Ik vind J ineens elke ochtend op zijn buik in bed, overdag ligt hij meestal nog wel op zijn rug. Nooit verwacht, want J heeft nooit zijn hoofd neergelegd als hij op de buik lag.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:23 schreef Mariposas het volgende:
ineens radicaal buikslaper. 8 11 maanden zonder problemen op z'n rug geslapen en ineens flipt ie onmiddellijk op z'n buik als je 'm in bed legt.
Hmm ja, met die tandjes lijkt mij een wat dikkere speen wel veiliger idd. Het verschil is alleen best groot met de kleinere speen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor, maar ze zijn naast iets groter ook iets steviger geloof ik, met tandjes misschien fijn, geen idee
Klinkt als wat N. had/heeft, beterschap.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:53 schreef twist02 het volgende:
Bwuh, in plaats van beter lijkt de Minion steeds zieker te worden...![]()
Vanavond at ze één hap bij het avondeten en moest toen al 2x spugen. En daarna nog een keer en vervolgens ook nog d'r hele laatste fles eruit (arme man, ik was een paar uurtjes weg).
Ze is wel gewoon rustig gaan slapen, maar vrees een beetje voor komende nacht, ook omdat ze dus geen avondeten én geen fles binnen heeft gehouden...en morgen 'moet' ze eigenlijk een half dagje naar m'n zus (gastouder), omdat we beiden moeten werken. Maar eerst maar even kijken hoe het gaat, anders blijft één van ons maar lekker thuis denk...
Ja, dat vind ik dus zo lastig want dat is vorige week in principe nog allemaal 'goedgekeurd' (longen en oren enzo). Maarja, dat is nu ook al weer 1,5 week geledenquote:Op donderdag 31 maart 2016 22:08 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Klinkt als wat N. had/heeft, beterschap.Ze is vandaag wel bij de GO geweest, het kon echt niet anders maar het voelde inderdaad wel slecht. Vaste voeding hebben we eigenlijk niet aangeboden omdat ze zo ziek was, af en toe een (fop)flesje en vooral heel veel water. Vandaag heeft ze voor het eerst weer wat avondeten gegeten.
![]()
Verder goed in de gaten houden, bij N. waren de oogjes/oren en keel ontstoken/geīrriteerd en daar heeft ze nu dus antibiotica voor.
M. is nu ruim 4 maanden en hij heeft eigenlijk nooit interesse gehad in de speen. Waar we wel een beetje mee worstelen is dat hij 's nachts tegenwoordig weer een aantal keer wakker wordt. Ik leg hem dan aan de borst, hij valt dan weer heel snel in slaap, maar zodra hij zijn eigen bed raakt wordt hij weer wakker, waardoor het hele riedeltje weer van vooraf aan begint.. Als we hem in ons bed laten slapen doe ik ook geen oog dicht.. what to do?quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:00 schreef FlyingFish het volgende:
O pakt geen enkele speen (vorige week toch nog geprobeerd) dus daar kan ik eigenlijk niet over meepraten. Ik vind het wel een flink verschil. Zolang de achterkant ervan nog niet in de mond past zou ik het gewoon bij de kleine houden als ze die fijn vindt. Een tepel wordt ook niet opeens groter na 6 maanden...
Hetzelfde hier, N. heeft nooit een speen gehad. Alleen slaapt zij wel bij ons in bed, want ik heb er geen last vanquote:Op vrijdag 1 april 2016 09:02 schreef bloes85 het volgende:
[..]
M. is nu ruim 4 maanden en hij heeft eigenlijk nooit interesse gehad in de speen. Waar we wel een beetje mee worstelen is dat hij 's nachts tegenwoordig weer een aantal keer wakker wordt. Ik leg hem dan aan de borst, hij valt dan weer heel snel in slaap, maar zodra hij zijn eigen bed raakt wordt hij weer wakker, waardoor het hele riedeltje weer van vooraf aan begint.. Als we hem in ons bed laten slapen doe ik ook geen oog dicht.. what to do?
Aiquote:Op vrijdag 1 april 2016 10:06 schreef pinquit het volgende:
Pff ik heb een assholebaby vandaaghij heeft een nieuwe gilkrijs, die hij opzet als hij het ergens niet mee eens is. Bijv. als hij naar bed moet, honger heeft, zijn doel niet naar hém toe komt, enzovoorts. Klinkt echt als kindermishandeling
Deze jongen neem ik nevernooitniet mee naar de supermarkt![]()
![]()
Ik ga snel een drager bestellen (yayy kinderbijslag!)
+1 op de gilkrijs. Werkelijk, alsof je hem weglegt op een spijkerbedje. Zal wel een bijwerking zijn van het stem-ontdekken, kraaigilletjes zijn momenteel ook helemaal tha bomb. Maar die zijn wel schattig. En alweer een half jaar Pinq, wow hé!quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:06 schreef pinquit het volgende:
Pff ik heb een assholebaby vandaaghij heeft een nieuwe gilkrijs, die hij opzet als hij het ergens niet mee eens is. Bijv. als hij naar bed moet, honger heeft, zijn doel niet naar hém toe komt, enzovoorts. Klinkt echt als kindermishandeling
Deze jongen neem ik nevernooitniet mee naar de supermarkt![]()
![]()
Ik ga snel een drager bestellen (yayy kinderbijslag!)
O werd rustig van op mijn pink sabbelen, en toen hij eenmaal controle had over zijn handjes werd het zijn eigen duim en die gaat er nu nog steeds in als hij moe is of even de kat uit de boom wil kijken. Maar goed, dat is uiteindelijk nog moeilijker afleren dan een speen. Enige voordeel is dat hij deze altijd zelf makkelijk kan vinden en altijd bij zich heeft, zoals in het zwembad.quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:02 schreef bloes85 het volgende:
[..]
M. is nu ruim 4 maanden en hij heeft eigenlijk nooit interesse gehad in de speen. Waar we wel een beetje mee worstelen is dat hij 's nachts tegenwoordig weer een aantal keer wakker wordt. Ik leg hem dan aan de borst, hij valt dan weer heel snel in slaap, maar zodra hij zijn eigen bed raakt wordt hij weer wakker, waardoor het hele riedeltje weer van vooraf aan begint.. Als we hem in ons bed laten slapen doe ik ook geen oog dicht.. what to do?
Is een MAM speen. Die ik net gekocht heb zijn glow in the dark, dat leek me wel handig.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:01 schreef JantinaGr het volgende:
Woow LuDann. Welk merk speen is dat dan?
Hier nu ook 6+ maanden spenen gehaald, van Avent. Maar dat verschil is niet zo enorm. Mijn dochter van 5 maanden krijgt het nu steeds vaker voor elkaar om haar onderlip over de 0 - 6 maanden speen te wrappen
Goed punt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 22:00 schreef FlyingFish het volgende:
O pakt geen enkele speen (vorige week toch nog geprobeerd) dus daar kan ik eigenlijk niet over meepraten. Ik vind het wel een flink verschil. Zolang de achterkant ervan nog niet in de mond past zou ik het gewoon bij de kleine houden als ze die fijn vindt. Een tepel wordt ook niet opeens groter na 6 maanden...
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:32 schreef Krisvc het volgende:
Ik was een beetje blond vanochtend. Ik begreep maar niet waarom L. vanochtend zo ongelofelijk irritant bleef doen en maar aan het huilen was en geen seconde alleen kon zijn zonder stervende zwaan.
Maar toen ik erachter kwam dat het kind gewoon honger had kon ik het ineens begrijpen.Tiet erin en ze was weer het leukste kind ever.
Nou ja, toch. Kreeg een beetje de indruk dat het nut van grotere spenen niet werd gezien.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:57 schreef Estrys het volgende:
Dat gaat trouwens niet zo in 1 keer die spenen doorbijten, die grotere althans. Daar moet je best wel even op kauwen is mijn ervaring.![]()
Ik lees een boekje buiten. Heerlijk. A slaap in de wagen. Wat een leven mensen. Maandag weer aan de bak. Nu nog even genieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2016 15:13:05 ]
Nee het heeft zeker nutquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ja, toch. Kreeg een beetje de indruk dat het nut van grotere spenen niet werd gezien.![]()
Lekker weer hm. Kleuter buiten, baby net wakker. Zo es stukje wandelen.
We waren nu bij de J.an & A.lleman op de P.aardenmarkt. Was erg leuk! Bedoel jij de W.iskids of de S.chatkist? Die zitten allebei vlakbij de ijssalon... Ik wilde bij de S.chatkist gaan kijken, maar ze mailen niet terug...quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:45 schreef Aerenia het volgende:
Wat lief Razz![]()
Gefeliciteerd met de 0,5 jaar-mijlpaal pinq!
Beterschap N. en minion
Bij welk kdv ben je wezen kijken Saskia? Bij de opvang waar A naartoe gaat (vlakbij die ijssalon waar je in de zomer vaak was) hebben ze op de woensdagen en vrijdagen nog plek zag ik gister!
Bijna weekend en lekker genieten van het mooie weer! Kan mijn A'tje eindelijk ook eens zonder muts naar buiten (want haar groeit langzaam...veel te langzaam)
Oh Razz wat heb jij twee prachtige kindjesquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:12 schreef Razztwizzle het volgende:
*even weggehaald ivm foto niet willen quoten*
Het zijn verticale groepen en er zijn lang niet altijd ook 12 kinderen aanwezig terwijl ze wel altijd met zijn tweeën zijnquote:Op vrijdag 1 april 2016 17:47 schreef LuDann het volgende:
2 leidsters op 12 kindjes, dat moeten er 3 zijn toch?
Positieve benadering.. Als ie echt zo overprikkelt raakt overdag dan lijkt het me voor hem misschien juist fijn om echt even goed te kunnen slapen in z'n wiegjequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, zonder bijgelezen te zijn; ik vrees dat we hier morgen toch gaan beginnen met een soort slaaptraining![]()
S is 's ochtends best zen, maar volgens mij raakt hij gedurende de dag echt overprikkeld (jeukwoord). Hij valt steeds in slaap aan de borst, waar ik m dan maar hou omdat hij in bed accuut wakker wordt. Maar het zijn hazeslaapjes want grote zus zit constant aan m, of ik moet iets met haar doen waardoor ik op moet staan. En dan rust hij dus niet voldoende uit (zelfde als ik thuis de draagdoek pak), en gaat hij steeds meer huilen. En 's nachts is ie dan weer helemaal zen.
Ik haat het echt, maar ik ga m morgen dus in zn wieg boven leggen, en mezelf een aantal minuten geven. En mn vriend is er morgen gelukkig ook bij.
Bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |