Ja dat is kwestie van smaak he! Dodgen als een baas, maar ik ben niet geduldig genoegquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:42 schreef wdn het volgende:
[..]
dodgen!
en sorry maar hij is niet eens de ergste
Ik vind hem tot nu toe moeilijker dan NT en Isaac.quote:
Ja maar hier is het een must.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:45 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja dat is kwestie van smaak he! Dodgen als een baas, maar ik ben niet geduldig genoeg
Ik ook moet ik zeggen. Met name de levelbazen vallen vaak nog vies tegen. Helemaal als je geen wapen op hebt kunnen pakken of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind hem tot nu toe moeilijker dan NT en Isaac.
Ik mis ook een beetje een crosshair zoals bij hotline miami en NT moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik ook moet ik zeggen. Met name de levelbazen vallen vaak nog vies tegen. Helemaal als je geen wapen op hebt kunnen pakken of iets dergelijks.
Maar dat is alleen maar prima!
Nu nog naar de Vita komen die game
Betwijfel of het onze tijd meteen launchedquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:48 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog een uurtje en dan kunnen we stiekem in bed op de laptop PS4 spelen!
Same. Die tank aan het eind van level 3 is echt een drama.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind hem tot nu toe moeilijker dan NT en Isaac.
Mwoah, ik vind dit niet zo'n probleem moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik mis ook een beetje een crosshair zoals bij hotline miami en NT moet ik zeggen.
Ow ja! Was dat helemaal vergetenquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:48 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat doet dat beest? Die crossbow van de hunter is best chill, kan je vijanden mee oneshotten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik de Marine of de Hunter. Dat hondje is best handig 😁
Dat beest graaft soms item voor je op. Hartjes en ammo. Crossbow is inderdaad best sterk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat doet dat beest? Die crossbow van de hunter is best chill, kan je vijanden mee oneshotten.
Ik ga ook voor hunter of marine, als de lockpick niet zo trash tier was had ik voor de pilot gekozen. Had daarnet die gun waarbij je kogels weerkaatsen + homing bullets + bullets uit je rug.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Welke character vinden jullie het fijnst? Ik neig naar de marine door zijn ammo-drop en extra armor of de pilot met lockpick. Het is wel weer echt een uitdaging, de kans op echt broken runs zoals Isaac zie ik niet snel gebeuren, al ziet dit er wel HEEL vet uit
https://gfycat.com/DeadlyVelvetyAlpineroadguidetigerbeetle
quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:48 schreef BarryOSeven het volgende:
Leg uitquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:48 schreef BarryOSeven het volgende:
De nekslag voor de Vita en Vita tv...quote:
stiekem wel weer zin in een nieuwe GOW.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:28 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een toeval dat GOW4 samen werd genoemd met de PS4K
GOW is toch een heel ander platform, of mis ik iets? Ik dacht dat GOW door Microsoft wordt ontwikkeld en dat die exclusief voor Xbox (en deel 1 voor de PC) is?quote:Op woensdag 6 april 2016 09:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stiekem wel weer zin in een nieuwe GOW.
Sowieso dat ik hem koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |