Enorm lastig om objectieve bronnen over te vinden verder. Robin007bond heeft vast een hele sloot mooie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, kan er niet echt iets mee zonder ondersteunende bronnen.
Robinquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Enorm lastig om objectieve bronnen over te vinden verder. Robin007bond heeft vast een hele sloot mooie.
Maar mbt oud-commie landen kom je snel in extreem linkse kringen qua bronnen.
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Robin![]()
Maar je pleit nu dus voor communisme; daar kon iedereen immers wel een PhD halen?
Als je nu een bron geeft dat het niet een minderheid was maar een meerderheid dan komt het niet uit een west-Europese krant gok ik. Zo raar is dat dan toch niet wat ik zeg?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja als ik observeer hoe het van beide kant wordt gezien.
Dan volg ik een "oostblokkrant"
En jouw punten komen net zo goed uit eenzijdige bronnen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je nu een bron geeft dat het niet een minderheid was maar een meerderheid dan komt het niet uit een west-Europese krant gok ik. Zo raar is dat dan toch niet wat ik zeg?
Nee niet betrouwbaarder. Maar ik heb het telkens erover dat ik 'geloof' dat jet gewoon geen meerderheid was. Jij uit het alsof het allemaal al vast staat terwijl het beide gekleurd naar 1 kant toe gaat. Of pro-westen/EU of pro-oost Europa.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En jouw punten komen net zo goed uit eenzijdige bronnen?
Of zijn die betrouwbaarder?
Ik heb 4 keer gezegd dat ik pro Tymosjenko was.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet betrouwbaarder. Maar ik heb het telkens erover dat ik 'geloof' dat jet gewoon geen meerderheid was. Jij uit het alsof het allemaal al vast staat terwijl het beide gekleurd naar 1 kant toe gaat. Of pro-westen/EU of pro-oost Europa.
zou het eigenlijk ook niet met zekerheid kunnen zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Ik vraag me alleen af of de EU verbtering heeft gebracht mbt Vrouwen/Homorechten.
Vrouwenrechten durf ik namelijk wel te beargumenteren dat die in de oostblok minstens net zo geod waren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:05 schreef deadprez het volgende:
zou het eigenlijk ook niet met zekerheid kunnen zeggen
Men loopt in een aantal oostbloklanden op beide gebieden nogal achter, dat is een feit. Waar ik vragen bij stel is of "wij" dat als EU kunnen beïnvloeden. En volgens mij valt dat enorm tegen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwenrechten durf ik namelijk wel te beargumenteren dat die in de oostblok minstens net zo geod waren.
Homorechten zijn erg lastig te vergelijken, daar durf ik niets over te zeggen
Is totaal niet te doen, dat is mijn puntquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Men loopt in een aantal oostbloklanden op beide gebieden nogal achter, dat is een feit. Waar ik vragen bij stel is of "wij" dat als EU kunnen beïnvloeden. En volgens mij valt dat enorm tegen.
En ik heb het idee dan nog dat dat vieze spelletje wel wat erger gespeeld wordt door een overheid dan dor hun burgers. Alleen al door de middelen die ze hebben. Ze zullen ongetwijfeld ook niet helemaal clean zijn geweest in de hele misère maar ze kunnen veel minder uitrichten dan een regeringquote:Op vrijdag 1 april 2016 04:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 4 keer gezegd dat ik pro Tymosjenko was.
En niet echt een kant heb gekozen.
Maar je moet nooit vergeten zoals DP al zei dat beide kanten een even vies spel spelen. Inclusief media.
Tja, nog 1 keer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb het idee dan nog dat dat vieze spelletje wel wat erger gespeeld wordt door een overheid dan dor hun burgers. Alleen al door de middelen die ze hebben. Ze zullen ongetwijfeld ook niet helemaal clean zijn geweest in de hele misère maar ze kunnen veel minder uitrichten dan een regering
Ben het hier op zich mee eens, maar ik vind ook dat we niet toe kunnen zien hoe minderheden behandeld worden alsof ze geen rechten hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet landen vooral hun eigen ontwikkeling laten hebben. Of dat nu in oost-europa is, het midden-oosten of waar dan ook.
Door de boel te verslechteren?quote:Op vrijdag 1 april 2016 04:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben het hier op zich mee eens, maar ik vind ook dat we niet toe kunnen zien hoe minderheden behandeld worden alsof ze geen rechten hebben.
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |