Een oude maagd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik geef mezelf geen 25 nee, en pogingen om volwassener te lijken werken niet. Maar positief: als ik 40 ben ben ik nog steeds een jonge god
Ik betwijfel het, aangezien jij dat nu ook niet bent.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik geef mezelf geen 25 nee, en pogingen om volwassener te lijken werken niet. Maar positief: als ik 40 ben ben ik nog steeds een jonge god
Heb je niet door dat je al zoveel delen praat maar geen contact maakt? Als dat je doel is, waarom ga je dan niet lekker oudere dementerende mensen gezelschap houden?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die hulp wil ik pas aanspreken als ik of alsnog faal in mijn studie of die cursus PE niks oplevert.
Dat is onbetaald.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:38 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb je niet door dat je al zoveel delen praat maar geen contact maakt? Als dat je doel is, waarom ga je dan niet lekker oudere dementerende mensen gezelschap houden?
Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik geef mezelf geen 25 nee, en pogingen om volwassener te lijken werken niet. Maar positief: als ik 40 ben ben ik nog steeds een jonge god maagd![]()
-Veilige omgeving creëren? Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelf ben je het niet eens met zijn inzichten? En zowel, op welke punten herken je het patroon (ook buiten de UB en contact willen met vrouwvolk om) wat hij beschrijft? Vertoonde je op de middelbare school wellicht vergelijkbaar gedrag? Heeft je dat, achteraf gezien, iets opgeleverd?
Alsof ik mijn moeder hoor pratenquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Alsof ik mijn scheikundeleraar hoor praten
Wel kans op in contact komen met knappe kleindochtersquote:
Dat staat nergens. Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat nu ben dan? Nooit geroepen.
Aangezien je aangeeft dat je gedrag toen niks heeft opgeleverd, en nu nog steeds niet, vind jij dan nog steeds dat er geen noodzaak is om te accepteren dat je autisme hebt en hulp moet krijgen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
-Veilige omgeving creëren? Ja.
- Lastig buiten comfort zone treden, ja.
- Ik had een groepje waar ik mee omging en dat was het dan. Nooit buiten school nee.
- Niet echt,sta er nu (nog) alleen voor.
De knapste zijn vaak al bezetquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:41 schreef Koral het volgende:
[..]
Wel kans op in contact komen met knappe kleindochters
Jij bent nu maagd. Dat weet iedereen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat nu ben dan? Nooit geroepen.
En er is wel vaker geconsteerd dat jouw perceptie niet klopt, toch?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De knapste zijn vaak al bezet(of dat is de perceptie iig)
Dan neem je een lelijke, als het maar klikt toch? Je zei toch dat je best van je eisenlijstje kon afstappen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je bent maagd, of je bent het niet. Niet tussenin.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In feite wel ja, gezien het (te) lang geleden is.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan neem je een lelijke, als het maar klikt toch? Je zei toch dat je best van je eisenlijstje kon afstappen?
Soort hints. Voelt als... maar is het dus nietquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent maagd, of je bent het niet. Niet tussenin.
Maar dan moet je zelf of knap zijn, of heel charmant zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deez, hier heb ik nog twee vragen voor je.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aangezien je aangeeft dat je gedrag toen niks heeft opgeleverd, en nu nog steeds niet, vind jij dan nog steeds dat er geen noodzaak is om te accepteren dat je autisme hebt en hulp moet krijgen? En waarom wel/niet?
Misschien. Omdat ik altijd nog de hoop heb dat het goed komtquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deez, hier heb ik nog twee vragen voor je.
Heb je die hoop niet al 10 jaar?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien. Omdat ik altijd nog de hoop heb dat het goed komt
Toen ik nog gewoon dagelijks in contact was met mensen minder. Nu meer, omdat eenzaam.quote:
Ik bedoelde of je zijn constateringen ook kon ondersteunen met een eigen praktijkvoorbeeld. Dus een beschrijving van gedrag in je jeugd waarin JIJ dat patroon zelf herkent. En dat kan iets heel kleins zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
-Veilige omgeving creëren? Ja.
- Lastig buiten comfort zone treden, ja.
- Ik had een groepje waar ik mee omging en dat was het dan. Nooit buiten school nee.
- Niet echt,sta er nu (nog) alleen voor.
Als het afkomt, want ik zie hem alleen maar berichten plaatsen op FOK!.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
MAar als z'n studie af is, dan verandert er ineens van alles, zomaar.. uit het niets
Dus de noodzaak om te accepteren dat je autisme hebt, is er toch wel?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toen ik nog gewoon dagelijks in contact was met mensen minder. Nu meer, omdat eenzaam.
Wat heb je dan gestuurd? En wanneer heb je die klasgenoot voor het laatst gesproken?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toen ik nog gewoon dagelijks in contact was met mensen minder. Nu meer, omdat eenzaam.
Uur geleden berichtje gestuurd naar klasgenoot, vrijwel direct gelezen, en nu nog geen antwoord. En nee was geen rare vraag.
Neem aan dat diegene al is afgestudeerd en dus een oud-klasgenoot is? Dan nog komt een gesprek openen met een random vraag al gauw een beetje raar over.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uur geleden berichtje gestuurd naar klasgenoot, vrijwel direct gelezen, en nu nog geen antwoord. En nee was geen rare vraag.
Vorige week.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heb je dan gestuurd? En wanneer heb je die klasgenoot voor het laatst gesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zit in zelfde situatie, maar heeft wel een vast groepje (niet van onze opleiding) waar ze mee optrekt tijdens afstuderen. En ze stelde zelf voor: mocht je er weer zijn, stuur ff een berichtjequote:Op woensdag 30 maart 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem aan dat diegene al is afgestudeerd en dus een oud-klasgenoot is? Dan nog komt een gesprek openen met een random vraag al gauw een beetje raar over.
Deez, hier nog wat vragen/opmerkingen voor je.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je zijn constateringen ook kon ondersteunen met een eigen praktijkvoorbeeld. Dus een beschrijving van gedrag in je jeugd waarin JIJ dat patroon zelf herkent. En dat kan iets heel kleins zijn.
Omgaan met een groepje is geen gedragspatroon. Als jij bijvoorbeeld met hen had willen omgaan buiten school, maar al die jaren geen enkel initiatief hebt genomen om iets te ondernemen is dat wel een patroon, want je hebt het waarschijnlijk meerdere keren overwogen, maar er telkens vanaf gezien.
En iets opleveren is niet per se dat je nu nog direct van dat gedrag profiteert. Zelfs al had je buiten school afgesproken en een soort vriendschap onderhouden, dan is het verwateren van die vriendschap niet per se dat het je niets heeft opgeleverd.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus de noodzaak om te accepteren dat je autisme hebt, is er toch wel?
Small talks gaat hem goed af op internetquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:
Goed, daar gaan we weer: een half topic vol met gewauwel over die vraag, net als een half topic vol met gewauwel over zijn whatsapp-profielfoto en een half topic vol met gewauwel over dat meisje laatst (welk ben ik ondertussen kwijt, kan je nagaan).
Ja klopt, had misschien niet moeten reageren, want denk zelfs niet dat er meelezers zijn die daar iets aan hebben. Nu reageert hij wel op mijn vraag-reactie, maar niet op mijn langere reactie.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:51 schreef Etsu het volgende:
Goed, daar gaan we weer: een half topic vol met gewauwel over die vraag, net als een half topic vol met gewauwel over zijn whatsapp-profielfoto en een half topic vol met gewauwel over dat meisje laatst (welk ben ik ondertussen kwijt, kan je nagaan).
quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je zijn constateringen ook kon ondersteunen met een eigen praktijkvoorbeeld. Dus een beschrijving van gedrag in je jeugd waarin JIJ dat patroon zelf herkent. En dat kan iets heel kleins zijn.
Omgaan met een groepje is geen gedragspatroon. Als jij bijvoorbeeld met hen had willen omgaan buiten school, maar al die jaren geen enkel initiatief hebt genomen om iets te ondernemen is dat wel een patroon, want je hebt het waarschijnlijk meerdere keren overwogen, maar er telkens vanaf gezien.
En iets opleveren is niet per se dat je nu nog direct van dat gedrag profiteert. Zelfs al had je buiten school afgesproken en een soort vriendschap onderhouden, dan is het verwateren van die vriendschap niet per se dat het je niets heeft opgeleverd.
Indeed, reageer je ook even op mijn andere posts over dat berichtje?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:00 schreef Cue_ het volgende:
Hij is geen maagd meer. . Maar hij vindt het wel zo voelen omdat het erg lang geleden is geweest dat hij het voor het laatst gedaan heeft
Ik ruik geld voor Deezertje.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef robbietobbie het volgende:
nieuw tv-programma : "Ik heb hét al lang niet meer gedaan"?
Doe dat zelf.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Indeed, reageer je ook even op mijn andere posts over dat berichtje?
Enige vorm van zelfrespect is ver te zoeken. Alles voor een beetje aandacht.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Lienekien het volgende:
Het is toch wel triest dat D. zichzelf topic na topic laat afzeiken.
Stelde je een vraag dan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Moet ik dat doenquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deze post was ook bedoelt als vraag, want jouw eerdere antwoord was niet helemaal waar ik met mijn vraag op doelde, dus dat heb ik met deze post verder geconcretiseerd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt de komende 30 jaar genoeg de tijd om alles in te halen, dan klopt alles wel weer. Deezertje blijft toch wel stilstaan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:06 schreef Kevin24 het volgende:
Damn, dus Deezerje heeft al meer gedaan dan mij
Heeft Deezertje jou gedaan? Leuk he, grammatica?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:06 schreef Kevin24 het volgende:
Damn, dus Deezerje heeft al meer gedaan dan mij
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:07 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Heeft Deezertje jou gedaan? Leuk he, grammatica?
Dus je stelde nou wel of geen een vraag? Dat is wat Cue aan je vraagt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord op jouw vraag wat ik stuurde en de context daaromheen.
Hey Andro, hoe is ie daar? Hoe is je vierde Paasdag? Nog wat ondernemen met die mensen van de borrel?quote:
Nou, ik kom ook geen mm vooruit hoor :-) En dit account is ook alweer 6 jaar oud... dus tja.. reken maar uit. Alhoewel het grootste verschil tussen nu en 6 jaar geleden is dat ik nu relaxter in me vel zitquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt de komende 30 jaar genoeg de tijd om alles in te halen, dan klopt alles wel weer. Deezertje blijft toch wel stilstaan.
Dan is er ten minste nog wat uitgemolkenquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:12 schreef Fatoeman het volgende:
Zinloos topic met onnozel en niet to the point gezeur. Beetje uitgemolken, vind je niet deezer?
In negatieve zin jaquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan is er ten minste nog wat uitgemolken
Thanks, ik kijk er nu even opquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:08 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezer misschien heb je hier iets aan
http://www.watvindik.nl
Een site met allerlei dingen van begeleiding tot mensen die helpen met werk zoeken van sport/hobby/sociale dingen voor mensen met autisme
Pciez, zal tijd worden ookquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:13 schreef Copycat het volgende:
Als het op deze slowchatwijze doorgaat, is het zo weer bekeken.
Like warm apple piequote:Op woensdag 30 maart 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Soort hints. Voelt als... maar is het dus niet
quote:
En ik nam je informatie ter harte.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:09 schreef Deezertje het volgende:
Ik gaf antwoord op jouw vraag wat ik stuurde en de context daaromheen.
Dat is makkelijkerquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Reageer je ook nog even op mijn andere posts over het zelf herkennen van gedragspatronen in je jeugd en waarom je liever reageert op posts over een onnozel berichtje?
De makkelijkste weg kiezen verpest ook een beetje de structuur van je topic. Je kan ook langer de tijd nemen om te reageren (dan gaat het topic ook minder hard) en dan de posts chronologisch afgaan bij het reageren. Reageer alleen wanneer je inhoudelijk kan reageren en vermijd dagboekposts als je daadwerkelijk zinnige informatie en adviezen met dit topic wilt vergaren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is makkelijker
Het enige patroon wat ik herken is mezelf niet willen opdringen (en daardoor juist buiten school sociaal niet mee komen). En hier dring ik mezelf offline een beetje op
Wel als ze het zelf niet voorstellen. Het moet van iemand komen.. En achteraf hadden ze dan wel wat gedaan ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
De makkelijkste weg kiezen verpest ook een beetje de structuur van je topic. Je kan ook langer de tijd nemen om te reageren (dan gaat het topic ook minder hard) en dan de posts chronologisch afgaan bij het reageren. Reageer alleen wanneer je inhoudelijk kan reageren en vermijd dagboekposts als je daadwerkelijk zinnige informatie en adviezen met dit topic wilt vergaren.
Dus zelf initiatief nemen om buiten school iets af te spreken is iets wat in jouw beleving onder opdringen zou kunnen vallen?
Als je echt wat te bieden zou hebben voelt het niet als opdringen. Dan ben je bij veel mensen welkom.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is makkelijker
Het enige patroon wat ik herken is mezelf niet willen opdringen (en daardoor juist buiten school sociaal niet mee komen). En hier dring ik mezelf offline een beetje op
Dus wij zijn het probleem dat Deezertje geen aansluiting kan vinden?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Het werkelijke probleem is dat iedereen maar blijft reageren. Laat het hem lekker uitzoeken. Hij heeft al zoveel advies gekregen ondertussen.
Nee, wij zijn het lapje tegen het bloeden dat inmiddels dusdanig stijf en opgedroogd is dat het dienst doet als klaagmuur..quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus wij zijn het probleem dat Deezertje geen aansluiting kan vinden?
Nee, maar wel dat hij een podium krijgt voor z'n domme shit.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus wij zijn het probleem dat Deezertje geen aansluiting kan vinden?
Dat ook, maar ook als je mensen gewoon kent. Nu ken ik in real life niemand meer, alleen wat gezichten van locaties waar ik vaak kom of hier wat naampjes op een forum. Mensen die elkaar aanspreken komen ook niet als opdringerig over, die kennen elkaar al.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Als je echt wat te bieden zou hebben voelt het niet als opdringen. Dan ben je bij veel mensen welkom.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, wij zijn het lapje tegen het bloeden dat inmiddels dusdanig stijf en opgedroogd is dat het dienst doet als klaagmuur..
Het is hier of in de rest van R&P. Kies maar.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat hij een podium krijgt voor z'n domme shit.
Zonder publiek geen podium.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat hij een podium krijgt voor z'n domme shit.
Om het makkelijker te maken, kan hij het beste alle 11 delen even printen en het afgeven. Veel minder werk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
In periodes dat hij geen tot weinig aandacht kreeg heeft hij ook 0,0 vooruitgang geboekt. Denk dat meelezen in andere maagdentopics van FOK!vrinden ook wel fungeert als lapje en in stand houden van rare denkpatronen.
Heb wel de stille hoop dat hij misschien ook eens dingen die hier gezegd worden laat vallen bij de PO en dergelijke. Zal wel niet, maar ach.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Het werkelijke probleem is dat iedereen maar blijft reageren. Laat het hem lekker uitzoeken. Hij heeft al zoveel advies gekregen ondertussen.
Die PO weet precies hoe het zit, gisteren is hulpverlener meegeweest en die heeft helaas geen details (ook die jullie nog niet weten) bespaard.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
In periodes dat hij geen tot weinig aandacht kreeg heeft hij ook 0,0 vooruitgang geboekt. Denk dat meelezen in andere maagdentopics van FOK!vrinden ook wel fungeert als lapje en in stand houden van rare denkpatronen.
Heb wel de stille hoop dat hij misschien ook eens dingen die hier gezegd worden laat vallen bij de PO en dergelijke. Zal wel niet, maar ach.
En zo lang hij hier wordt gecorrigeerd, vervreemd hij in ieder geval niet helemaal van de maatschappij. Maar vermoeiend is het wel.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
Precies. Fok is het podium dat je niet kunt ontnemen (tenzij ban).quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is altijd publiek op het forum.
Dan liever hier dan in 1 van de datingtopics
preciesquote:
Ziet de PO eenzaamheid als de kern van jouw probleem of jijzelf?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die PO weet precies hoe het zit, gisteren is hulpverlener meegeweest en die heeft helaas geen details (ook die jullie nog niet weten) bespaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |