Een oude maagd.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik geef mezelf geen 25 nee, en pogingen om volwassener te lijken werken niet. Maar positief: als ik 40 ben ben ik nog steeds een jonge god
Ik betwijfel het, aangezien jij dat nu ook niet bent.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik geef mezelf geen 25 nee, en pogingen om volwassener te lijken werken niet. Maar positief: als ik 40 ben ben ik nog steeds een jonge god
Heb je niet door dat je al zoveel delen praat maar geen contact maakt? Als dat je doel is, waarom ga je dan niet lekker oudere dementerende mensen gezelschap houden?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die hulp wil ik pas aanspreken als ik of alsnog faal in mijn studie of die cursus PE niks oplevert.
Dat is onbetaald.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:38 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb je niet door dat je al zoveel delen praat maar geen contact maakt? Als dat je doel is, waarom ga je dan niet lekker oudere dementerende mensen gezelschap houden?
Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik geef mezelf geen 25 nee, en pogingen om volwassener te lijken werken niet. Maar positief: als ik 40 ben ben ik nog steeds een jonge god maagd![]()
-Veilige omgeving creëren? Ja.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelf ben je het niet eens met zijn inzichten? En zowel, op welke punten herken je het patroon (ook buiten de UB en contact willen met vrouwvolk om) wat hij beschrijft? Vertoonde je op de middelbare school wellicht vergelijkbaar gedrag? Heeft je dat, achteraf gezien, iets opgeleverd?
Alsof ik mijn moeder hoor pratenquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Alsof ik mijn scheikundeleraar hoor praten
Wel kans op in contact komen met knappe kleindochtersquote:
Dat staat nergens. Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat nu ben dan? Nooit geroepen.
Aangezien je aangeeft dat je gedrag toen niks heeft opgeleverd, en nu nog steeds niet, vind jij dan nog steeds dat er geen noodzaak is om te accepteren dat je autisme hebt en hulp moet krijgen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
-Veilige omgeving creëren? Ja.
- Lastig buiten comfort zone treden, ja.
- Ik had een groepje waar ik mee omging en dat was het dan. Nooit buiten school nee.
- Niet echt,sta er nu (nog) alleen voor.
De knapste zijn vaak al bezetquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:41 schreef Koral het volgende:
[..]
Wel kans op in contact komen met knappe kleindochters
Jij bent nu maagd. Dat weet iedereen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar staat dat ik dat nu ben dan? Nooit geroepen.
En er is wel vaker geconsteerd dat jouw perceptie niet klopt, toch?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De knapste zijn vaak al bezet(of dat is de perceptie iig)
Dan neem je een lelijke, als het maar klikt toch? Je zei toch dat je best van je eisenlijstje kon afstappen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je bent maagd, of je bent het niet. Niet tussenin.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In feite wel ja, gezien het (te) lang geleden is.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan neem je een lelijke, als het maar klikt toch? Je zei toch dat je best van je eisenlijstje kon afstappen?
Soort hints. Voelt als... maar is het dus nietquote:Op woensdag 30 maart 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent maagd, of je bent het niet. Niet tussenin.
Maar dan moet je zelf of knap zijn, of heel charmant zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |