abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161058217
Hoe je met 17 miljoen Medelanders je toch alleen kunt voelen.
  woensdag 30 maart 2016 @ 20:47:41 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161058304
Correcte TT teruggezet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161058338
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:46 schreef Deezertje het volgende:
Hoe je met 17 miljoen Medelanders je toch alleen kunt voelen.
Zwelgggggg.

Het gaat van kwaad tot erger hier.
pi_161058461
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:47 schreef Copycat het volgende:
Correcte TT teruggezet.
Vond 'm wel zo toepasselijk eigenlijk.
  woensdag 30 maart 2016 @ 20:51:48 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161058511
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:50 schreef Deezertje het volgende:

Neuh, erg slowchatterig en pseudo-gezellig. De kant die we niet opgaan.
  woensdag 30 maart 2016 @ 20:57:35 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161058747
Als je niets hebt toe te voegen, kun je net zo goed wegblijven.
pi_161058847
quote:

[..]

Wat ik me al eventjes afvraag, die vrouw in je UI, is dat je droomvrouw? En waarom dan wel?
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_161059263
quote:

[..]

Schrijf een korte OP met je hoofdvraag/stelling!?
pi_161059450
Ga trouwens NAAST dat je naar die psygoloog gaat eens naar een meetup. In de grote Internationale steden zijn er hier veel van Ook kun je er daar veel mensen ontmoeten. Het is dus ook handig voor vakanties.

Bij jouw in de buurt heb je deze.
http://www.meetup.com/dutch-195/

Wanneer je naar een meetup gaat is het netjes je eerst aan te melden met een RSVP. Een duidelijke foto bij je profiel is ook handig. De meeste mensen komen iets later als de begin tijd. Wanneer je zelf de eerste bent die er is, kies je een geschikte tafel uit bijvoorkeur in het zicht van de ingang en die bij de groepsgrote hoort. In het commentaar van de meetup. Zeg je vervolgens iets als: "Hi I am already there, I sit on the round table near the toilets and wear a green shirt"
Vervolgens koop je gewoon een drankje en kijk je even hoe de kroeg eruit ziet en doe je wat op je smartphone tot de volgende mensen komen.

Wanneer je de mensen ontmoet is het netjes om een handje te geven en je voor te stellen en te vertellen wat je doet. In jouw geval ben je dus een student journalistiek die aan zijn scriptie werkt.

Ga hier trouwens alleen heen voor offline contacten. Ook al zijn vrouwen daar alleen dan betekend dat niet dat ze opzoek zijn naar een relatie. Ze hebben soms zelfs een relatie.

Wees a.u.b. aardig voor die mensen. Ook al ken ik die mensen niet,ik hoop dat je geen rare dingen gaat doen. Gezien je ASS, heb ik er maar een paar dingen bij gezet die ik er normaal niet bij zou zetten.
pi_161061308
Goede tip van Arduino.

Heb even bijgelezen en men.... 8)7 8)7

Wbt de psycholoog. Weinig input is ook weinig output, dus als jij niet bereid bent om ECHT eerlijk te zijn en te reflecteren en daarnaar te handelen, kan ook de beste psycholoog je niet helpen. Dat heeft voor jou op dit moment dus nul zin. (Heb deze fout zelf ook gemaakt in het verleden)
pi_161062803
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vorige week zag ik bij Pauw een mooie discussie. Zo'n man was ook autistisch. Toen de moord op Fortuyn bekend was zei hij meteen 'ik heb een alibi! Ik was het niet!' waar andere mensen eerst roepen dat het zo erg is etc. Zijn autisme zat hem in dat hij altijd vanuit zichzelf dacht, geen schaamte kende. Stukje herkenning voor mij helaas.
Wat ik mij nou afvraag: hoe lees jij nou zo'n post van Koral dat je zo reageert?
pi_161063024
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:32 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat ik mij nou afvraag: hoe lees jij nou zo'n post van Koral dat je zo reageert?
Ik vraag me wel meer af.
pi_161063028
Thanks voor de tips! Zit nu mobiel.
Sterk staaltje Opel weer net in de sportschool btw :') straks wel verhaal als er behoefte aan is.
pi_161063065
Ik weet niet wat ik bij 'staaltje Opel' moet voorstellen en in hoeverre het aansluit bij je problemen, maar vertel.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2016 22:43:06 ]
pi_161064880
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:42 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet wat ik bij 'staaltje Opel' moet voorstellen en in hoeverre het aansluit bij je problemen, maar vertel.
Nah, best akward weer. Uurtje later dan normaal wezen sporten. Meid die ik al vaker ben tegengekomen in de fitness en ook mee gesproken paar meer was er. Meteen oogcontact en krijg weer zo'n neppe glimlach van dat we allebei weten dat we er zijn. Ze was met een vriendin bezig, dus ik ga uit haar zicht mijn eigen ding doen. Na een minuut of 20 staat ze achter mij te sporten. Via raam oogcontact maar zeggen niks omdat het nog best druk was en ze niet direct langs mij stond. Op een gegeven moment gaat ze naar de andere verdieping en hebben we dus weer geen woord gesproken :') ohja dit was die meid die toen na een paar gesprekken die ze zelf was begonnen, vroeg wanneer ik er meestal was en daarna nooit meer heb gezien en ze geen antwoord terug gaf op wanneer zij er was :')
pi_161064908
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:59 schreef misterxvany het volgende:

[..]

Wat ik me al eventjes afvraag, die vrouw in je UI, is dat je droomvrouw? En waarom dan wel?
Emma? Lekker nuchter is ze :) maar beetje onbereikbaar verder. Anna Kendrick is meer mijn type qua uiterlijk (zoet!).
  donderdag 31 maart 2016 @ 00:27:27 #17
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_161065524
Hoe weet je dat ze 'lekker nuchter' is? Je kent haar niet.
Verder snap ik nog steeds niet waarom JIJ haar dan niet gewoon aanspreekt, JIJ wil toch contact?

En verder vind ik al die mensen die steeds roepen 'slotje' 'Deezer mag niet meer posten' nog irritanter dan Deezer zelf. Wat doe je dan in het topic als het je zo tegen staat
pi_161066669
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 23:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nah, best akward weer. Uurtje later dan normaal wezen sporten. Meid die ik al vaker ben tegengekomen in de fitness en ook mee gesproken paar meer was er. Meteen oogcontact en krijg weer zo'n neppe glimlach van dat we allebei weten dat we er zijn. Ze was met een vriendin bezig, dus ik ga uit haar zicht mijn eigen ding doen. Na een minuut of 20 staat ze achter mij te sporten. Via raam oogcontact maar zeggen niks omdat het nog best druk was en ze niet direct langs mij stond. Op een gegeven moment gaat ze naar de andere verdieping en hebben we dus weer geen woord gesproken :') ohja dit was die meid die toen na een paar gesprekken die ze zelf was begonnen, vroeg wanneer ik er meestal was en daarna nooit meer heb gezien en ze geen antwoord terug gaf op wanneer zij er was :')
Oké.
Heb je een oplossing hoe je het gaat aanpakken voor de volgende keer zodat het niet awkward wordt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2016 06:34:05 ]
pi_161066722
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 06:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Oké.
Heb je een oplossing hoe je het gaat aanpakken voor de volgende keer zodat het niet awkward wordt?
Niet meer als een creep staren zou een begin zijn.
pi_161066755
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 06:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Niet meer als een creep staren zou een begin zijn.
Bedankt voor het verpesten van mijn poging om hem te laten zelfreflecteren.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2016 07:07:21 ]
pi_161066777
quote:
9s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:06 schreef Etsu het volgende:

[..]

Bedankt voor het verpesten van mijn poging om hem te laten zelfreflecteren.
Alsof je er een inhoudelijke reactie op had gekregen.
pi_161066959
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 07:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Alsof je er een inhoudelijke reactie op had gekregen.
Mijn ervaring is dat als je iets van/over D. vraagt/zegt, dat hij het tegenovergestelde doet/zegt. Dus laten we hopen dat ik nu toch een inhoudelijke reactie krijg.

Good job, mattie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2016 08:08:58 ]
pi_161067127
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 06:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Oké.
We staarden allebei en begonnen geen gesprek. Waarschijnlijk zoek ik er weer te veel achter. Kom haar ook weleens tegen in de UB dus misschien is dat nog een optie.
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:36:22 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161067146
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

We staarden allebei en begonnen geen gesprek. Waarschijnlijk zoek ik er weer te veel achter. Kom haar ook weleens tegen in de UB dus misschien is dat nog een optie.
Wat in deze zin is de "oplossing" waar Etsu naar vroeg?
pi_161067215
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat in deze zin is de "oplossing" waar Etsu naar vroeg?
Ik kan wel roepen gewoon mijn bek opentrekken, maar we weten allebei hoe dat gaat in het echt :') morgen samen aan studie werken met klasgenoot, enkel dat. Geen verwachtingen. Dus is al iets van sociaal contact.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')