Uto bestaat uit meer dan de Cos.quote:Op maandag 25 april 2016 16:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat je mensen adviseert om een dag vrij te nemen enzo? ik zie jou nooit in UTO verder, of ga je alle FB's gewoon af waar een rel is?
pave heeft gecossed.quote:
Ik was aike dus echt vergeten he, zou ze al gekakt hebben?quote:Op maandag 25 april 2016 17:04 schreef isax het volgende:
[..]
pave heeft gecossed.
voorbeelden:
UTO / [COS #2144] de anus van Aike is verstopt
UTO / [COS #3347]teh love is in teh cos allemaal lieve mensen
Waar staat dat?quote:Op maandag 25 april 2016 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, de OP blijft vrij van allemaal filmpjes en meuk.
Precies. Ik heb begrepen dat de mods het ab sofort zelf gaan doen, dus probleem opgelost.quote:Op maandag 25 april 2016 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
Zo, nu weer ontopic gaarne. Kinderachtig gedoe over wie de OP moet maken is hier niet nodig.
Ik neem aan dat dit niet enkel op mij bedoeld is.quote:Op zondag 17 april 2016 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat sommigen maar door en door mogen blijven zuigen.
Komt de sfeer in de COS niet ten goede.
Sti = stil gewordenquote:Op zaterdag 30 april 2016 21:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Foutje in TT,wil iemand dit oplossen please?
Mijn dank is groot.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
UTO / [SC #1898] Duits sprekende Noord Koreaanse Afrikanen op tv
Mag er een spatie tussen Duits en sprekende in de TT? Dit slaat nergens op
Toch nog even aangepastquote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:55 schreef puzziepie het volgende:
Cos#11283 Demege control moet uiteraard damage control zijn
kan iemand dat ff voor mij fixen ?
Gedaanquote:Op zondag 8 mei 2016 20:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zou een mod hier wat willen vegen?
UTO / Alco en Hol aan het bier caps
Was niet zo slim van mij om de cos TT en deze TT op elkaar te laten lijken.
Een TT hoort weer te geven wat er speelt op dat moment.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Is het verplicht dat een nieuwe TT ontopic is in de COS? En zo ja,waarom dan?
Thanks voor je antwoord...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Een TT hoort weer te geven wat er speelt op dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |