Maar dat mag niet in de water!quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Serieus een boeteNormaal zeggen ze dat je het weg moet gooien ofzo.
Was niet eens in mijn woonplaatsquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:12 schreef Gary_Oak het volgende:
TS is de lokale alcoholistische zwerver die elke dag op hetzelfde bankje zijn blikje achterover gooit.
Troubadour zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was niet eens in mijn woonplaats
Waren met auto en er waren geen steegjes om snel in te vluchtenquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je kan toch gewoon weglopen?
Of als hij met de fiets is zijn fiets op slot zetten en het sleuteltje in de struiken gooien zodat hij even bezig is met zoeken en jij kan vluchten?
Gewoon rustig doorlopen. Ze durven toch de politie niet te bellenquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je kan toch gewoon weglopen?
Of als hij met de fiets is zijn fiets op slot zetten en het sleuteltje in de struiken gooien zodat hij even bezig is met zoeken en jij kan vluchten?
omdat ik vrij benquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:44 schreef zovty het volgende:
Waarom loop je bier te slempen en ben je niet gewoon aan het werk?
Met drank achter het stuurquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waren met auto en er waren geen steegjes om snel in te vluchten
Die stadswachten waren met auto zoals je kunt lezen in de OP, niet ik... Ik had slechts de benenwagen tot mijn beschikking, dus de kans dat ze mij met auto alsnog te pakken krijgen is groot.quote:
Juist niet, je kan gewoon wegrennen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die stadswachten waren met auto zoals je kunt lezen in de OP, niet ik... Ik had slechts de benenwagen tot mijn beschikking, dus de kans dat ze mij met auto alsnog te pakken krijgen is groot.
Ligt aan de APV. Er is geen verbod op het nuttigen van alcohol aan de openbare weg in het algemeen, maar wel plaatselijke verboden, dus in aangewezen gebieden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:31 schreef Hallmark het volgende:
Huh? Mag je niet gewoon alcohol nuttigen op straat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |