Of:quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aardige gozer (uitstraling kan je niet aflezen wat/hoe ik denk/ben)maar oogt beetje onzeker.
Ik bedoel dat je je aannames en gedachten en observaties eens kritisch onder de loep zou moeten nemen. Of door iemand tegen het licht laten houden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar dit neem ik gewoon waar. Als iemand mij aankijkt ziet ie ook zoals ik op dat moment eruit zie toch?
Ja dat is meerdere malen bevestigd. Echt, van de buitenkant ben ik net zo 'normaal' als iemand anders.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Klopt het beeld wat je schetst van jezelf met het beeld wat anderen van je hebben? Is wel eens aan jou gezegd dat je een aardige gozer bent, maar dat je onzeker bent. Als ik af moet gaan op je posts en topics, dan zou mijn beeld van jou anders zijn.
Ik kijk naar veel, maar daar eigenlijk niet naarquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Of:
"die engerd die de hele tijd naar m'n tieten zit te staren"..
Toch lopen mensen voor je weg of negeren ze je. Waarom is dat?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat is meerdere malen bevestigd. Echt, van de buitenkant ben ik net zo 'normaal' als iemand anders.
Dat komt door het onzekere, ze willen iemand die zelfverzekerd isquote:Op donderdag 31 maart 2016 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toch lopen mensen voor je weg of negeren ze je. Waarom is dat?
Stimuleer het hem nou niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:02 schreef Bananenpap het volgende:
Weet je wel zeker dat je op vrouwen valt eigenlijk?
100%quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:02 schreef Bananenpap het volgende:
Weet je wel zeker dat je op vrouwen valt eigenlijk?
Ze willen iemand die niet 2 uur lang creepy naar ze heeft zitten staren.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat komt door het onzekere, ze willen iemand die zelfverzekerd is
En hoe kan je zelfverzekerder worden, denk je?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom is een vriendschap met een jongen/man dan zo moeilijk voor je? Daar zou je die druk van afwijzing niet mee moeten hebben dan.quote:
Omdat ik daar minder/geen behoefte aan heb.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:05 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom is een vriendschap met een jongen/man dan zo moeilijk voor je? Daar zou je die druk van afwijzing niet mee moeten hebben dan.
Waarom zeur je dan dat je geen aansluiting hebt?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik daar minder/geen behoefte aan heb.
Mensen in het algemeen interesseren hem niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:05 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom is een vriendschap met een jongen/man dan zo moeilijk voor je? Daar zou je die druk van afwijzing niet mee moeten hebben dan.
Je hebt hier godver al 12 topics dat je geen aansluiting kunt vinden, the fuck?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik daar minder/geen behoefte aan heb.
Het moeten vrouwen zijn... waar die met z'n hand in het broekje kan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je hebt hier godver al 12 topics dat je geen aansluiting kunt vinden, the fuck?
Hij wilde wel met jou meeten, dus zijn leven hangt nu van jou af.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je hebt hier godver al 12 topics dat je geen aansluiting kunt vinden, the fuck?
Ik waarschuw wel alvast: ik heb van die hippe gaten in mijn broek en doe aan alcohol/drugs.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij wilde wel met jou meeten, dus zijn leven hangt nu van jou af.
Ook als er enkel mannen komen?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:11 schreef Deezertje het volgende:
Morgenmiddag/avond meeten rondom 024/6? DM!
Waarom rondom 024/6?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:11 schreef Deezertje het volgende:
Morgenmiddag/avond meeten rondom 024/6? DM!
quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ze willen iemand die niet 2 uur lang creepy naar ze heeft zitten staren.
Het onzekere kan een rol spelen, maar wat GekkeGerrit en Wh00pWh00p zeggen komt veel dichter bij de waarheid. Ik wil er nog aan toevoegen dat mensen kunnen voelen wanneer je niet oprecht ben en wanneer je steeds mensen benadert met een bedoeling.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:08 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Het moeten vrouwen zijn... waar die met z'n hand in het broekje kan.
De rest boeit hem allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |