Tuurlijk insoquote:
Moet ik dit nu dan vernemen uit een net zo gekleurde Oostblok krant?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij de anti-EU demonstraties gezien?
Nee, je moet wel toegeven dat ze er beide izj ngeweest.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik dit nu dan vernemen uit een net zo gekleurde Oostblok krant?
Er zijn tegenwoordig ook hele groepen tokkies die met varkensmutsjes tegen moslims protesteren. Laten we niet elke demonstratie serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie geloven toch niet oprecht dat elke demonstratie voor de EU is?
Alleen gewapende demonstraties van kamp Tymosjenko?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig ook hele groepen tokkies die met varkensmutsjes tegen moslims protesteren. Laten we niet elke demonstratie serieus nemen.
Welke Russische overheid? Die overheid die liever vandaag dan morgen met de EU samenwerkt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, je moet wel toegeven dat ze er beide izj ngeweest.
Dat er democratisch een Russische overheid is gekozen.
Maar dat negeer je.
Ik negeer niks? Ik geloof alleen niet dat het een minderheid was die een massamoordenaar als president wilde zien aftredenquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, je moet wel toegeven dat ze er beide izj ngeweest.
Dat er democratisch een Russische overheid is gekozen.
Maar dat negeer je.
De overheid die een samenwerking met Rusland wilde tekenen voor de rellen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welke Russische overheid? Die overheid die liever vandaag dan morgen met de EU samenwerkt?
Want dat is het volk wat er nu in de regering zit niet?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik negeer niks? Ik geloof alleen niet dat het een minderheid was die een massamoordenaar als president wilde zien aftreden
Die zijn een beetje overruled door de bevolking hè. Maar je mag je er best aan vast blijven klampen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De overheid die een samenwerking met Rusland wilde tekenen voor de rellen?
Door een gewelddadige minderheid.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
Die zijn een beetje overruled door de bevolking hè.
daar is op dit moment nog geen enkele reden toe om dat te denken neequote:Op vrijdag 1 april 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want dat is het volk wat er nu in de regering zit niet?
Prima.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
daar is op dit moment nog geen enkele reden toe om dat te denken nee
uiteraard insoquote:
Gewelddadig? Hoe noem je die militanten dan wel niet?quote:
Je weet dat beide kampen militanten hebben gebruikt?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewelddadig? Hoe noem je die militanten dan wel niet?
vrijheidsstrijders jatogquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewelddadig? Hoe noem je die militanten dan wel niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |