quote:
Mja, is wel kut jaquote:
Ahh, ja dat is heel irritant.. hopelijk snel weg?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nee is irritantOok de hele tijd zo`n gevoel alsof er een brok in je keel zit
Nopequote:Op woensdag 30 maart 2016 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, is wel kut ja
Hoe oud is ze nu?
[..]
Ahh, ja dat is heel irritant.. hopelijk snel weg?
Oh, kuttekeequote:Op woensdag 30 maart 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NopeHeb het al dagen. Mja. Geen idee wat het is
![]()
Misschien ontsteking ofzo
600quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack, hoeveel kreeg jij ook alweer terug van belasting?
Ruilen?quote:
Ah, nou dat is wel leuk ja. Gaan ze wat meer doen hequote:
Helemaal wit???quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
help iemand heeft een papier in mijn brievenbus gedaan
zonder tekst het is leeg
is dit een waatschuwingbrief
Dat is niet de beste deal die ik kan maken.quote:
Avondje GoT kijken, 100 euroquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet de beste deal die ik kan maken.
Dan moet je toch iets meer bieden.
nou lopen gaat nog niet echtquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Ah, nou dat is wel leuk ja. Gaan ze wat meer doen he.
Maar euh, hoe vaak zie jij haar? Mn neefje is ook van rond die leeftijd maar die herkent mij niet hoor![]()
![]()
Is dat zo duur ja?quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Maar als je die piercing wil betalen dan mag je mee, helaas zijn pusseys niet echt je ding.
Ga je echt daar een piercing nemen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Maar als je die piercing wil betalen dan mag je mee, helaas zijn pusseys niet echt je ding.
Zou het best eens willen zienquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Misschien als je ooit een kind krijgt kun je je bevalling ook zo laten sponsorenquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Nee, 50 - 100 oidquote:
Ooooh, ja dat scheelt welquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou lopen gaat nog niet echt
Euh, verschilt heel erg. En weet niet of ze mij echt herkent. Ik heb altijd wel het idee dat ze aanvoelt dat het wel goed zit, en geen volsalgen onbekende. Maar echt herkennen? Nee denk het niet.
En als ik dr zie zie ik haar vaak wel heel intensief, vaak en lang elke keer.
Ik weet het nog niet zeker, maar niet perse door de plek maar omdat je dan geen strakke broeken mag dragen enzo en die draag ik veelquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga je echt daar een piercing nemen?
Ik zou echt doodsbang zijn.
hahahahaahhaquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien als je ooit een kind krijgt kun je je bevalling ook zo laten sponsoren
Goedkoper dan meeste tats dus.quote:Op woensdag 30 maart 2016 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, 50 - 100 oid
[..]
Ooooh, ja dat scheelt wel.
En dat goed zitten, ja dat denk ik ook wel. Ook door hoe je familie doet enzo als jij je zusje oppakt.
Hahahaha, lopen is zo schattig als ze dat leren. Is ze er wel mee bezig?Ach komt vanzelf, en dan ben je soms blij dat ze nu nog niet kan lopen
![]()
Soms he, soms.. want natuurlijk ben je daar blij mee
[..]
Ik weet het nog niet zeker, maar niet perse door de plek maar omdat je dan geen strakke broeken mag dragen enzo en die draag ik veel![]()
![]()
Maar dat is eigenlijk wat me tegenhoudt..
Waarom vind je eng dan? Het gaat nergens doorheen ofzo he, niks door iets intiems. Ja, door je schaamheuveldingens.
[..]
hahahahaahha![]()
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goedkoper dan meeste tats dus.
Kan je zulke piercings net zo makkelijk verwijderen als een neuspiercing bijv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |