Neequote:Op vrijdag 1 april 2016 14:24 schreef Akilla het volgende:
Is er al bevestigd dat de PS4K een slechte 1 april grap is?
Nope, vrees ook dat het echt is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:24 schreef Akilla het volgende:
Dat is toch gewoon de 80's trailer die gisteren ook al uit was?quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, vrees ook dat het echt is.
Volgens mij is dit hun jaarlijkse grap:
Neh, grapje van bandai/sony dunkt me.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de 80's trailer die gisteren ook al uit was?
1 april enzo, hihahoquote:Available on VHS on April 12.
Weird. Is gewoon hetzelfde filmpje, met het VHS-garpje aan het eind.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ah oké, omdat ik gisteren deze ook voorbij zag komen:
Als het een grap was geweest, dan had Sony al echt de stekker uit de grap getrokken voordat het internet er helemaal overheen zou pissen de afgelopen anderhalve week.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:24 schreef Akilla het volgende:
Kwam gister deze trouwens nog weer ff tegen, uit 2011:quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
1 april grap? Toen je geboren werd zeker?quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:06 schreef 2dope het volgende:
M'n gejatte 1 aprilgrap valt niet echt in goeden aerde.
Ik snap hem niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 april grap? Toen je geboren werd zeker?
![]()
Als het spel er echt zo 'cheesy' uit zag, had ik het wel gekocht.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dark SoulsRobert Rodriguez edition.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Als het spel er echt zo 'cheesy' uit zag, had ik het wel gekocht.
Tering, jouw 1 aprilgrappen zijn nog slechter dan de mijne.quote:Op vrijdag 1 april 2016 17:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toen je moeder je gezicht zag zei ze 1 april in de hoop dat het een grap was?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 1 april 2016 17:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tering, jouw 1 aprilgrappen zijn nog slechter dan de mijne.
Minder snuiven gquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Wow, Sony heeft zojuist de PS4.8 aangekondigd.
Het zou gaan om een device even snel als de PS4.5 maar met het design van de PS3. Een prijs is nog niet afgegeven er is alleen bekend dat het maar ietsje duurder zal worden dan de PS4.5
Verder zit er een hardeschijf in van 1TB waarvan 50% read-only files met screenshots van mockups en filmpjes van de eventuele PS4.9 die het design van de PS3-slim zal krijgen.
Erg slimme zet van Sony, zo is er zelfs voor de PS3-lover een device die er exact hetzelfde uitziet maar toch hedendaagse games kan spelen.
Er gaan zelfs geruchten dat de PS4.8 8 controllers en 8 beeldschermen kan handlen. Zal de PS4.9 dan ook maar liefs 9(!!!) controllers en beeldschermen kunnen hebben? De toekomst zal het leren!
Ik zeg: kopen!
De grootste 'grappen' zijn bij sony juist serieus.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:24 schreef Akilla het volgende:
Hi Ha Ho.... wat ene goede garpquote:Op zaterdag 2 april 2016 09:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
De grootste 'grappen' zijn bij sony juist serieus.
Net als die maandelijkse ps plus AAA-games 😂😂😂😂
Ja grappig manquote:Op zaterdag 2 april 2016 09:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
De grootste 'grappen' zijn bij sony juist serieus.
Net als die maandelijkse ps plus AAA-games 😂😂😂😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |