vind het heerlijke muziek voor in de auto en vrolijke muziek maar niet mijn aandachtmuziek zegmaarquote:
Ah, ok.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm.. Nooit bij nagedacht eigenlijk. Als ik 2 weken niet masturbeer zit ik denk ik wel op de hoeveelheid die ik ook op m'n 16de spoot.
Denk ik.
Merk wel dat er vooruitgang is nu ik niet meer blow. Maargoed, stoned rukken is magisch dus dan doe je het ook 3/4 x per dagdan is het sowieso magertjes.
Ah, lijkt me wel boeiend wat er uit zo'n analyse komt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Determinanten van het waarom eet men vlees + linear regression lijntje van kennis schadelijke effecten vlees op natuur in verband met hoeveelheid vlees dat men eet
Dit is mn hbo scriptie hequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, lijkt me wel boeiend wat er uit zo'n analyse komt.
Heb je al redelijk wat data verzameld?
Ik mag over drie weken beginnen met de mijne.
Dat 'spoon me' is idd wel een beetje irritant aanwezigquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan de woorden 'spoon me' en verder, ik vind het heerlijke muziek voor in de auto en vrolijke muziek maar niet mijn aandachtmuziek zegmaar. Niet waar ikn aar luister omdat ik het mooi vind perse
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ok.
Kan aan mij liggen natuurlijk.
Het is hier wel beduidend minder.
Oohh. Dan zal ik vanaf nu m'n productie even in de gaten houden. Onderzoekje dit datquote:
Ohhh, dacht even dat je voor je master al begonnen was.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is mn hbo scriptie he![]()
Dus al lang af, was literatuuronderzoek met echt 30 wetenschappelijke artikelen + enquete onder 132 mensen voor linear regression![]()
Waar ga je je scriptie over houden? Altijd spannend
quote:
Verstandig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Oohh. Dan zal ik vanaf nu m'n productie even in de gaten houden. Onderzoekje dit dat
Mjah dit wordt dan ook iets over 2,5 jaar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Verstandig.
Had eigenlijk begin 20 moeten meten, nu is het niet wetenschappelijk.
Hou me op de hoogte.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah dit wordt dan ook iets over 2,5 jaar.Puur voor de lol.
Zal het bijhouden in een spreadsheetje. M'n eet & drink patroon erin verwerken. Rekening houden met wat er achter blijft als ik m'n eventuele vriendin vraag even uit te lekken boven m'n maatbeker enzovoort.quote:
Ik ben wel je controlegroep.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal het bijhouden in een spreadsheetje. M'n eet & drink patroon erin verwerken. Rekening houden met wat er achter blijft als ik m'n eventuele vriendin vraag even uit te lekken boven m'n maatbeker enzovoort.
Moet wel een degelijk onderzoek zijn natuurlijk.
Van mijn piemellengte.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie van sommige aspecten van je leven ook excelsheets?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mijn piemellengte.
Is een saaie sheet wel.
Donequote:
Ooit gehad van m'n uitgavenpatroon. Maar toen kwam bewind.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie van sommige aspecten van je leven ook excelsheets?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag op youtube iemand die pizza maakte met tomatensaus, kaas, daarop patat en heel veel knoflooksaus.
Ik snap het gewoon niet zo goed, ken hier eigenlijk niks van natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohhh, dacht even dat je voor je master al begonnen was.
Die van mij gaat over het gedrag van de materialen in aardplaten wanneer ze naar diep beneden in de aarde gezonken zijn, en wat voor effect dat heeft op de stromingen daar. Beetje modellen schrijven. Heb er echt zin in, ook al klinkt het waarschijnlijk een beetje saai.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Divje, ik denk dat we deze nodig hebben:
[ afbeelding ]
Wat zou je eerste inschatting zijn qua hoeveelheid?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n mini-maatbekertje, even jatten van m'n moeder, die verft haar haar met behulp van zo'n ding maar okay
En anders bij de blokker, kost niet duur.
In de aarde circuleert alle steen omdat het helemaal binnenin erg heet is, en aan de oppervlakte koud, dat kan omdat steen bij hitte steeds vloeibaarder wordt. Daardoor heb je materiaal dat opstijgt en dat gaat zinken, dat is waarom er platentektoniek is. Platen kunnen terug de aarde in zinken, en hoe het materiaal reageert op dat het steeds dieper en heter komt is belangrijk voor hoe snel het verder kan zinken. Als het steviger wordt gaat het langzamer, terwijl als het zwakker wordt, dat juist sneller gaat.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet zo goed, ken hier eigenlijk niks van natuurlijk![]()
Dus ja, kan er niet echt iets over vinden.
Vind je dat trouwens jammer, of extra leuk? Veel mensen zullen niet snel snappen waar je het over hebt blabla over die natuurlijke interesse zal er minder zijn zeg maar?
jeetje, klinkt een beetje als de steen der wijzenquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de aarde circuleert alle steen omdat het helemaal binnenin erg heet is, en aan de oppervlakte koud, dat kan omdat steen bij hitte steeds vloeibaarder wordt. Daardoor heb je materiaal dat opstijgt en dat gaat zinken, dat is waarom er platentektoniek is. Platen kunnen terug de aarde in zinken, en hoe het materiaal reageert op dat het steeds dieper en heter komt is belangrijk voor hoe snel het verder kan zinken. Als het steviger wordt gaat het langzamer, terwijl als het zwakker wordt, dat juist sneller gaat.
Dat gedrag is waarop ik testjes moet gaan doen, in computersimulaties.
Vind het aan de ene kant wel leuk om met iets obscuurs bezig te zijn, maar het is soms wel een beetje lastig uitleggen omdat je eerst heleboel achtergrondinformatie moet geven voor je verhaal ergens op slaat.
Poeee ja. Geen idee eigenlijk. Ik zal morgenvroeg sowieso even een meting doen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je eerste inschatting zijn qua hoeveelheid?
We moeten natuurlijk wel een hypothese vormen.
Ik rook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Poeee ja. Geen idee eigenlijk. Ik zal morgenvroeg sowieso even een meting doen.
Dat ik nogal stevig rook heeft natuurlijk ook invloed, moeten we ook rekening mee houden.
Zou het handig zijn om een niet-roker als 2de proefpersoon te vragen?
Ja denk het wel, is met Kieft toch? Mijn favoriet met Boskamp samen.quote:
Samequote:Op vrijdag 1 april 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja denk het wel, is met Kieft toch? Mijn favoriet met Boskamp samen.
Dat moet wel lukken idd.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga van de week wel voor een volle theelepel
Eerst beginnen met een ritme.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken idd.
Houden we ook het aantal uren tussen de metingen bij?
Lekker door de kkkkkoffiequote:Op vrijdag 1 april 2016 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga van de week wel voor een volle theelepel
Goed puntquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst beginnen met een ritme.
Na 3 dagen wordt sperma weer afgebroken. Ik denk dat we niet vaker dan 1 keer per 3 dagen moeten meten dan.
Warme melkquote:
En toen heb je ze in de toiletten afgetrokken?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:36 schreef Fylax het volgende:
vandaag politiekgenot in de klas waren mensen van jongerenpartijen er. Jonge Democraten wilde me graag hebben
Ook wel benieuwd naar ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Binnenkort eindelijk een boek lezen. http://www.emmen.nu/nieuw(...)n-stoer-wijffie.html Deze. Mijn moeder heeft hem gekocht dus kan ik hem mooi lenen.
nee heb de flyer in ontvangst genomen en gezegd dat ik wel ziequote:Op vrijdag 1 april 2016 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En toen heb je ze in de toiletten afgetrokken?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee heb de flyer in ontvangst genomen en gezegd dat ik wel zie
Mijn moeder leest nooit boeken maar die heeft hem in 1 dag uitgelezen.quote:
Saai levenquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee heb de flyer in ontvangst genomen en gezegd dat ik wel zie
Wat vond ze er van ?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn moeder leest nooit boeken maar die heeft hem in 1 dag uitgelezen.
quote:
Jep. Maar kan me wel voorstellen dat het kan opluchten. Ga je hem kopen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het toch wel knap van die man om relatief kort na die gebeurtenis een boek te schrijven.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Maar kan me wel voorstellen dat het kan opluchten. Ga je hem kopen?
Zo'n 400-500 meter verderop in de straat. Raar gebeuren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het heel dichtbij je huis gebeurd?
Brrr.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo'n 400-500 meter verderop in de straat. Raar gebeuren.
Ben er waarschijnlijk te nuchter of afgestompt voor maar heb er nooit echt nare gevoelens bij gehad.quote:
Vreselijk, ineens je kind dood. En dan ook nog eens vermoordquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben er waarschijnlijk te nuchter of afgestompt voor maar heb er nooit echt nare gevoelens bij gehad.Wel zoiets van 'Wow' en een rare drang om te gaan kijken (niet gedaan overigens, hekel aan zulke mensen die dan ook opeens van alles te melden hebben
).
Vond en vind het nog steeds erg sneu voor die familie
Ja onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vreselijk, ineens je kind dood. En dan ook nog eens vermoord
Je bent op meerdijk nu?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:17 schreef Divje het volgende:
Met al dat geschreeuw wat er hier bij het stadion weg komt zou je denken dat Emmen 3-0 voorstaat ofzo.. Maar nee. 0-0tssspff
Oh lolquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee zit in Emmerhood nuwind staat deze kant op
Dat is ook nooit veranderdquote:
Ik vind VI matig vanavond.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is ook nooit veranderd15 jaar geleden kon je het ook al zo goed horen hier als de wind goed stond. Maar nu zitten er nog wat 'hoge' gebouwtjes (Basic-Fit enzo
) tussen, en het is nog precies zo.
Maargoed, blij dat m'n ma niet in Angelslo woonten niet alleen om de herrie van het stadion
Hehequote:
Had 'm al uitgezet. Het geschreeuw van het stadion is boeiender dan deze uitzending..quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Had 'm al uitgezet. Het geschreeuw van het stadion is boeiender dan deze uitzending..
1-0![]()
Is dan ook een matig programma, met af en toe een geslaagde grap die in het nieuws komtquote:
Ik kijk het niet meer iedere maandag en vrijdag. Vroeger wel. VInd het tegenwoordig ook maar matig ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dan ook een matig programma, met af en toe een geslaagde grap die in het nieuws komt
lol dit was ik al vergeten manquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Valentijn Driessen lacht zo mogelijk nog grappiger dan Gijp
Is net een paard wat zich versliktquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol dit was ik al vergeten man
Die van mij woont wel in Angelslo maar hoor haar er nooit over.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is ook nooit veranderd15 jaar geleden kon je het ook al zo goed horen hier als de wind goed stond. Maar nu zitten er nog wat 'hoge' gebouwtjes (Basic-Fit enzo
) tussen, en het is nog precies zo.
Maargoed, blij dat m'n ma niet in Angelslo woonten niet alleen om de herrie van het stadion
Hopelijk vind je het wat. Leuke hobbyquote:
Zo heel erg storend zal het ook niet zijn. Er zijn wel andere dingen in angelslo die irritant zijn denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van mij woont wel in Angelslo maar hoor haar er nooit over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |