abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:31:16 #126
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161071068
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ze volgens mij al jaren bezet is?
O? Toch grappig dat mensen denken vanalles over mij te weten.
pi_161071076
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is een zij.

Nee dat niet, maar je kan inmiddels wel nieuwe contacten hebben opgedaan waar je nu in je leven meer aan hebt dan een klasgenoot die je 3x per jaar ziet.
Niet iedereen laat een winst/verlies berekening los op kennissen / vrienden en laat ze vallen wanneer het niet meer winstgevend is.
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:31:47 #128
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161071078
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hou gewoon op met staren, naar wie dan ook.
En dat is dus wat ik bedoelde met mijn bericht over dat gestaar
pi_161071089
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:29 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Precies. Ik vraag op dat moment iets omdat ik geen idee heb waarom een voor mij vreemde vent mij zit aan te staren alsof ik van mars kom. Dat en verder niets meer of minder dan dat
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Met deze conversatie over dit voorbeeld en jouw reacties laat je precies zien waarom je creepy overkomt en men geen contact met je zal zoeken. Nooit. Je geeft zulke enge, nare, onsympathieke signalen af met dut alles dat iedereen je alleen zal willen mijden. Echt, alle haren gaan overeind staan van weerzin.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:54 schreef Koral het volgende:
Volgens mij is de oorzaak van ASS een neuro-biologische. Daar waar de hersendelen van mensen zonder ASS samenwerken om alle informatie die via verschillende zintuigen binnenkomt een betekenis te geven, is dat voor mensen met ASS niet zo.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161071107
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

1. Wil ik dat wel?
2. De kans bestaat dat diegene dus inmiddels zich aangesloten heeft bij dat groepje van morgen (nieuwe contacten opgedaan) dus mij niet (meer) nodig heeft.
Ik denk dat jij dat diep van binnen wilt ja. Lekker gezellig in een kroeg met wat vrienden. Maar die stap daar naartoe vind je gewoon hartstikke eng. Heb ik het heel erg verkeerd?
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook dan zal je moeten blijven investeren.
Uiteraard, maar die moeilijke eerste stap is gezet. Tevens is het een bevestiging dat hij aardig gevonden wordt.
pi_161071133
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:32 schreef Koral het volgende:

[..]

[..]

En daarom blijft professionele hulp de enige manier om TS te helpen. Ware het niet dat hij stronteigenwijs is.
pi_161071135
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:31 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

O? Toch grappig dat mensen denken vanalles over mij te weten.
Wacht wat
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:35:03 #133
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161071154
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wacht wat
Hmm?
pi_161071165
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:35 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Hmm?
Jij bent de persoon naar wie hij staarde?
pi_161071166
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

En daarom blijft professionele hulp de enige manier om TS te helpen. Ware het niet dat hij stronteigenwijs is.
Als jij niet de impact van je stoornis in elke handeling, waarneming of gedachte herkent, valt er niets te erkennen.
  Moderator donderdag 31 maart 2016 @ 12:35:55 #136
5428 crew  miss_sly
pi_161071172
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:32 schreef Koral het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja, dus zal hij niet moeten denken dat wat hij doet wel ok is en kan, ala er zo vaak wordt gezegd dat dat niet ok is. En moet hij zichzelf aanpakken op basis van de input van anderen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_161071190
Oh sorry, ik haalde even wat dingen door elkaar. :')
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:37:20 #138
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161071203
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij bent de persoon naar wie hij staarde?
Nee dat lijkt me niet dus er zijn meer Deezertjes die als een creep naar willekeurige mensen staren
pi_161071237
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind je hem niet leuk in de omgang dan? Je wilde toch iemand om dingen mee te doen?

[..]

Iemand nodig hebben is toch niet de enige drijfveer om met iemand om te gaan.
Hij heeft iemand nodig die hem kan vertellen hoe hij signalen kan interpreteren zodat hij weet of het gepast is contact te maken of niet. Doordat hij dit niet zelf kan worden prikkels hem te groot en slaat hij dicht en blijft hij staren, cq bedenken hoe hij het contact maken aan kan pakken.
pi_161071270
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:39 schreef Koral het volgende:

[..]

Hij heeft iemand nodig die hem kan vertellen hoe hij signalen kan interpreteren zodat hij weet of het gepast is contact te maken of niet. Doordat hij dit niet zelf kan worden prikkels hem te groot en slaat hij dicht en blijft hij staren, cq bedenken hoe hij het contact maken aan kan pakken.
Dan is het goed om zichzelf daar bewust van te maken zodat hij het staren kan afleren.
pi_161071276
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dus zal hij niet moeten denken dat wat hij doet wel ok is en kan, ala er zo vaak wordt gezegd dat dat niet ok is. En moet hij zichzelf aanpakken op basis van de input van anderen.
Tja als het je te veel wordt, heb je een focus op jezelf en mis je hoe anderen het ervaren? Maakt het niet acceptabel maar hopelijk wel meer begrijpelijk voor de persoon die dat ongemak moet ervaren.
pi_161071287
quote:

[..]

En verwachtingen bijstellen. Kan best dat er morgen gewoon 90% stilte was want werken aan scriptie, en die 10% talk/stilheid ook niet echt boeiend was. En alvast rekening houden dat dat groepje er morgen niet hoeft te zijn, dus enkel die klasgenoot (dat staat sowieso vast).
pi_161071329
Als mijn doel flirten/daten is heb ik het liefst dat iemand recht voor mijn neus staat te tongen met een andere jongen zodat ik weet dat ik er niks (meer) van hoef te verwachten of geen aandacht/tijd meer aan hoef te besteden.
pi_161071335
quote:

[..]

Ik heb het hem ook verteld, eerst gewoon iets korts zeggen en kijken wat voor reactie je daarop krijgt.

Maar dat heeft hij genegeerd en dus zit hij alsnog zelf na te denken.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_161071350
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En verwachtingen bijstellen. Kan best dat er morgen gewoon 90% stilte was want werken aan scriptie, en die 10% talk/stilheid ook niet echt boeiend was. En alvast rekening houden dat dat groepje er morgen niet hoeft te zijn, dus enkel die klasgenoot (dat staat sowieso vast).
Het zou je helpen als je dat dichtslaan niet associeert met rust/ veiligheid maar met isoleren van jezelf.

Je hebt een coach of een trainer nodig. Net zoals je op school je hersenen traint kun je dit ook leren. Helaas noemen ze dit soort trainers vaak therapeuten of psychologen ;)
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:45:43 #146
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161071358
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:43 schreef Deezertje het volgende:
Als mijn doel flirten/daten is heb ik het liefst dat iemand recht voor mijn neus staat te tongen met een andere jongen zodat ik weet dat ik er niks (meer) van hoef te verwachten of geen aandacht/tijd meer aan hoef te besteden.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat iemand geen relatie heeft maar gewoon geen zin heeft in JOU he.
pi_161071375
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:45 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat iemand geen relatie heeft maar gewoon geen zin heeft in JOU he.
Nee, maar net zo goed dat niet alles is wat het lijkt. Gisteren zag ik echt een lelijke zware jongen (sorry) met een hele knappe slanke meid. Eerst dacht ik broer/zus, maar toen werden ze wel heel intiem.. Dus er bestaat niet iets als: je krijgt alleen een relatie als je knap, rijk, succesvol bent.
pi_161071376
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:43 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Ik heb het hem ook verteld, eerst gewoon iets korts zeggen en kijken wat voor reactie je daarop krijgt.

Maar dat heeft hij genegeerd en dus zit hij alsnog zelf na te denken.
Omdat hij al dicht slaat van iets korts zeggen misschien? Omdat hij te vaak de plank heeft misgeslagen bij een mogelijke reactie. Ontvluchting van mogelijke awkward momenten. Had allemaal niet gehoeven als hij eerder beseft hoevaak zijn 'weeffouten' hem daadwerkelijk parten spelen.
pi_161071381
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:45 schreef Koral het volgende:

[..]

Het zou je helpen als je dat dichtslaan niet associeert met rust/ veiligheid maar met isoleren van jezelf.

Je hebt een coach of een trainer nodig. Net zoals je op school je hersenen traint kun je dit ook leren. Helaas noemen ze dit soort trainers vaak therapeuten of psychologen ;)
Inderdaad. Wij kunnen wel voor hem nadenken maar daar gaat hij niet door nadenken. Wat Deezer nodig heeft is iemand die hem leert nadenken en dat kunnen wij niet doen voor hem.

Derhalve is deze reeks doelloos en blijft hetzelfde steeds maar herhaald worden.
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:49:24 #150
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161071411
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar net zo goed dat niet alles is wat het lijkt. Gisteren zag ik echt een lelijke zware jongen (sorry) met een hele knappe slanke meid. Eerst dacht ik broer/zus, maar toen werden ze wel heel intiem.. Dus er bestaat niet iets als: je krijgt alleen een relatie als je knap, rijk, succesvol bent.
Dat klopt, zijn andere dingen veel belangrijker dan uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')