Ik hoop het echt. Hoop dat mensen dit lezen en iets willen bijdragen, al is het maar een paar euro. Alle beetjes helpenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:25 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Het bedrag loopt op maar het is natuurlijk een enorm bedrag. Ik denk dat TS blij mag zijn als hij het streefbedrag aan het eind van 2016 haalt.
Zoiets bedoelde ik ook. FHF had ik niet aan gedacht.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Misschien dat de admins er iets zien om eenmalig een pushbericht naar alle users te sturen hierover?
Of sowieso... Hoeveel acties hebben 'we' met de users niet met zijn allemaal voor elkaar gekregen?
Staat dit al in FHF ook?
Slim idee, ik hoop dat het wordt opgepakt want er is nog veel geld nodig en het gaat hier wel om leven en dood.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Misschien dat de admins er iets zien om eenmalig een pushbericht naar alle users te sturen hierover?
Of sowieso... Hoeveel acties hebben 'we' met de users niet met zijn allemaal voor elkaar gekregen?
Staat dit al in FHF ook?
Beetje laatquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:31 schreef DoubleDip het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren als de termijn van de donatiewebsite afloopt? Komt er dan een nieuwe actie voor het resterende bedrag? De droom loopt nog 2 dagen namelijk...
En is het veilig om te doneren? Ik wil wel een kleine donatie doen (onder het mom van: alle beetjes helpen) maar ik ben niet bekend met dit soort sites.
Thanks. Heb gedoneerd. Kon niet veel missen maar onder het mom van 'alle beetjes helpen'.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje laatmaar ja, deze site is gewoon veilig om te doneren.
Wat mooi van zijn broer. Ik hoop dat hij veel heeft opgehaald.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoorde recentelijk mensen praten over een fietstocht voor een MS-patiënt. Beetje nagezocht, en bleek inderdaad over deze FOK!er te gaan:
http://winterswijkseweekk(...)interswijk-1.6144578
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |