Ja dat heb ik ook, maar er is ook zo'n knopje met een driehoek erop (volgens mij overal hetzelfde) en als je die inklikt kan je watt instellenquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:13 schreef Baas_bas het volgende:
ik heb mijn oven/magnetron combi al 5 jaar en ik heb geen idee hoeveel watt het is
ik weet niet eens hoe je het insteltIk doe meestal gewoon op de +1 knop drukken rechtsonder, dat is de ene om hem aan te zetten
Als het te koud is zet ik hem langer, als het te heet is zet ik hem volgende keer korter
ik weet niet hoe dat kanquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:15 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, maar er is ook zo'n knopje met een driehoek erop (volgens mij overal hetzelfde) en als je die inklikt kan je watt instellen
Lol, als je alleen het plusje kan gebruiken is het wel weggegooid geld jaquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:18 schreef Baas_bas het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijne
ik heb hem al fucking 5 of 6 jaar en ik doe er alleen maar +1 mee en de oven soms
is het weggegooid geld? dit ding is zeker vet duur of niet?
Ik weet niet eens hoe het werkt![]()
Geen idee of ik die hebquote:Op woensdag 30 maart 2016 18:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
Lol, als je alleen het plusje kan gebruiken is het wel weggegooid geld jaMisschien is de handleiding lezen wel handig?
hier heb je gebruiksaanwijzing http://www.sharp.nl/cps/r(...)roduct=R970W&cat=200quote:Op woensdag 30 maart 2016 18:22 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Geen idee of ik die heb
hij ziet er op dat plaatje ook veel mooier uit, je kan helemaal een kip selecteren en zo of patat of taart
misschien moet ik hem ook eens schoonmaken
gvd zeg wat heb ik dat ding verwaarloosd de afgelopen jaren
Ik doe altijd 800 (8 min.) + 700 (watt) is gelijk aan bijv. 600 (6 min.) + 900 (watt)quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:59 schreef RRuben het volgende:
Op de verpakking van mijn product staat dat het een paar minuten op 700 watt moet... Maar mijn kaolo magnetron heeft alleen maar 900 en 600 (en nog lager) watt![]()
Wat moet ik nu doen?!?!?!?!?!?
Het product moet 8 minuten op 700 watt, maar wordt dat nu 9 minuten op 600 watt? Of werkt dat niet zo?
gr gr
Kan je dat ook uitleggen aan mensen die het metrische stelsel hanteren?quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:11 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik doe altijd 800 (8 min.) + 700 (watt) is gelijk aan bijv. 600 (6 min.) + 900 (watt)
Kan echter niet altijd toegepast worden.
Ik ga dit nu testen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:25 schreef zovty het volgende:
Magnetron heeft maar 1 vast vermogen, in jouw geval dus 900 watt. De 600 watt wordt geleverd door de magnetron slechts voor 600/900 = 2/3 van de tijd aan te zetten. Je hoort hem waarschijnlijk ook wel klikken en stoppen met zoemen 1/3 van de tijd.
Dus dan kun je een ander wattage gewoon uitrekenen.
900W klinkt precies het zelfde als 90W dus niet liegen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:25 schreef zovty het volgende:
Magnetron heeft maar 1 vast vermogen, in jouw geval dus 900 watt. De 600 watt wordt geleverd door de magnetron slechts voor 600/900 = 2/3 van de tijd aan te zetten. Je hoort hem waarschijnlijk ook wel klikken en stoppen met zoemen 1/3 van de tijd.
Doe je gewoon 7/9 * 8 minuten, eitje toch?quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:59 schreef RRuben het volgende:
Op de verpakking van mijn product staat dat het een paar minuten op 700 watt moet... Maar mijn kaolo magnetron heeft alleen maar 900 en 600 (en nog lager) watt![]()
Wat moet ik nu doen?!?!?!?!?!?
Het product moet 8 minuten op 700 watt, maar wordt dat nu 9 minuten op 600 watt? Of werkt dat niet zo?
gr gr
Is dit serieus?quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:25 schreef zovty het volgende:
Met zo'n username moet ik je wel gelovenquote:Op woensdag 30 maart 2016 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe je gewoon 7/9 * 8 minuten, eitje toch?
En als het toch fout was en je ligt de hele nacht te kotsen, dan leer je tenminste wel heel snel hoe het niet moet
Mijn magnetron heeft niet eens een digitaal cijferdingetje, maar alleen maar een draaiknop die ergens in de laatste minuut al afslaat, dus zet ik hem 2 minuten langer dan ie zou moeten en haal ik de zooi er ongeveer op tijd weer uit, gaat altijd goed!
Of je soldeert gewoon een voltage regulator tussen de magnetron en het stopcontact zodat ie maar voor 7/9e aan stroom krijgtquote:
Net even gekeken, mijne is een Scholtes ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:54 schreef RRuben het volgende:
[..]
Met zo'n username moet ik je wel geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lichtje aan de binnenkant doet het ook nog, wiljekope?Nee g, ik heb een sicke Samsung combi magnetron helemaal nieuw voor een paar 10'tjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leef de leven
Alleen jammer dat de jouwe geen 700W doetquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:16 schreef RRuben het volgende:
[..]
Nee g, ik heb een sicke Samsung combi magnetron helemaal nieuw voor een paar 10'tjes
Precies!quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:18 schreef Piger het volgende:
700 watt/600 watt * 480 = aantal seconde op 600 watt.
Neem ik alleen wat energieverlies niet mee, maar dat zal weinig boeien.
Dat dat bestaatquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:39 schreef zovty het volgende:
https://www.microwavewatt.com/nederlands/
Jezusquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:39 schreef zovty het volgende:
https://www.microwavewatt.com/nederlands/
Magnetron is toch maar een paar tientjes en zijn aan de bovenkant meestal platquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:28 schreef tja77 het volgende:
Lastiger wordt het als je 2 porties tegelijk wilt bereiden.
No fatty...
Dan moet je 2 keer zo lang doen, dat weet ik welquote:Op woensdag 30 maart 2016 22:28 schreef tja77 het volgende:
No fatty...
Of je gooit beide magnetronmaaltijden eerst gezamelijk in een blender en daarna in je magnetron, heb je lekker magnetronstamppotjequote:Op woensdag 30 maart 2016 22:28 schreef tja77 het volgende:
No fatty...
Nee.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kan je dat ook uitleggen aan mensen die het metrische stelsel hanteren?
Welnee man.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:25 schreef zovty het volgende:
Je hoort hem waarschijnlijk ook wel klikken en stoppen met zoemen 1/3 van de tijd.
Dit doe ik inderdaad altijd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of je soldeert gewoon een voltage regulator tussen de magnetron en het stopcontact zodat ie maar voor 7/9e aan stroom krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |