Dat zal ze leren.quote:Op maandag 4 april 2016 20:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En ik ga de upgrade NIET kopen, al is het maar uit principe.
Niet volledig legaal, wel met account sharing maar dat moet je niet doen.quote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef zeurtvaak het volgende:
Zijn er ook kortingscodes voor de ps4 zoals http://www.kinguin.co.nl/
Ik wil the division op de ps4 goedkoop mogelijk!
Nee ik wil digitaalquote:Op maandag 4 april 2016 22:54 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet volledig legaal, wel met account sharing maar dat moet je niet doen.
Probeer MP, huisgenoot heeft em daar voor 25,- gehaald.
Dan heb je geen keus.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef DKUp het volgende:
Eind dit jaar natuurlijk in 4K
Weer lekker cartoony hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irene is bae <3
Net als bij Kinguin kon je gewoon steam codes vinden voor weinig geld.quote:Op maandag 4 april 2016 23:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ha, digitaal en goedkoop kennen ze niet bij Sony.
True, dat is dan ook één van de vele voordelen van Steam.quote:Op maandag 4 april 2016 23:54 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Net als bij Kinguin kon je gewoon steam codes vinden voor weinig geld.
Ok dacht dat het bestond voor de ps4quote:Op maandag 4 april 2016 23:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
True, dat is dan ook één van de vele voordelen van Steam.
Ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
50% gewijzigd, ben nu wel benieuwd naar de andere helft.
Dat denken niet je sterkste punt is was al duidelijkquote:Op maandag 4 april 2016 23:58 schreef zeurtvaak het volgende:
[..]
Ok dacht dat het bestond voor de ps4
https://mobile.twitter.com/shahidkamal/status/400013318309814273quote:Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hadden ze dat niet al voor de huidige ps4 beloofd?
cdkeys heeft nog wel eens leuke aanbiedingenquote:Op maandag 4 april 2016 22:51 schreef zeurtvaak het volgende:
Zijn er ook kortingscodes voor de ps4 zoals http://www.kinguin.co.nl/
Ik wil the division op de ps4 goedkoop mogelijk!
Nou, afgelopen weekend in de paassale Madden 16 opgepikt voor ¤22,49.quote:Op maandag 4 april 2016 23:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ha, digitaal en goedkoop kennen ze niet bij Sony.
ik dacht dat ik heel goed was, tot een fokker hem kocht zaterdag en bij de 2e drive zo overal doorheen liepquote:Op dinsdag 5 april 2016 07:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nou, afgelopen weekend in de paassale Madden 16 opgepikt voor ¤22,49.
Toch wel m'n beste deal in de afgelopen tijd, 2ehands bij de gameshop was hij nog 40 euro en nieuw 45 euro. (al staat er eentje op budgetgaming voor 18, met 4-6 weken levertijd)
Wat een toffe game overigens, laatste die ik grijsspeelde was op de PS1 dus het was weer even inkomen, maar ik zit er weer helemaal in.
Heb nog niets online gedaan, is dat leuk?quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik dacht dat ik heel goed was, tot een fokker hem kocht zaterdag en bij de 2e drive zo overal doorheen liepschaamte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |