Ik ruik geld voor Deezertje.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef robbietobbie het volgende:
nieuw tv-programma : "Ik heb hét al lang niet meer gedaan"?
Doe dat zelf.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Indeed, reageer je ook even op mijn andere posts over dat berichtje?
Enige vorm van zelfrespect is ver te zoeken. Alles voor een beetje aandacht.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Lienekien het volgende:
Het is toch wel triest dat D. zichzelf topic na topic laat afzeiken.
Stelde je een vraag dan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Moet ik dat doenquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Deze post was ook bedoelt als vraag, want jouw eerdere antwoord was niet helemaal waar ik met mijn vraag op doelde, dus dat heb ik met deze post verder geconcretiseerd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoelde of je zijn constateringen ook kon ondersteunen met een eigen praktijkvoorbeeld. Dus een beschrijving van gedrag in je jeugd waarin JIJ dat patroon zelf herkent. En dat kan iets heel kleins zijn.
Omgaan met een groepje is geen gedragspatroon. Als jij bijvoorbeeld met hen had willen omgaan buiten school, maar al die jaren geen enkel initiatief hebt genomen om iets te ondernemen is dat wel een patroon, want je hebt het waarschijnlijk meerdere keren overwogen, maar er telkens vanaf gezien.
En iets opleveren is niet per se dat je nu nog direct van dat gedrag profiteert. Zelfs al had je buiten school afgesproken en een soort vriendschap onderhouden, dan is het verwateren van die vriendschap niet per se dat het je niets heeft opgeleverd.
Je hebt de komende 30 jaar genoeg de tijd om alles in te halen, dan klopt alles wel weer. Deezertje blijft toch wel stilstaan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:06 schreef Kevin24 het volgende:
Damn, dus Deezerje heeft al meer gedaan dan mij
Heeft Deezertje jou gedaan? Leuk he, grammatica?quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:06 schreef Kevin24 het volgende:
Damn, dus Deezerje heeft al meer gedaan dan mij
quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:07 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Heeft Deezertje jou gedaan? Leuk he, grammatica?
Dus je stelde nou wel of geen een vraag? Dat is wat Cue aan je vraagt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik gaf antwoord op jouw vraag wat ik stuurde en de context daaromheen.
Hey Andro, hoe is ie daar? Hoe is je vierde Paasdag? Nog wat ondernemen met die mensen van de borrel?quote:
Nou, ik kom ook geen mm vooruit hoor :-) En dit account is ook alweer 6 jaar oud... dus tja.. reken maar uit. Alhoewel het grootste verschil tussen nu en 6 jaar geleden is dat ik nu relaxter in me vel zitquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt de komende 30 jaar genoeg de tijd om alles in te halen, dan klopt alles wel weer. Deezertje blijft toch wel stilstaan.
Dan is er ten minste nog wat uitgemolkenquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:12 schreef Fatoeman het volgende:
Zinloos topic met onnozel en niet to the point gezeur. Beetje uitgemolken, vind je niet deezer?
In negatieve zin jaquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan is er ten minste nog wat uitgemolken
Thanks, ik kijk er nu even opquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:08 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezer misschien heb je hier iets aan
http://www.watvindik.nl
Een site met allerlei dingen van begeleiding tot mensen die helpen met werk zoeken van sport/hobby/sociale dingen voor mensen met autisme
Pciez, zal tijd worden ookquote:Op woensdag 30 maart 2016 15:13 schreef Copycat het volgende:
Als het op deze slowchatwijze doorgaat, is het zo weer bekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |