Nu dis je elkaar door naaktfotos te lekken op instagramquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was bij ons orde van de dag.
Anderen dissen
Was daar meester in.
Ja, dat is gewoon standaard ja. Maar jij wilde ook jong kinderen ofzo toch?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
23 bachelor
24 master (als ik die ga doen)
Ja nee, daar hou ik niet van hoorquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was bij ons orde van de dag.
Anderen dissen
Was daar meester in.
Is niet standaard , ik heb 3 jaar vertraging nu joh.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Ja, dat is gewoon standaard ja. Maar jij wilde ook jong kinderen ofzo toch?
Ach, daar zou ik nooit last van hebben gehad dan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu dis je elkaar door naaktfotos te lekken op instagram
Vertraging is nogal standaard Insoquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niet standaard , ik heb 3 jaar vertraging nu joh.
En dat alleen omdat ik toen heel veel middelbare school in 2 jaar heb gedaan.
Drie van die vmbo klas waar ik in zat maken nu we buit in eredivisiequote:Op woensdag 30 maart 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
Maar ja middelbare school tijd in Emmen, dna maak je niet zo bijzonder veel mee
Was allemaal relatief braaf
bron?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vertraging is nogal standaard Inso![]()
Bijna niemand doet in één keer de juiste opleiding.. en bijna iedereen heeft vertraging.
Serieus? 3? Dat is echt veelquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drie van die vmbo klas waar ik in zat maken nu we buit in eredivisie
Ben nu wel nieuwsgierig wiequote:Op woensdag 30 maart 2016 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allochtonen school in de randstad he.
Seks = slet?quote:
Whut?quote:
Ja, zoek maar.quote:
1tje heb ik wel eens genoemdquote:
Excelsior zekerquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1tje heb ik wel eens genoemd
en andere 2 moet je gewoon marrokanen gaan zoeken.
Wow zo serieus reagerenquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Seks = slet?
Oke, doe mij dan maar met alle liefde slet
[..]
Whut?
[..]
Ja, zoek maar.
Is er wel, je kunt gewoon gemiddeld aantal schooljaren opzoeken.
Wel vanaf hbo, mbo is het niet standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |