Like warm apple piequote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Soort hints. Voelt als... maar is het dus niet
quote:
En ik nam je informatie ter harte.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:09 schreef Deezertje het volgende:
Ik gaf antwoord op jouw vraag wat ik stuurde en de context daaromheen.
Dat is makkelijkerquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Reageer je ook nog even op mijn andere posts over het zelf herkennen van gedragspatronen in je jeugd en waarom je liever reageert op posts over een onnozel berichtje?
De makkelijkste weg kiezen verpest ook een beetje de structuur van je topic. Je kan ook langer de tijd nemen om te reageren (dan gaat het topic ook minder hard) en dan de posts chronologisch afgaan bij het reageren. Reageer alleen wanneer je inhoudelijk kan reageren en vermijd dagboekposts als je daadwerkelijk zinnige informatie en adviezen met dit topic wilt vergaren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is makkelijker
Het enige patroon wat ik herken is mezelf niet willen opdringen (en daardoor juist buiten school sociaal niet mee komen). En hier dring ik mezelf offline een beetje op
Wel als ze het zelf niet voorstellen. Het moet van iemand komen.. En achteraf hadden ze dan wel wat gedaan ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
De makkelijkste weg kiezen verpest ook een beetje de structuur van je topic. Je kan ook langer de tijd nemen om te reageren (dan gaat het topic ook minder hard) en dan de posts chronologisch afgaan bij het reageren. Reageer alleen wanneer je inhoudelijk kan reageren en vermijd dagboekposts als je daadwerkelijk zinnige informatie en adviezen met dit topic wilt vergaren.
Dus zelf initiatief nemen om buiten school iets af te spreken is iets wat in jouw beleving onder opdringen zou kunnen vallen?
Als je echt wat te bieden zou hebben voelt het niet als opdringen. Dan ben je bij veel mensen welkom.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is makkelijker
Het enige patroon wat ik herken is mezelf niet willen opdringen (en daardoor juist buiten school sociaal niet mee komen). En hier dring ik mezelf offline een beetje op
Dus wij zijn het probleem dat Deezertje geen aansluiting kan vinden?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Het werkelijke probleem is dat iedereen maar blijft reageren. Laat het hem lekker uitzoeken. Hij heeft al zoveel advies gekregen ondertussen.
Nee, wij zijn het lapje tegen het bloeden dat inmiddels dusdanig stijf en opgedroogd is dat het dienst doet als klaagmuur..quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus wij zijn het probleem dat Deezertje geen aansluiting kan vinden?
Nee, maar wel dat hij een podium krijgt voor z'n domme shit.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus wij zijn het probleem dat Deezertje geen aansluiting kan vinden?
Dat ook, maar ook als je mensen gewoon kent. Nu ken ik in real life niemand meer, alleen wat gezichten van locaties waar ik vaak kom of hier wat naampjes op een forum. Mensen die elkaar aanspreken komen ook niet als opdringerig over, die kennen elkaar al.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Als je echt wat te bieden zou hebben voelt het niet als opdringen. Dan ben je bij veel mensen welkom.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, wij zijn het lapje tegen het bloeden dat inmiddels dusdanig stijf en opgedroogd is dat het dienst doet als klaagmuur..
Het is hier of in de rest van R&P. Kies maar.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat hij een podium krijgt voor z'n domme shit.
Zonder publiek geen podium.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat hij een podium krijgt voor z'n domme shit.
Om het makkelijker te maken, kan hij het beste alle 11 delen even printen en het afgeven. Veel minder werk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
In periodes dat hij geen tot weinig aandacht kreeg heeft hij ook 0,0 vooruitgang geboekt. Denk dat meelezen in andere maagdentopics van FOK!vrinden ook wel fungeert als lapje en in stand houden van rare denkpatronen.
Heb wel de stille hoop dat hij misschien ook eens dingen die hier gezegd worden laat vallen bij de PO en dergelijke. Zal wel niet, maar ach.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Het werkelijke probleem is dat iedereen maar blijft reageren. Laat het hem lekker uitzoeken. Hij heeft al zoveel advies gekregen ondertussen.
Die PO weet precies hoe het zit, gisteren is hulpverlener meegeweest en die heeft helaas geen details (ook die jullie nog niet weten) bespaard.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
In periodes dat hij geen tot weinig aandacht kreeg heeft hij ook 0,0 vooruitgang geboekt. Denk dat meelezen in andere maagdentopics van FOK!vrinden ook wel fungeert als lapje en in stand houden van rare denkpatronen.
Heb wel de stille hoop dat hij misschien ook eens dingen die hier gezegd worden laat vallen bij de PO en dergelijke. Zal wel niet, maar ach.
En zo lang hij hier wordt gecorrigeerd, vervreemd hij in ieder geval niet helemaal van de maatschappij. Maar vermoeiend is het wel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
Precies. Fok is het podium dat je niet kunt ontnemen (tenzij ban).quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is altijd publiek op het forum.
Dan liever hier dan in 1 van de datingtopics
preciesquote:
Ziet de PO eenzaamheid als de kern van jouw probleem of jijzelf?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die PO weet precies hoe het zit, gisteren is hulpverlener meegeweest en die heeft helaas geen details (ook die jullie nog niet weten) bespaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |