Werkte jij niet net een maandje als hiker?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:57 schreef SR4 het volgende:
Oke ik ben er klaar mee
Ik ga morgen de eerste sollicitaties voor een andere bijbaan de deur uit sturen, ik word gek van het continue niet gebeld worden
Waar ga je eens solliciteren? :pquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:57 schreef SR4 het volgende:
Oke ik ben er klaar mee
Ik ga morgen de eerste sollicitaties voor een andere bijbaan de deur uit sturen, ik word gek van het continue niet gebeld worden
Nice, wat is t?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:49 schreef maxjuhhhh het volgende:
morgen om 3 uur een auto ophalen in venlo. Ik zat er eerst over na te denken om hem te weigeren omdat je hele dag dan weg is, maar ik dacht laat ik eerst eens even de auto opzoeken. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo barmhartig als ik ben heb ik het toch maar aangenomen, heeft de planning toch weer een ritje minder te verdelen
het is een Mercedes-Benz ML 350 BlueTec 4Matic. Gaat mijn duurste auto tot nu toe worden.quote:
Iets meer dan een jaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:27 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Werkte jij niet net een maandje als hiker?
Ik heb gisteren nog een fijne dag met Groningen - Amersfoort en Zeewolde - Groningen gehad, Peug 308 en Focus wagon. Relaxte dag, mooi weer, niet te veel lopen. Alleen wat pech met de ov-verbindingen maar goed, lekker voor de uurtjes he.
Beetje relativeren, scheelt veel in dit werk Anders wordt je helemaal gek
Nog geen ideequote:
Het lijkt me bijzonder sterk dat ze daar naar kijken. Aan de andere kant, ik heb hetzelfde; ik zit er ook ruim twee jaar en nog nooit een boete gehad (dat laatste zal hopelijk niet zo speciaal zijn?). Maar ik krijg überhaupt zelden busjes. Heb ook het idee dat dat meer iets is voor buiten de Randstad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:41 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd extreem goede auto's heb. De laatste keer dat ik een busje heb gehad is misschien wel 2015. Zo incidenteel krijg ik geen werk. Ik gok 1 van de 10 keer geen werk in de laatste 5-6 maanden. Zou dit komen omdat ik er toch al twee jaar zit en alleen een keer een lullig verkeersboete heb gehad en voor de rest geen problemen veroorzaakt? Of zouden ze daar niet naar kijken?
Ik hoorde wel eens van een andere hiker dat er een soort klassensysteem bestond. (Sommige) klanten geven reviews over je, en zo kan je een klasse omhoog (of omlaag ) gaan. Die verschillende klassen zouden dan ook de soort auto's bepalen die je maximaal zal gaan rijden (bv. Als je in de "klasse Mercedes" zit om maar wat te zeggen kan je alles rijden van Dacia t/m Mercedes maar dan geen Rolls-Royce bijvoorbeeld). Hij had het verder ook via-via hoor dus het kan ook een fabeltje zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het lijkt me bijzonder sterk dat ze daar naar kijken. Aan de andere kant, ik heb hetzelfde; ik zit er ook ruim twee jaar en nog nooit een boete gehad (dat laatste zal hopelijk niet zo speciaal zijn?). Maar ik krijg überhaupt zelden busjes. Heb ook het idee dat dat meer iets is voor buiten de Randstad.
lijkt mij sterk dat de planning al die moeite doetquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:52 schreef Quattroporte47 het volgende:
[..]
Ik hoorde wel eens van een andere hiker dat er een soort klassensysteem bestond. (Sommige) klanten geven reviews over je, en zo kan je een klasse omhoog (of omlaag ) gaan. Die verschillende klassen zouden dan ook de soort auto's bepalen die je maximaal zal gaan rijden (bv. Als je in de "klasse Mercedes" zit om maar wat te zeggen kan je alles rijden van Dacia t/m Mercedes maar dan geen Rolls-Royce bijvoorbeeld). Hij had het verder ook via-via hoor dus het kan ook een fabeltje zijn.
`quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:31 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het lijkt me bijzonder sterk dat ze daar naar kijken. Aan de andere kant, ik heb hetzelfde; ik zit er ook ruim twee jaar en nog nooit een boete gehad (dat laatste zal hopelijk niet zo speciaal zijn?). Maar ik krijg überhaupt zelden busjes. Heb ook het idee dat dat meer iets is voor buiten de Randstad.
Of de R-klasse.. Wat een apparaat is dat om te rijden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:27 schreef Sjouveur het volgende:
Mercedes ML is echt zo'n bizar comfortabele wagen, heerlijk. Volgens mij is die auto ook meer voor de Amerikaanse markt ontworpen.
Dat denk ik ook weer niet, tegendeel bewijst zich vaak met een paar vrienden van mij die ouder zijn dan ik...quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:51 schreef stripe het volgende:
Het enige criteria waar AR en EW naar kijken voordat ze je bellen is of er niet een jongere hiker (die minder betaald krijgt) in dezelfde buurt woont.
Ik denk dat het pure willekeur is. Zo kreeg ik op een dag ook zomaar een RS5 toegewezen tussen alle Golfjes 1.2 TDI. ML 350 Bluetec is wel echt netjes, heb zelf veel gereden in een E 350 CDI 4matic (zelfde motor). Die 620 nm koppel is echt fantastisch!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:41 schreef maxjuhhhh het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd extreem goede auto's heb. De laatste keer dat ik een busje heb gehad is misschien wel 2015. Zo incidenteel krijg ik geen werk. Ik gok 1 van de 10 keer geen werk in de laatste 5-6 maanden. Zou dit komen omdat ik er toch al twee jaar zit en alleen een keer een lullig verkeersboete heb gehad en voor de rest geen problemen veroorzaakt? Of zouden ze daar niet naar kijken?
Ik zat eigenlijk een beetje met hetzelfde probleem als jij. De laatste dag dat ik 3 of meer ritten had is inmiddels wel weer een dikke 2 maanden geleden. Nu draai ik meestal dagen van maximaal 6 uur. Opzich niet heel slecht, maar ik wil eigenlijk gewoon minimaal van 9 tot 5 (in aantal uren) op pad zijn als ik een dag vrij ben om te kunnen werken. Tja, dat is natuurlijk wel een beetje de prijs die je betaalt (letterlijk) voor een flexibele baan als deze, maar dat betekent niet dat het soms knap vervelend kan zijn dat je maar 3-4 uurtjes werk hebt. Ik heb aanstaande maandag rijtest nummer 2 voor privéchauffeur. Ben benieuwd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |