Zwelgggggg.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:46 schreef Deezertje het volgende:
Hoe je met 17 miljoen Medelanders je toch alleen kunt voelen.
Neuh, erg slowchatterig en pseudo-gezellig. De kant die we niet opgaan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:
Vond 'm wel zo toepasselijk eigenlijk.
Wat ik me al eventjes afvraag, die vrouw in je UI, is dat je droomvrouw? En waarom dan wel?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Schrijf een korte OP met je hoofdvraag/stelling!?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat ik mij nou afvraag: hoe lees jij nou zo'n post van Koral dat je zo reageert?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vorige week zag ik bij Pauw een mooie discussie. Zo'n man was ook autistisch. Toen de moord op Fortuyn bekend was zei hij meteen 'ik heb een alibi! Ik was het niet!' waar andere mensen eerst roepen dat het zo erg is etc. Zijn autisme zat hem in dat hij altijd vanuit zichzelf dacht, geen schaamte kende. Stukje herkenning voor mij helaas.
Ik vraag me wel meer af.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat ik mij nou afvraag: hoe lees jij nou zo'n post van Koral dat je zo reageert?
Nah, best akward weer. Uurtje later dan normaal wezen sporten. Meid die ik al vaker ben tegengekomen in de fitness en ook mee gesproken paar meer was er. Meteen oogcontact en krijg weer zo'n neppe glimlach van dat we allebei weten dat we er zijn. Ze was met een vriendin bezig, dus ik ga uit haar zicht mijn eigen ding doen. Na een minuut of 20 staat ze achter mij te sporten. Via raam oogcontact maar zeggen niks omdat het nog best druk was en ze niet direct langs mij stond. Op een gegeven moment gaat ze naar de andere verdieping en hebben we dus weer geen woord gesprokenquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:42 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet wat ik bij 'staaltje Opel' moet voorstellen en in hoeverre het aansluit bij je problemen, maar vertel.
Emma? Lekker nuchter is zequote:Op woensdag 30 maart 2016 20:59 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Wat ik me al eventjes afvraag, die vrouw in je UI, is dat je droomvrouw? En waarom dan wel?
Oké.quote:Op woensdag 30 maart 2016 23:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, best akward weer. Uurtje later dan normaal wezen sporten. Meid die ik al vaker ben tegengekomen in de fitness en ook mee gesproken paar meer was er. Meteen oogcontact en krijg weer zo'n neppe glimlach van dat we allebei weten dat we er zijn. Ze was met een vriendin bezig, dus ik ga uit haar zicht mijn eigen ding doen. Na een minuut of 20 staat ze achter mij te sporten. Via raam oogcontact maar zeggen niks omdat het nog best druk was en ze niet direct langs mij stond. Op een gegeven moment gaat ze naar de andere verdieping en hebben we dus weer geen woord gesprokenohja dit was die meid die toen na een paar gesprekken die ze zelf was begonnen, vroeg wanneer ik er meestal was en daarna nooit meer heb gezien en ze geen antwoord terug gaf op wanneer zij er was
Niet meer als een creep staren zou een begin zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2016 06:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké.
Heb je een oplossing hoe je het gaat aanpakken voor de volgende keer zodat het niet awkward wordt?
Bedankt voor het verpesten van mijn poging om hem te laten zelfreflecteren.quote:Op donderdag 31 maart 2016 06:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet meer als een creep staren zou een begin zijn.
Alsof je er een inhoudelijke reactie op had gekregen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn poging om hem te laten zelfreflecteren.
Mijn ervaring is dat als je iets van/over D. vraagt/zegt, dat hij het tegenovergestelde doet/zegt. Dus laten we hopen dat ik nu toch een inhoudelijke reactie krijg.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof je er een inhoudelijke reactie op had gekregen.
We staarden allebei en begonnen geen gesprek. Waarschijnlijk zoek ik er weer te veel achter. Kom haar ook weleens tegen in de UB dus misschien is dat nog een optie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 06:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké.
Heb je een oplossing hoe je het gaat aanpakken voor de volgende keer zodat het niet awkward wordt?
Wat in deze zin is de "oplossing" waar Etsu naar vroeg?quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We staarden allebei en begonnen geen gesprek. Waarschijnlijk zoek ik er weer te veel achter. Kom haar ook weleens tegen in de UB dus misschien is dat nog een optie.
Ik kan wel roepen gewoon mijn bek opentrekken, maar we weten allebei hoe dat gaat in het echtquote:Op donderdag 31 maart 2016 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat in deze zin is de "oplossing" waar Etsu naar vroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |