Ah, jij mag er al eentje afstrepen:quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:41 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Net als de maandelijkse ps plus games,
Speel deze nu ook weer, ben nu bij Calm Lands maar loop een beetje vast omdat ik met enkel characters niet goed die sphere grid heb gedaan (expert).quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:37 schreef Leonos het volgende:
https://store.playstation(...)_00-FFX0FFX200EU0PS4
Beste game ever
Ik weet niet of ik andere zombiegames nog wel waardeer na het fantastische dying light maar ik ga het zeker een kans geven.quote:
Is dat dus de zelfde game als ZombiU?quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog 2 uurtjes mensen, kunnen we eindelijk zombi doen.
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2016 12:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Is dat dus de zelfde game als ZombiU?
Hier moest ik vreselijk hard om lachenquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ah, jij mag er al eentje afstrepen:
[ afbeelding ]
bij bingo krijg je een gratis indie!
10 & 10-2quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Weet alleen nu niet welk nummer dit is
ik ben gisteren begonnen ermee.quote:
X = 10 grapjasquote:Op vrijdag 1 april 2016 11:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Weet alleen nu niet welk nummer dit is
quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ah, jij mag er al eentje afstrepen:
[ afbeelding ]
bij bingo krijg je een gratis indie!
Ook minder, ik werk fulltimequote:Op vrijdag 1 april 2016 13:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het gamen is momenteel wat minder, maar voor de rest druk met school![]()
Jij?
Komt vast wel weerquote:Op vrijdag 1 april 2016 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ook minder, ik werk fulltime
Wel geld voor games maar ik kan ze niet spelen
Je weet dat het verder niets met het spel te maken heeft los van het combat systeem ?quote:Op vrijdag 1 april 2016 00:03 schreef Drankster het volgende:
Eventjes de FF demo gespeeld.
Voelde als een bad LSD trip, geen idee wat er gaande was en voor ik het wist veranderde een jongetje van 10 in een pick-up truck. Framerate viel ook tegen en vind ik jammer voor een game die een hoog tempo heeft tijdens combat. Niet verwacht van een developer zoals SE.
Ik wacht wel op KH3 en DQ XI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |