van 24Kquote:
Als je dr naam googlet kom je ook niet echt positief nieuws tegenquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je dr naam googlet kom je ook niet echt positief nieuws tegen
Tamara Kolman. En nu ga ik er gemakshalve van uit dat het hetzelfde meisje is.quote:
Nee, van dat Nederlandse modellenmeisjequote:
Vergeet mijn post maar dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, van dat Nederlandse modellenmeisje
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:12 schreef matthijst het volgende:
Wel klote lijkt me dat: een lekkende tumor.
Zit je net op kantoor, allemaal kanker onder je stoel. Lekt je tumor weer
Dan kan ze er maar zo snel mogelijk niet meer zijn?quote:
Ja, helaas wel. Ik zelf niet, maar een goede vriend van mij wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:18 schreef ChatGirl het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die hier intrappen?
zzp'ers denken dat iedereen op tijd en netjes betaaldquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:31 schreef monkyyy het volgende:
Één debiteur betaalt niet en je moet je huis verkopen?
De nieuwe Apple, gaat helemaal goedkomen.quote:
Beveiligd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:47 schreef ddx het volgende:
Roepen ze nu dat marktplaats mail wel veilig is ?
jaquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:47 schreef ddx het volgende:
Roepen ze nu dat marktplaats mail wel veilig is ?
mj reincarnatedquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:48 schreef donald_dick het volgende:
Een blanke vrouw en een donkere hand.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lol ook nog een iPhone proberen te verkopen
Inderdaad. Of alleen dingen die je zelf op kan halen. En vooral eerst jezelf helemaal in de rondte googlen of het niet verdacht is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:50 schreef Amarantha het volgende:
Tja. Ik zou sowieso nooit iets duurs kopen via marktplaats.
Echt hequote:
Ja idd. Had het ook even aangepastquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:51 schreef ChatGirl het volgende:
Of alleen dingen die je zelf op kan halen
niloc dekkers 2.0quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:53 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriend is zijn ID kaart ook kwijt.
hoop t niet voor julliequote:Op dinsdag 5 april 2016 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou wel lelijk zijn als er iets mee gebeurd.
Ja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Prepaid nummers achterhalen. Hoe moet ik dat zien? Je koopt een kaartje bij de AH en gooit hem na de oplichting weer weg.
Echter als het nummer vaker wordt gebruikt dan is het te koppelen aan bankrekeningnummers en dergelijke.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Prepaid nummers achterhalen. Hoe moet ik dat zien? Je koopt een kaartje bij de AH en gooit hem na de oplichting weer weg.
Gekocht met Pin, geregistreerd binnen een bepaalde cel, gekocht in batches, of bij bepaalde bedrijvenquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:56 schreef Zelfscanner het volgende:
ip nummer traceren waarmee geappt wordtquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Domme fout wel betalen met pinquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gekocht met Pin, geregistreerd binnen een bepaalde cel, gekocht in batches, of bij bepaalde bedrijven
Ik verwacht wel dat oplichters slimmer zijn daarinquote:Op dinsdag 5 april 2016 21:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ip nummer traceren waarmee geappt wordt
Meh, dit soort kruimeldieven zijn over het algemeen vrij achterlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:00 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat oplichters slimmer zijn daarin
Dit dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:01 schreef donald_dick het volgende:
en dan kan je nog steeds geld erop zetten
ze appen toch met de slachtoffers die prepaidnummersquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:00 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat oplichters slimmer zijn daarin
Haha hier ook hoorquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:10 schreef ChatGirl het volgende:
Bij mij zou de deur zijn ingetrapt denk ik. Ik slaap overal dwars doorheen
Ze hebben hier vanmorgen een boom omgezaagd met weet ik veel hoeveel kettingzagen en ik werd er pas om 10 uur wakker van toen er alleen nog een stam stondquote:
Oh dat is wel ernstig haha, zo erg heb ik het ook weer niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben hier vanmorgen een boom omgezaagd met weet ik veel hoeveel kettingzagen en ik werd er pas om 10 uur wakker van toen er alleen nog een stam stond
Het is wel ernstig ja. Maar ik heb het altijd al gehad, als ik eenmaal slaap, dan ben ik ook knock-out.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat is wel ernstig haha, zo erg heb ik het ook weer niet.
vervolg op een eerder verhaalquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:28 schreef monkyyy het volgende:
Advertentieboekjesfraude, ook al 16 triljoen x langsgekomen.
quote:
ohquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik refereer naar de naam van het kinderdagverblijf.
quote:
Ik vaak op vrijdagmiddag op de marktquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:45 schreef monkyyy het volgende:
Vishandel, vanmiddag nog een bakje kibbeling gehaald in m'n pauze.
Geen weekmarkt in de buurt?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn visboer is gestopt. Nou moet ik een takke-eind lopen voor een visje
Jawel, maar dat is 20 minuten lopen.quote:
Fietsen..quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is 20 minuten lopen.
Die is kapot. Maar het is lekker weer nu dus ik ga lekker lopen.quote:
Ik denk dat ie gesloten is CG. Het is bijna tien uur.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is kapot. Maar het is lekker weer nu dus ik ga lekker lopen.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gesloten is CG. Het is bijna tien uur.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gesloten is CG. Het is bijna tien uur.
Gewoon wachten tot het gepasseerd is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:52 schreef JaneDoe het volgende:
door al dat geklets over fietsen heb ik nu 'de fiets van piet van pa' in mn hoofd
De markt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zaterdag weer naar de marktLekker schuifelen tussen de scootmobielen en trolleys.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
De markt.En de Beppies die midden op het pad kletsen over wie dood is en wie de ergste kwaaltjes heeft.
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
De markt.En de Beppies die midden op het pad kletsen over wie dood is en wie de ergste kwaaltjes heeft.
nog steedsquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot het gepasseerd is.
Leven wel, maar ze treden nu op onder de naam frisz (ja, ik heb dat opgezochtquote:
'HEJJJJ MIEN HOE IS HET.'quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja![]()
Van die typische Rotterdammers die met elkaar staan te kleppen.
Inclusief rokerslachquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
'HEJJJJ MIEN HOE IS HET.'
- 'Ja goed, nou ja goed, eigenlijk niet, aambeien wratten kutkleinkinderen bijstand alles maar we klagen niet hè!'
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Bij andere webshops bestellen voor je eigen webshop
juistquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die deed alsof hij profvoetballer was.![]()
Ik had hem zelf leeggehaald dan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:06 schreef Amarantha het volgende:
Waarom blijf je werken in een winkel waarvan je weet dat er iets niet goed zit?
Ouwe kop idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |