Hier in FBquote:
ik ben dat gezeik over die bewoners lijst zo zat, dat gezeik in de COS hierover en nu hier in de FB ben er helemaal klaar mee.quote:Op zondag 10 april 2016 19:21 schreef DKUp het volgende:
Rowan heeft trouwens de Bewonerslijst opnieuw gemaakt. Hij hoeft niet in de COS, maar hij verdient hier in ieder geval een mooi plaatsje![]()
[IMG]http://abload.de/img/cos3-06ck7k.jpg[IMG]
Iets te veel opmerkingen etc. op een dag. Pff.quote:Op zondag 10 april 2016 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik trek me handen er van af, doe niets meer voor FOK dan alleen nog cossen.
Het zijn er maar een paar.quote:Op zondag 10 april 2016 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Uit de COS
[..]
Hier in FB
[..]
ik ben dat gezeik over die bewoners lijst zo zat, dat gezeik in de COS hierover en nu hier in de FB ben er helemaal klaar mee.
Niemand keek er naar om, dan neem je het over en is er een aan het zeiken constant.
Die sleurt andere mee die een nieuwe maken, hebben we de hele discussie gehad begint die weer
Ik zou zeggen stik lekker in die bewonerslijst ik trek me handen ervan af
Ik deed het omdat niemand het meer bij hield maar dat is me dit gezeik niet waard.
Stank voor dank voor alle moeite die je overal in steekt.
Iedere keer dat gezeik te moeten lezen heb ik geen zin in,
Jammer Dotteke. Ik begrijp het wel, maar je werk wordt door meer mensen op prijs gesteld dan je denkt.quote:Op zondag 10 april 2016 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Uit de COS
[..]
Hier in FB
[..]
ik ben dat gezeik over die bewoners lijst zo zat, dat gezeik in de COS hierover en nu hier in de FB ben er helemaal klaar mee.
Niemand keek er naar om, dan neem je het over en is er een aan het zeiken constant.
Die sleurt andere mee die een nieuwe maken, hebben we de hele discussie gehad begint die weer
Ik zou zeggen stik lekker in die bewonerslijst ik trek me handen ervan af
Ik deed het omdat niemand het meer bij hield maar dat is me dit gezeik niet waard.
Stank voor dank voor alle moeite die je overal in steekt.
Iedere keer dat gezeik te moeten lezen heb ik geen zin in,
Dus als Rowan hem er nu in zet en ik zou er morgen weer een andere in zetten vind je dat normaal?quote:Op zondag 10 april 2016 21:37 schreef DKUp het volgende:
Waarom zouden niet meerdere mensen aan een Bewonerlijst mogen werken?
Ik heb je er nog voor bedankt. Rowan heeft niet eens de kans gekregen.
Het gaat hier helemaal niet om waardering te krijgen Sabina, dan begrijp je niet wat ik bedoel.quote:Op zondag 10 april 2016 22:12 schreef -sabine- het volgende:
Herkenbare frustratie. Tijdens DGK vaak mee gedeald. Tot ene gast met een opmerking kwam.
Een SV en een OP zou je voor jezelf moeten maken. Je eigen plezier moet leidend zijn, niet de waardering die je er mee kunt krijgen. Als je het zo benaderd is de keuze om het wel of niet te doen anders, maar kun je er niet meer door gefrustreerd raken.
Zorg dat je plezier haalt uit FOK! Dotteke, en ook alle anderen.
Ik lees met plezier. (SV)
Dat kan niet, de TT heeft precies de maximum lengte nu.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zou een mod bij cos 11019 TT gezet erachteraan willen zetten?
Je bent pas een Utopia-slet, als je tegen boom 5 aan bent gezet moet het zijn.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan niet, de TT heeft precies de maximum lengte nu.
Als 'Utopia' wordt weggehaald zou het wel passen... dat doen?
quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:21 schreef Gert het volgende:
Zo doen?
UTO / [COS #11019] Pas een Utopia-slet als je tegen boom 5 aan bent gezet
Ik begrijp ook niet dat sommigen maar door en door mogen blijven zuigen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:41 schreef Bblurker2 het volgende:
Interessant hoe sommigen hun levenswerk ervan maken om commentaar te geven op mensen in de COS, zelf niet tot nauwelijks iets over de streams zeggen en dan klagen dat er offtopic wordt gegaan. Gelukkig is het lekker weer
Deze reactie werkt in ieder geval niet mee aan een goede sfeer.quote:Op zondag 17 april 2016 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat sommigen maar door en door mogen blijven zuigen.
Komt de sfeer in de COS niet ten goede.
Er is na 10 april niks meer geschreven.quote:Op zondag 17 april 2016 23:01 schreef Faya123 het volgende:
Het lijkt wel of ik geen streamverslagen meer kan lezen. Hij blijft hangen op 10 april. Heeft iemand de gouden tip?
quote:Op zondag 17 april 2016 23:01 schreef Faya123 het volgende:
Het lijkt wel of ik geen streamverslagen meer kan lezen. Hij blijft hangen op 10 april. Heeft iemand de gouden tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |