Hoorde gisteren dat Kamp al klaar staat om zijn post over te nemen. Het kan niet lang meer duren voordat ze boos worden.quote:
Zei de voorzitter net niet bij de aanvang dat er nog een derde termijn komt?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoorde gisteren dat Kamp al klaar staat om zijn post over te nemen. Het kan niet lang meer duren voordat ze boos worden.
Toen was ik nog niet ingezapt. Hoop het niet.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zei de voorzitter net niet bij de aanvang dat er nog een derde termijn komt?
Misschien dat iemand anders het ook gehoord heeft. Dacht het wel te horen :pquote:Op donderdag 7 april 2016 10:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet ingezapt. Hoop het niet.
En die erft dan wat beide voor hem achter gelaten hebben, ik zou ervoor bedanken, als niet met een schoon schip.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoorde gisteren dat Kamp al klaar staat om zijn post over te nemen. Het kan niet lang meer duren voordat ze boos worden.
Vond het ook een beetje vreemd ja :pquote:Op donderdag 7 april 2016 11:09 schreef empa1010 het volgende:
Thieme kan het niet laten om weer even een statement te maken over de bio-industriedit debat gaat over de aanslagen. Respecteer het onderwerp eens een keer...
Ik kan die vrouw echt niet serieus nemen, alleen al door zulke fratsenquote:Op donderdag 7 april 2016 11:09 schreef empa1010 het volgende:
Thieme kan het niet laten om weer even een statement te maken over de bio-industriedit debat gaat over de aanslagen. Respecteer het onderwerp eens een keer...
Ja ze waren al een uur bezig he.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Even een korte lunchpauze van een uur.
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 07-04-2016 om 13:00:58Liveblog: "Ik ga door met mijn taak als minister", zegt Van der Steur in het terreurdebat https://t.co/5McGQ1cahI https://t.co/m0e3Urnc6c reageer retweet
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:16 schreef Odaiba het volgende:
VVD'ers zijn lastig van hun positie af te halen. Allemaal plakkers en fout na fout maken.
Op zich wel logisch. Een duidelijk antwoord op vragen geeft v.d. Steur niet.quote:
* kereltjequote:Op donderdag 7 april 2016 14:06 schreef tralalala het volgende:
Van der Steur krijgt de doodsteek nu van mannetje Pechtold.
Idd. Wat een afwachtende houding en dat in alle situaties. Zwaar overbetaalde puntenslijper die Ard.quote:Op donderdag 7 april 2016 14:09 schreef JubaUrbicus het volgende:
Van der steur mag wat mij betreft moven... Go pechtold go wilders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |