SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Dit jaar helemaal. Werkelijk alles is vooraf al ingevuld, wat ik snel zag op het oog.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis vooral dat er wat vermogen in het spel is, dan moet je er wel even naar gaan kijken
Ik ben maar 2x blijven zitten in m`n leven dus ik hoop dat dit ook niet te lang duurtquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben maar 2x blijven zitten in m`n leven dus ik hoop dat dit ook niet te lang duurt
de feyenoord tegen de excelsiorquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik blijf misschien ook zitten
1 mei is deadline om 110 paginas in te leveren en ik heb er 3
maar ik ga denk ik maar even me hardverdiende geld investeren
Nog 107 in een maandje. Moet lukkenquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik blijf misschien ook zitten
1 mei is deadline om 110 paginas in te leveren en ik heb er 3
maar ik ga denk ik maar even me hardverdiende geld investeren
Dan heb je het wel groot gespeeld. Hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:13 schreef Crack_ het volgende:
in de tweede terug geplaatst naar de eerste...
Boulimia he, ging allemaal gewoon kut.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb je het wel groot gespeeld. Hoe krijg je dat voor elkaar.
Haatte de schoolleiding ja.
Harde woordenquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:14 schreef Crack_ het volgende:
En die shit heb je altijd zo lang je leeft, blijf je niet zitten dan wordt je vast ooit ontslagen etc etc etc etc. Dat is het leven he
Heb je het nou tegen mij of?quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:14 schreef Crack_ het volgende:
En die shit heb je altijd zo lang je leeft, blijf je niet zitten dan wordt je vast ooit ontslagen etc etc etc etc. Dat is het leven he
Als dit nieuws is voor je heb je een prachtlevenquote:
Tegen iedereen die het wil horenquote:
Haha, maar goed dat het nu weer beter gaatquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:15 schreef Insomnia_ het volgende:
gymnasium>vmbo/havo>vmbo
toen stopte ik
Ik vond het toen het eenmaal weer goede kant op ging echt leuk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:19 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vond school altijd maar waardeloos
Ik niet. Nooit mijn ding geweest, nu ook nog niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond het toen het eenmaal weer goede kant op ging echt leuk.
No joke.
Gym -> Bachelor -> Master.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dit nieuws is voor je heb je een prachtleven![]()
[..]
Ja, weet je wat ik wel echt nadeel vindt eigenlijk als je het gewoon 'goed' doet.. dat je dan redelijk snel klaar bent vaakquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gym -> Bachelor -> Master.
Zonder omweg. Alleen tijdens Bachelor vertraging opgelopen door ziekte.
Beter toch. Had graag nu al master (bijna) binnen gehad hoor, lekker werkenquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, weet je wat ik wel echt nadeel vindt eigenlijk als je het gewoon 'goed' doet.. dat je dan redelijk snel klaar bent vaak.
no mangquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef Crack_ het volgende:
En ik ben echt fucking blij dat ik op middelbare op vmbo zat en niet op vwo. Echt![]()
![]()
Omdat vmbo gewoon echt leuk is, vwo kut.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter toch. Had graag nu al master (bijna) binnen gehad hoor, lekker werken
Ik ook, daarom. Hahahaha zo hard gelachenquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
no mang
vmbo was wel echt het idiootste jaar wat ik ooit heb meegemaakt
Het aantal mongolen en debiele incidenten dat ik heb meegemaakt in 1 jaar vmbo is vele malen groter dan 6 jaar gymquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:21 schreef Crack_ het volgende:
En ik ben echt fucking blij dat ik op middelbare op vmbo zat en niet op vwo. Echt![]()
![]()
Omdat vmbo gewoon echt leuk is, vwo kut.
23 bachelorquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:22 schreef Crack_ het volgende:
Hoe oud ben je als je klaar bent, als alles goed gaat?![]()
Ik heb in 1 jaar gym ook wel rare types gezienquote:Op woensdag 30 maart 2016 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het aantal mongolen en debiele incidenten dat ik heb meegemaakt in 1 jaar vmbo is vele malen groter dan 6 jaar gym
quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het aantal mongolen en debiele incidenten dat ik heb meegemaakt in 1 jaar vmbo is vele malen groter dan 6 jaar gym
Dat was bij ons orde van de dag.quote:Op woensdag 30 maart 2016 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
haha, nouja ik vind dingen kapot maken en schelden oid gewoon niet leuk, dat bedoel ik dan ook niet. Gebeurde bij ons gelukkig ook niet zo veel, maar gewoon die opmerkingen enzo dat je echt denkt 'WTF?!
'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |