Ik heb ze in het engels gelezen. Weet eigenlijk niet of het daarna nog verder ging. Was ze daar niet nog mee bezig?quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt toch 50 tinten grijs, dan 50 tinten lichter, dan 50 tinten donker en dan vanuit de ogen van Christian grey toch?
Het is toch 1 huisvrouwensop boek?quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt toch 50 tinten grijs, dan 50 tinten lichter, dan 50 tinten donker en dan vanuit de ogen van Christian grey toch?
Geen idee.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb ze in het engels gelezen. Weet eigenlijk niet of het daarna nog verder ging. Was ze daar niet nog mee bezig?
die 2e en 3e ken ik nietquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je er melk in doet, dan veranderd de kleur toch? Dus 50 tinten koffie.quote:
Daar kijk ik niet zo naar, wel of je erdoorheen kan kijken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als je er melk in doet, dan veranderd de kleur toch? Dus 50 tinten koffie.
zo werkt het niet he.quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ik hoef het boek niet te lezen om te weten dat hetis
Nee, laat maarquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
Mja als die kerel geen miljardair was maar een pauper tokkie dan was het aflevering Criminal Minds geweest
welk boek heb jij het overquote:Op woensdag 30 maart 2016 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
Mja als die kerel geen miljardair was maar een pauper tokkie dan was het aflevering Criminal Minds geweest
Je dicteert nu uit je boekenkast?quote:Op woensdag 30 maart 2016 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Fifty Shades of Grey
Fifty Shades Freed
Fifty Shades Darker
Grey
Dat zijn ze.
Nee. Ik heb het even online opgezocht.quote:
Freed is wel de derde, niet de 2dequote:Op woensdag 30 maart 2016 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het even online opgezocht.
Hij ging gisteren een beetje gefrustreerd hier weg. Mss durft hij niet meer weer te komen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |