1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woouw alleen onder de letter A zijn er al 110 heiligen te vinden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 11:26 schreef bork het volgende:
De weg is vernoemd naar een voor mij vrij onbekende heilige.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:24 schreef JDude het volgende:
In dat geval vermoed ik de Sint Walrickweg in Overasselt, alleen de exacte locatie met dat dunne twijgje pontificaal in beeld kan ik niet reproduceren.
In deze buurt ben ik nog eens op zomerkamp geweest vroeger, vandaar de herkenning. Er staat ook nog een boom die vol hangt met stukjes stof, een of ander bijgeloof schijnt daar achter te zitten.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:29 schreef bork het volgende:
[..]![]()
![]()
Stukje verderop staat een ruine waar een kapel staat die gewijd is aan Sint Walrick.
een koortsboomquote:Op vrijdag 1 april 2016 12:42 schreef JDude het volgende:
[..]
In deze buurt ben ik nog eens op zomerkamp geweest vroeger, vandaar de herkenning. Er staat ook nog een boom die vol hangt met stukjes stof, een of ander bijgeloof schijnt daar achter te zitten.
bork mooi verhaal. Ik vindt dat JDude wel een puntje verdiend en een nieuwe opgave mag plaatsen zonder hem had ik het nooit gevonden.quote:
Is goed maar de opgave Bork had je vergeten te plaatsen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:51 schreef JDude het volgende:
Daar was ik ook vanuit gegaan, zie een paar posts naar boven.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 13:18 schreef kapteinkluts het volgende:
Zaltbommel
https://www.google.com/ma(...)A!2e0!7i13312!8i6656
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Jawel het Pageshuisquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door takata op 04-04-2016 14:37:34 ]
Sorry,, ik heb het punt van Zundert over het hoofd gezien, is nu in ordequote:Op maandag 4 april 2016 14:35 schreef _jass het volgende:
takata, je bent mijn goede antwoord vergeten in de stand
Helemaal goed!quote:
Ik had nog niet gezocht, maar inderdaad makkiequote:Op vrijdag 8 april 2016 17:37 schreef kapteinkluts het volgende:
Echt een hint kan ik niet vinden maar dacht dat het niet zo moeilijk was je kunt toch zien dat het een sluis is of te wel een keersluis met nog met nog een brug erbij, MAKKIE TOCH !!!![]()
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
Busstation Buitenhaven in Terneuzen
ik zat eerst ook verkeerd te kijken. Dacht even dat het gele rechts een paaltje op een treinstation wasquote:
Klopt, ze zijn allebei van dezelfde architect: https://nl.wikipedia.org/wiki/Joseph_Morettiquote:Op dinsdag 12 april 2016 09:09 schreef erikb667 het volgende:
Von Clermonthuis in Vaals. Die bibliotheek is toch van Rolduc in Kerkrade?
Goh, direct raak. Ben hier ooit nog eens langsgereden. Meende het opeens te herkennenquote:
Doe even een standje:quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:51 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Goh, direct raak. Ben hier ooit nog eens langsgereden. Meende het opeens te herkennen
Termunterzijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gezien! Gezellige onderkomens voor de fietsers.
[ Bericht 49% gewijzigd door erikb667 op 12-04-2016 19:27:52 ]Boeren en swienen worden knorrende vet.
Jawelquote:
Juist!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |